.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امام جمعه رشت:همه چیز را از دولت نخواهید!
(ادامه)
بارش باران و خوشحالي كشاورزان گيلاني
(ادامه)
تغيير روساي برخي شوراها،فعاليت مجدد شوراي اصلاحات در گيلان ،تعطيلي وبلاگها و سايت هاي دوم خردادي ،تغييرات مديران كل ادارات و... از این خبرها می باشند... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير روساي برخي شوراها،فعاليت مجدد شوراي اصلاحات در گيلان ،تعطيلي وبلاگها و سايت هاي دوم خردادي ،تغييرات مديران كل ادارات و... از این خبرها می باشند...(ادامه)
مارشي درعزاي سپيدرود(ديدگاه)
(ادامه)
بيماري تب مزارع با نام علمي "لپتوسپيروز"، يك بيماري عفوني مشترك بين انسان و حيوان است و در مناطقي كه شغل غالب ساكنان آنها كشاورزي و يا ماهيگيري است، ديده مي‌شود ... برنجكاران مواظب باشند "تب مزارع" نگيرند
بيماري تب مزارع با نام علمي "لپتوسپيروز"، يك بيماري عفوني مشترك بين انسان و حيوان است و در مناطقي كه شغل غالب ساكنان آنها كشاورزي و يا ماهيگيري است، ديده مي‌شود ...(ادامه)
تساوي تيم فوتبال پگاه گيلان و مس كرمان
(ادامه)
همايش "نكوداشت آيت‌الله امينيان" در گيلان برگزار شد
همايش نكوداشت آيت الله امينيان با هدف ارج نهادن مقام علم و معنويت و شناساندن اين انديشمند بزرگ و به مناسبت گراميداشت دوازدهم ارديبهشت روز معلم و شهادت آيت‌الله استاد مرتضي مطهري برگزار شد.(ادامه)
كارگران پس از بازجويي اعتراف كردند كه به علت طلب از كارفرما و همچنين مورد آزار و اذيت قرار گرفتن از سوي آنان، انبار را آتش زده و سپس فرار كردند. كارگران طلبكار انبار كارفرما را به آتش كشيدند
كارگران پس از بازجويي اعتراف كردند كه به علت طلب از كارفرما و همچنين مورد آزار و اذيت قرار گرفتن از سوي آنان، انبار را آتش زده و سپس فرار كردند.(ادامه)
پيام استاندار گيلان به مناسبت روز كارگر و هفته معلم
(ادامه)
كيفيت صداي اين پايگاه اينترنتي درحد عالي و قوام و تلفظ لهجه هاي گيلكي در آن درست و قابل توجه است,توجه به لهجه هاي گيلكي مناطق مختلف گيلان در توليد و پخش برنامه ها از ديگر ويژگي هاي اين پایگاه تبلیغی است... تبليغ مسيحيت به لهجه گيلكي
كيفيت صداي اين پايگاه اينترنتي درحد عالي و قوام و تلفظ لهجه هاي گيلكي در آن درست و قابل توجه است,توجه به لهجه هاي گيلكي مناطق مختلف گيلان در توليد و پخش برنامه ها از ديگر ويژگي هاي اين پایگاه تبلیغی است...(ادامه)
هاشمي گزينه جدي معاونت برنامه ريزي استانداري گيلان
(ادامه)
غلامحسين الهام باتفاق همراهان پس از ورود به استان گيلان .با حضور در شوراي قضايي استان و همچنين در شوراي اداري استان در استانداري گيلان شركت خواهد كرد.وي قرار است در يك مراسم ... الهام روز پنجشنبه مهمان شهر باران
غلامحسين الهام باتفاق همراهان پس از ورود به استان گيلان .با حضور در شوراي قضايي استان و همچنين در شوراي اداري استان در استانداري گيلان شركت خواهد كرد.وي قرار است در يك مراسم ...(ادامه)
هشدار نمايندگان شمالي به وزير نيرو و كشاورزي
(ادامه)
گسترش روابط خانوادگي در ميان حاكميت جمهوري اسلامي طي دو نسل سبب شده است به تدريج خانواده بزرگي شكل گيرد كه در آن نام‌هاي آشنايي از خميني‌ها، خامنه‌اي‌ها، خاتمي‌ها، هاشمي‌ها، صدرها و... به چشم مي‌خورد. خانواده‌اي كه به تدريج چنان در نسل‌هاي آينده به هم آميخته ... از ازدواج انقلابی تا ازدواج سياسی
گسترش روابط خانوادگي در ميان حاكميت جمهوري اسلامي طي دو نسل سبب شده است به تدريج خانواده بزرگي شكل گيرد كه در آن نام‌هاي آشنايي از خميني‌ها، خامنه‌اي‌ها، خاتمي‌ها، هاشمي‌ها، صدرها و... به چشم مي‌خورد. خانواده‌اي كه به تدريج چنان در نسل‌هاي آينده به هم آميخته ...(ادامه)
 طرح كريدور فناوري اطلاعات و ارتباطات سه استان شمالي به محوريت مازندران اجرا مي‌شود.سطح پوشش اين طرح كه اكنون در مرحله پيش مطالعه قرار دارد، ‪ ۷۰۰‬كيلومتر است و سه استان گيلان ، مازندران و گلستان را در بر مي‌گيرد... كريدور فناوري اطلاعات در شمال اجرا مي‌شود
طرح كريدور فناوري اطلاعات و ارتباطات سه استان شمالي به محوريت مازندران اجرا مي‌شود.سطح پوشش اين طرح كه اكنون در مرحله پيش مطالعه قرار دارد، ‪ ۷۰۰‬كيلومتر است و سه استان گيلان ، مازندران و گلستان را در بر مي‌گيرد...(ادامه)
سهل انگاري پيمانكار و خسارت 3 ميلياردي به ساختمان دادگستري گيلان
(ادامه)
انهدام باند كلاهبرداران كالاهاي مصرفي در گيلان
(ادامه)
زندگي "حاج جوشن" به تصوير كشيده مي‌شود
(ادامه)
اسامي و گرايش منتخبين مجلس هشتم در استانهاي شمالي(يادداشت)
(ادامه)
كاهش مشاركت مردم گيلان در دور دوم انتخابات
(ادامه)
جشن پيروزي منتخبان رشت در گلزار شهدا
(ادامه)
آبشار لاتون آستارا جان يك كوهنورد را گرفت
(ادامه)
كار شمارش آرا در حوزه‌هاي انتخابيه رشت و آستانه اشرفيه شروع شد
(ادامه)
گزينه جدي معاونت امور عمراني استانداري گيلان
(ادامه)
آتش سوزي در آسايشگاه سالمندان مريم رشت
(ادامه)
استاندار گيلان: نمايندگاني خوب به مجلس بفرستيم
(ادامه)
دربي گيلان ، تساوي تيم‌هاي ملوان و پگاه
(ادامه)
آزمايشگاه ژنتيك در گيلان راه اندازي ميشود
(ادامه)
يونس رنجكش از نچيدن چاي تا نكاشتن برنج(يادداشت)
يونس رنجكش(ادامه)
رييس شوراي اسلامي شهر فومن تغيير كرد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.