.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
نماینده دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بر اساس مصوبه هیئت وزیران به سمت هیئت عامل و معاونت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

سیدکاظم دلخوش معاون نظارت بیمه مرکزی شد
نماینده دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بر اساس مصوبه هیئت وزیران به سمت هیئت عامل و معاونت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. (ادامه)
شمال نيوز: احمد پور با اشاره به ۲۴۵ عضو هیأت علمی حاضر در دانشگاه گفت: از این تعداد ۱۸ نفر استاد، ۵۲ نفر دانشیار، ۱۴۲ نفر استادیار و ۴۲ نفر مربی می‌باشند که وظیفه تعلیم و تعلم بیش از ۱۲ هزار دانشجوی دانشگاه را برعهده دارند. خبرنگاران چشمان بيدار، گوش شنوا و زبان گوياي مردمند
شمال نيوز: احمد پور با اشاره به ۲۴۵ عضو هیأت علمی حاضر در دانشگاه گفت: از این تعداد ۱۸ نفر استاد، ۵۲ نفر دانشیار، ۱۴۲ نفر استادیار و ۴۲ نفر مربی می‌باشند که وظیفه تعلیم و تعلم بیش از ۱۲ هزار دانشجوی دانشگاه را برعهده دارند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
مراسم معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ارشاد و جمعی از هنرمندان عضو انجمن صنفی هنرمندان موسیقی استان گیلان برگزار شد. منصور ایمانی جای خود را به حاذق ‌نیکرو داد
مراسم معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ارشاد و جمعی از هنرمندان عضو انجمن صنفی هنرمندان موسیقی استان گیلان برگزار شد.(ادامه)
شرط نقل و انتقال در دانشگاه آزاد
(ادامه)
تغییرات جدید در دانشگاه پیام نور
(ادامه)
سفارش جالب فرهاد دانشجو براي محبت به جاسبي !
(ادامه)
تاسيس دانشگاه آزاد در جزیره ابوموسی
(ادامه)
گزینه قائم مقامی بانک مرکزی کیست؟
(ادامه)
لاریجانی در حکمی از سوی دکتر دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی منصوب شد. لاریجانی سرپرست دانشگاه آزاد آمل شد
لاریجانی در حکمی از سوی دکتر دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی منصوب شد.(ادامه)
فعال حوزه ارتباطات دانشجوی نمونه کشوری شد
(ادامه)
خودروی تولید مازندران به‌زودی رونمایی می‌شود
(ادامه)
ممنوعیت پرداخت یارانه و وام به غایبان سربازی
(ادامه)
کردان را باید در توجه وپژه به مازندران و مازندرانی ها شناخت که در طول سه دهه مظلوم واقع شده و برخلاف استانهای خاص، از مواهب ملی بهره چندانی نبرده و غالباً محروم مانده بودند و ایشان با رویکرد حمایتی، مازندران را از قعر توجهات ملی به اوج رسانده و امروز مازندران نیز از بودجه های ملی و پروژه های ملی برخوردار شده است. در حسرت جای خالی کردان !
کردان را باید در توجه وپژه به مازندران و مازندرانی ها شناخت که در طول سه دهه مظلوم واقع شده و برخلاف استانهای خاص، از مواهب ملی بهره چندانی نبرده و غالباً محروم مانده بودند و ایشان با رویکرد حمایتی، مازندران را از قعر توجهات ملی به اوج رسانده و امروز مازندران نیز از بودجه های ملی و پروژه های ملی برخوردار شده است.(ادامه)
تشکیل کارگروه حقوق شهروندی گیلان
(ادامه)
بیت‌المال در دست بازرس معزول جریان انحرافی
(ادامه)
آخرین مهلت ثبت نام در دوره های پیام نور
(ادامه)
رهبری شرایط جدید خدمت‌سربازی را ابلاغ کرد
(ادامه)
فضای شهرداری رشت نباید سیاسی‌کاری شود
(ادامه)
جزئیات شهریه دوره‌های دانشگاه پیام نور
(ادامه)
پذیرش دانشجوی بدون آزمون در دانشگاه آزاد قائم شهر
(ادامه)
اعزام هوايي زائران به كربلا از مازندران
(ادامه)
حکم فرمانداری شهرستان شفت روز گذشته از سوی وزارت کشور ابلاغ شد و مراسم معارفه جواد شفیعی‌ ثابت روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
جوانترین فرماندار کشور منصوب شد
حکم فرمانداری شهرستان شفت روز گذشته از سوی وزارت کشور ابلاغ شد و مراسم معارفه جواد شفیعی‌ ثابت روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود. (ادامه)
الحمدالله توانستم در طول ده ماه حضورم در این دانشگاه به رشد چشمگیری در جذب دانشجو و افزایش بی نظیر رشته های مختلف کاردانی ؛ کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و مقطع کارشناسی ارشد برای این دانشگاه کوچک دست یابیم. ارتقاء علمی ، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی نکا
الحمدالله توانستم در طول ده ماه حضورم در این دانشگاه به رشد چشمگیری در جذب دانشجو و افزایش بی نظیر رشته های مختلف کاردانی ؛ کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و مقطع کارشناسی ارشد برای این دانشگاه کوچک دست یابیم. (ادامه)
راه اندازی دو رشته جدید در دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری
(ادامه)
رشته کارشناسی ارشد تحقیقات اموزشی در دانشگاه آزاد نکا
(ادامه)
توصیه های‌سازمان‌سنجش برای انتخاب رشته
(ادامه)
معاون رئیس جمهور از استاندار گلستان تقدیر کرد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.