.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت الله معلمی :رهنمودهای مقابله با کاهش آسیب ها جدی گرفته نشده است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه رسانه‌ها مفاسد و خطرات مواد مخدر را تبیین کنند، گفت:دستگاه های اجرایی رهنمودها را برای مقابله با کاهش آسیب ها جدی نگرفتند.(ادامه)
رییس مجمع نمایندگان مازندران از موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور با اعمال محدودیت سفر به این استان از ظهر امروز خبر داد. سفر مسافران غیربومی به مازندران ممنوع شد
رییس مجمع نمایندگان مازندران از موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور با اعمال محدودیت سفر به این استان از ظهر امروز خبر داد.(ادامه)
سفر مسافران غیربومی به مازندران ممنوع شد
رئیس مجمع نمایندکان مازندران از موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور با اعمال محدودیت سفر به این استان از ظهر امروز خبر داد.(ادامه)
کاهش 30 درصدی وقوع جرایم خشن در مازندران
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در حوزه جرایم خشن ۳۰ درصد کاهش وقوع جرم در مازندران شاهد بودیم، گفت: با عوامل ناجا شاهد افزایش ۳۳ درصدی کشف مواد مخدر و خورده‌فروشان هستیم. (ادامه)
ثبت یک میلیون و ۲۵۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ مازندران
فرمانده انتظامی مازندران گفت: بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در استان به ثبت رسید.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در این دیدار گفت: خدمت به مردم در لباس نیروی انتظامی با این گستردگی حوزه و حجم عظیم وظایف و تکالیف، افتخاری است که با هیچ چیزی قابل جایگزینی نیست .... عوامل انتظامی در صف نخست اجرای قانون حفظ حقوق کودکان و نوجوانان + بازدید از مرکز مشاوره آرامش و کلانتری ۱۴ ساری
شمال نیوز : مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در این دیدار گفت: خدمت به مردم در لباس نیروی انتظامی با این گستردگی حوزه و حجم عظیم وظایف و تکالیف، افتخاری است که با هیچ چیزی قابل جایگزینی نیست ....(ادامه)
شمال نیوز:  معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت که درگیری مسلحانه ظهر روز جمعه در ساری بین فروشندگان موادمخدر با یکدیگر به خاطر اختلافات شخصی و درونی بود. ماجرای درگیری مسلحانه ظهر جمعه در ساری چه بود؟
شمال نیوز: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت که درگیری مسلحانه ظهر روز جمعه در ساری بین فروشندگان موادمخدر با یکدیگر به خاطر اختلافات شخصی و درونی بود.(ادامه)
کشف جسد مرد ناشناس در بابلسر
پیکر بی‌جان یک مرد با هویت نامعلوم در ساحل رودخانه بابلسر کشف شد.(ادامه)
سوزاندن ۲.۷ تن مواد مخدر در مازندران/ کشفیات ۳۳ درصد رشدی یافت
فرمانده انتظامی مازندران از امحای دو هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر غیردارویی در استان خبر داد.(ادامه)
استاندار:نیروی انتظامی مردم محور در جلب افکار عمومی موفق عمل کرده است
استاندار مازندران در حاشیه دیدار با فرمانده انتظامی استان، گفت: نیروی انتظامی مردم محور در جلب افکار عمومی موفق عمل کرده است.(ادامه)
پرداخت اقساطی جریمه‌های رانندگی بیش از یک میلیون تومانی
جریمه‌های رانندگی بیش از یک میلیون تومان به مناسبت هفته نیروی انتظامی تقسیط می‌شود.(ادامه)
راه اندازی پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی/ کشف ۳ تن مواد مخدر
فرمانده انتظامی مازندران از راه اندازی پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان خبر داد و گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این راستا در استان صورت گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : استان‌های شمالی ایران و تالاب‌ها هر سال در این زمان شاهد فرود پرندگان مهاجر هستند. شالیزارها و آب‌بندان‌های فریدونکنار نیز محل فرود و زمستان‌گذرانی این پرندگان از اوایل مهرماه است .... سالانه تنها در فریدونکنار بیش از ۵۰۰ هزار پرنده مهاجر شکار می‌شوند
شمال نیوز : استان‌های شمالی ایران و تالاب‌ها هر سال در این زمان شاهد فرود پرندگان مهاجر هستند. شالیزارها و آب‌بندان‌های فریدونکنار نیز محل فرود و زمستان‌گذرانی این پرندگان از اوایل مهرماه است ....(ادامه)
کشف ۸۱۴ تن چوب قاچاق در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۸۱۴ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در ۶ ماهه نخست امسال در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دوستداران محیط زیست و ایران سبز و شمال زیبا نیک می دانند و آگاهند؛ توجه به محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن به ترتیب یاد شده، در واقع، بیان همان دغدغه های زیست محیطی و  .... - محمدرضا زمانی درمزاری ، کنشگر حقوقی و محیط زیست و وکیل پایه یک دادگستری - از دغدغه های زیست محیطی استاد حسین اسلامی ساروی تا ضرورت توقف فوری انتقال آب مازندران
