.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاهش مدت دوره آموزشی مشمولان بسیجی
(ادامه)
باقرزاده گفت:  تکمیل ظرفیت آزمون 8 رشته دکتری تخصصی  ph.D آموزش محور و 13 رشته جدید کارشناسی ارشد و همچنین پذیرش به شرط معدل دکتری پژوهش محور در دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر آغاز شد . وی گفت: متقاضیان واجد شرایط می توانند با توجه به زمان  محدود که در نظر گرفته شده به سایت www.azmoon.org جهت ثبت نام  مراجعه نمایند. آغاز ثبت نام و تکمیل ظرفیت 8 رشته دکتری تخصصی ph.D و 13 رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر
باقرزاده گفت: تکمیل ظرفیت آزمون 8 رشته دکتری تخصصی ph.D آموزش محور و 13 رشته جدید کارشناسی ارشد و همچنین پذیرش به شرط معدل دکتری پژوهش محور در دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر آغاز شد . وی گفت: متقاضیان واجد شرایط می توانند با توجه به زمان محدود که در نظر گرفته شده به سایت www.azmoon.org جهت ثبت نام مراجعه نمایند.(ادامه)
وی بااشاره به اینکه ثبت نام دوره تکمیل ظرفیت ارشد برای دوره مهرماه سال جاری از شنبه 12/7/93 آغاز می شود گفت: متقاضیان تحصیلات عالیه منتظر رشته های جدید این دانشگاه باشند... آغاز ثبت نام 8 رشته دکتری تخصصی ph.Dدر دانشگاه آزاداسلامی قائم شهر
وی بااشاره به اینکه ثبت نام دوره تکمیل ظرفیت ارشد برای دوره مهرماه سال جاری از شنبه 12/7/93 آغاز می شود گفت: متقاضیان تحصیلات عالیه منتظر رشته های جدید این دانشگاه باشند...(ادامه)
اعلام جزییات تمام آزمون‌های سال 94
(ادامه)
معاون فرهنگی جدید اداره کل ارشاد معرفی شد
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شنبه برگزار شد. (ادامه)
سیاسیونی که دانشگاه غیرانتفاعی زدند
رئیس دولت های نهم و دهم بعد از پایان دوران ریاست جمهوری اش، تصمیم به تاسیس دانشگاهی غیرانتفاعی گرفت و مدعی شد که می خواهد به فعالیت های علمی و آموزشی بپردازد. اما تاسیس دانشگاه خصوصی مربوط به احمدی نژاد موسوم به "دانشگاه ایرانیان" در یک سال گذشته فراز و فرودهای زیادی را طی کرده است. (ادامه)
بغض کشاورز از رفتن خالق «پدرسالار»
محمد علی کشاورز از شنیدن خبر درگذشت اکبر خواجویی منقلب می‌شود و با بغضی که در گلو دارد، می‌گوید: کارگردان خوب مملکتمان رفت؛ دیگر کسی به نجابت و کاربلدی خواجوی نخواهد آمد.(ادامه)
آغاز نام‌نویسی آزمون ۹۳ دانشگاه آزاد
(ادامه)
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد ۲۳ مرداد برگزار می‌شود.(ادامه)
تمدید مهلت ثبت‌نام کاردانی فنی و حرفه‌ای
(ادامه)
اخبار خوش خانم شهردار برای اهالی «سرباز»
(ادامه)
آغاز‌ثبت‌نام‌آزمون‌کاردانی‌به‌کارشناسی
(ادامه)
آغاز ثبت نام کاردانی به کارشناسی از 11خرداد
مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 خبر داد و گفت: ثبت نام در این دوره از روز یکشنبه 11 خردادماه آغاز می شود و تا دوشنبه 19 خرداد پایان می پذیرد.(ادامه)
جزئیات ترم تابستانی دانشگاه آزاد اعلام شد
(ادامه)
دانشگاه عارف مجوز تاسیس گرفت
(ادامه)
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از دیدار فرهنگیان گیلان با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: 20 معلم نمونه و 50 فرهنگی گیلان برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم تهران می‌شوند. دیدار فرهنگیان گیلان با مقام معظم رهبری
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از دیدار فرهنگیان گیلان با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: 20 معلم نمونه و 50 فرهنگی گیلان برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم تهران می‌شوند.(ادامه)
دیدار فرهنگیان گیلان با مقام معظم رهبری
(ادامه)
راه‌اندازی دانشکده علمی ـ کاربردی مداحی
(ادامه)
زمان‌ثبت‌آزمون‌کارشناسی‌ناپیوسته‌سال ۹۳
(ادامه)
میزان‌افزایش شهریه دانشگاه‌های شبانه
(ادامه)
پدر 4 شهید پول خرید دارو ندارد!
(ادامه)
ثبت نام مجازی 3850 نفر در سامانه کارجویان گلستان
(ادامه)
راه‌اندازی دانشکده‌های مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
(ادامه)
پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه آزاد قائم شهر
(ادامه)
تمدید مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی
(ادامه)
ایرانسل استخدام می‌کند
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برای تکمیل کادر پرسنلی خود در شهر تهران از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر دعوت به همکاری کرده است. (ادامه)
چرا برخی وزرا تهدید به استعفا می کنند؟
تهدید به استعفا چه در اثر مشکلات و چه به واسطه انتقادهای مخالفان می تواند موجی منفی در کشور راه بیاندازد و زمینه را برای یاس و نا امیدی جامعه وحامیان دولت فراهم سازد. تحقق شعار «تدبیر و امید» نیازمند درایت، کاردانی است که با سیاست در پیش گفته شده برخی از مسئولان در تهدید به استعفا سنخیتی ندارد و به جز اینکه نشاندهنده بی تدبیری مسئولان و از بین بردن جوانه های امید در جامعه می شود هیچ نتیجه دیگری به دنبال نخواهد داشت.(ادامه)
مداحان معروف چه کاره اند؟
(ادامه)
46 دفتر نظام فنی روستایی در استان مازندران
(ادامه)
تحصیل بیش از 26 هزار نفر در دانشگاه علمی ـ کاربردی مازندران (خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.