.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
پاسخ آموزش و پرورش مازندران به خبر شمال نیوز
(ادامه)
جزئیات معافیت‌های تازه مشمولان خدمت سربازی
(ادامه)
تحلیلگران بر این باورند که بازخوانی پرونده تاریخی تحولات کابینه‌های 8 ساله در دولت‌های پس از انقلاب در آستانه تحولات جدید در دولت دهم گویای نکاتی تاریخی در این زمینه است که احتمال تکرار آن در این دولت نیز وجود دارد. همه تغییرات کابینه‌ها
تحلیلگران بر این باورند که بازخوانی پرونده تاریخی تحولات کابینه‌های 8 ساله در دولت‌های پس از انقلاب در آستانه تحولات جدید در دولت دهم گویای نکاتی تاریخی در این زمینه است که احتمال تکرار آن در این دولت نیز وجود دارد.(ادامه)
۶ ‌گرایش در‌ برابر رأی اعتماد به دولت
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
اخبار کوتاه از دانشگاه آزاد اسلامی ساری
(ادامه)
زمان اعلام نتایج کنکور آزاد
(ادامه)
انتقاد جوانفکر از اظهارات لاریجانی
(ادامه)
خبر نشریه "سلیم " و جوابیه حزب کارگزاران
(ادامه)
مراسم افتتاح فاز دوم مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور دکتر جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران نمایندگان مردم شهرهای ... یک روز با شکوه در دانشگاه آزاد اسلامی ساری
مراسم افتتاح فاز دوم مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور دکتر جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران نمایندگان مردم شهرهای ...(ادامه)
راه اندازی دانشگاه مجازی آکسفورد در دانشگاه آزاد ساری
(ادامه)
دکتر خوش چهره در نشست جهت گیری اقتصاد اصولگرائی که در دانشگاه مازندران برگزار شد گفت : مهمترین مسئله در بحث عدالت محوری ، واگذاری وظایف و مسئولیت ها به اشخاص کاردانی است که دارای سلامت نفس هستند... نشست اقتصاد اصول گرایی در دانشگاه مازندران
دکتر خوش چهره در نشست جهت گیری اقتصاد اصولگرائی که در دانشگاه مازندران برگزار شد گفت : مهمترین مسئله در بحث عدالت محوری ، واگذاری وظایف و مسئولیت ها به اشخاص کاردانی است که دارای سلامت نفس هستند...(ادامه)
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد  از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
يك ساروی دانشجوی نمونه کشور شد
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد. (ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد  ...
سفر آیت ا... هاشمی رفسنجانی به مازندران
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد ... (ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
نشست مطبوعاتي رئيس دانشگاه آزاد ساري
دکتر کیومرث نیاز آذری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در بهمن ماه سال 71 کار خود را آغاز کرد و هم اکنون پس از 15 سال 60 رشته و 10 هزار دانشجو در این دانشگاه وجود دارد و در این مدت 16 هزار دانشجو در رشته های مختلف از دانشگاه آزاد ساری فارغ التحصیل شده اند .(ادامه)
14درصد مازندرانیها ها بی سوادند
مدیر نهضت سوادآموزی استان مازندران گفت: بیش از 87 درصد از شهروندان استان مازندران با سواد هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،موسی امینی گفت:تاکنون 897 هزار و 620 نفر در مازندران با شرکت کلاس های نهضت سوادآموزی ، با سواد شده اند. (ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.16 seconds.