شمال نیوز : دوستداران محیط زیست و ایران سبز و شمال زیبا نیک می دانند و آگاهند؛ توجه به محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن به ترتیب یاد شده، در واقع، بیان همان دغدغه های زیست محیطی و .... - محمدرضا زمانی درمزاری ، کنشگر حقوقی و محیط زیست و وکیل پایه یک دادگستری -(ادامه)
زندگی ۳ جوان با اجرای یک بازی اینترنتی در دریا پایان یافت
اجرای مرحله پایانی و فینال یک بازی اینترنتی سه جوان را در دریای مازندران به کام مرگ کشاند.(ادامه)
نیروی انتظامی امانت دار و میراث دار خون شهداست
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نیروی انتظامی امانت دار و میراث دار خون شهدا و حافظ امنیت و اقتدار کشور است.(ادامه)
قدردانی مدیرکل اوقاف مازندران از عزاداران و هیأت‌های مذهبی استان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از عزاداران حسینی، هیأت‌های مذهبی، خادمین آستان مقدس بقاع متبرکه، اماکن مذهبی ، مادحین، روحانیون، کادر بهداشتی استان، ستاد مقابله با کرونای استان، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، نیروهای بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروی‌های انتظامی و امنیتی، رسانه‌ها و خبرنگاران مازندران به‌جهت همراهی در اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌های ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مجالس عزاداری امام حسین(ع) قدردانی کرد.(ادامه)
۲۵ قلم شیء تاریخی در بهشهر کشف شد
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران از کشف ۲۵ قلم شیء تاریخی در شهرستان بهشهر خبرداد و گفت: این اشیاء شامل خنجر، النگو، انگشتر و دست بند است.(ادامه)
انتقال فرد هتاک در فضای مجازی به مازندران
مسافر هتاکی که در فضای مجازی به مازندرانی‌ها توهین کرده بود امروز تحویل نیروی انتظامی مازندران شد. (ادامه)
شمال نیوز: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل یک شکارچی مرال را در منزلش دستگیر کردند. دستگیری شکارچی مرال در آمل
شمال نیوز: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل یک شکارچی مرال را در منزلش دستگیر کردند.(ادامه)
موقوفات میراث ماندگار جامعه است
فرمانده انتظامی مازندران موقوفات را سرمایه های معنوی و میراث ماندگار در جامعه دانست و گفت: مازندران رتبه برتر کشور در زمینه موقوفات را دارد.(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
آغاز ماراتن مازندرانی‌ها در کنکور کرونایی
آزمون سراسری سال ۹۹ تحت تدابیر ویژه بهداشتی صبح امروز در مازندران آغاز شد.(ادامه)
هشدار جدی دادستان ساری نسبت به تغییر کاربری اراضی کشاورزی
دادستان مرکز مازندران به سودجویانی که اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی با هدف کسب درآمد بیشتر می کنند هشدار داد.(ادامه)
کوچ جشن‌های عروسی به شهرک‌های خصوصی مازندران
طبق دستورالعمل ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برای برگزاری پیوند ازدواج محدودیت وجود ندارد ، اما مراسمی همچون عروسی و عزاداری به دلیل تسریع در انتقال ویروس حداقل در استان مازندران کاملا لغو شد. (ادامه)
دستگیری چندین هکر طی 6 ماهه اخیر در مازندران/ راه‌اندازی نمایندگی پلیس فتا در 8 شهر مازندران
رئیس پلیس فتا مازندران در پایان از دستگیری چندین هکر در طول ۶ ماهه اخیر در مازندران خبر داد و گفت: سن افراد دستگیر شده ۱۶ تا ۲۲ سال است.(ادامه)
قدردانی مجمع نمایندگان مازندران از عملکرد پلیس هوشمند
مجمع نمایندگان مازندران در حاشیه بازدید از مرکز مانیتورینگ و تجمیع خطوط ۱۱۰ استان از اقدامات فرماندهی انتظامی استان در راستای هوشمند سازی پلیس قدردانی کردند.(ادامه)
شمال نیوز : محدودیت های کرونایی که از ۱۴ تیر ماه با اعلام وضعیت قرمز در بابل اعمال شد ، تاکنون روند بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را کاهشی نکرده است و اکنون با تصمیم جدید ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ، محدودیت ها تشدید شده است .... کرونا ویروس در بابل رکورد شکست / تشدید محدودیت ها ادامه دارد
شمال نیوز : محدودیت های کرونایی که از ۱۴ تیر ماه با اعلام وضعیت قرمز در بابل اعمال شد ، تاکنون روند بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را کاهشی نکرده است و اکنون با تصمیم جدید ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ، محدودیت ها تشدید شده است ....(ادامه)
جسد یک تبعه کشور پرو در ارتفاعات دماوند کشف شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از کشف جسد یک تبعه کشور پرو در ارتفاعات دماوند خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.309 seconds.