.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کارمندان دولت باید دارای برگه ماموریت، کارگران دارای گواهی اداره کار منضم به تایید فرمانداری باشند تا اجازه ورود به شهر مقصد خود را داشته باشند لزوم داشتن برگه ماموریت اداری برای کارمندان دولت جهت حضور در محل کار شهر مقصد
کارمندان دولت باید دارای برگه ماموریت، کارگران دارای گواهی اداره کار منضم به تایید فرمانداری باشند تا اجازه ورود به شهر مقصد خود را داشته باشند(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است. از مردم می‌خواهیم تا جایی که امکان دارند از خانه بیرون نروند. روحانی: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فروردین است
رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است. از مردم می‌خواهیم تا جایی که امکان دارند از خانه بیرون نروند.(ادامه)
سلامت ۵۰۰ هزار مسافر ورودی به مازندران پایش شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از اجرای طرح غربالگری سلامت در مبادی خروجی استان با هدف شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا خبرداد و گفت: تاکنون ۵۰۰ هزار نفر پایش شدند.(ادامه)
۴۰۰ هزار مسافر ورودی به مازندران تب سنجی شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از تب سنجی و پایش سلامت ۴۰۰ هزار مسافر ورودی به استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در ارتباط با آخرین اقدامات برای برای جلوگیری از احتکار لوازم بهداشتی در مازندران، اظهار کرد: ۳۹ پرونده قضائی در استان تشکیل شده و متهمان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند..... کشف بیش از یک میلیون ماسک و دستکش در مازندران / تشکیل ۳۹ پرونده قضائی در استان
شمال نیوز : حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در ارتباط با آخرین اقدامات برای برای جلوگیری از احتکار لوازم بهداشتی در مازندران، اظهار کرد: ۳۹ پرونده قضائی در استان تشکیل شده و متهمان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.....(ادامه)
۸۰ میلیون ماسک هر هفته در کشور مصرف می‌شود
نماینده وزیر بهداشت در مدیریت بیماری کرونا در استان‌های مازندران و گلستان گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا مصرف ماسک در کشور حدود ۲۸ میلیون در هفته بود که اکنون به ۸۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
داروی بیماران کرونایی روزانه تامین می شود/ایجاد ۱۳۵۰ تخت مراقبتی
نماینده وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در استان های شمالی با اشاره به تامین روزانه دارو برای بیماران گفت: تاکنون از نظر دارو با کمبود مواجه نشدیم.(ادامه)
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : بازارها و صنوف استان به استثنای برخی صنوف ضروی تا صبح دوشنبه هفته آینده تعطیل است . بازارهای مازندران تا دوشنبه تعطیل است
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : بازارها و صنوف استان به استثنای برخی صنوف ضروی تا صبح دوشنبه هفته آینده تعطیل است .(ادامه)
این تصمیم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی هم استانی ها و همچنین خود مسافران و گردشگران پس از اعلام تعطیلات مدارس و دانشگاهها تا پایان عید نوروز اتخاذ شده است. تمامی جاده‌های ورودی مازندران بسته شد/ مسافران فعلا به مازندران نیایند
این تصمیم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی هم استانی ها و همچنین خود مسافران و گردشگران پس از اعلام تعطیلات مدارس و دانشگاهها تا پایان عید نوروز اتخاذ شده است.(ادامه)
با وجود هشدار های مکرر مبنی بر ممنوعیت کشیدن قلیان در کافه ها و قلیان سراها به منظور مقابله با ویروس کرونا ، برخی از گردانندگان اینگونه مکان ها در غرب مازندران به صورت مخفیانه و به اصطلاح چراغ خاموش به فعالیت خود ادامه می دهند . فعالیت چراغ خاموش قلیانسراهای مازندران در سایه شیوع کرونا
با وجود هشدار های مکرر مبنی بر ممنوعیت کشیدن قلیان در کافه ها و قلیان سراها به منظور مقابله با ویروس کرونا ، برخی از گردانندگان اینگونه مکان ها در غرب مازندران به صورت مخفیانه و به اصطلاح چراغ خاموش به فعالیت خود ادامه می دهند .(ادامه)
چادرخوابی در مازندران ممنوع شد
ستاد استانی مبارزه با کرونا در مازندران برای کاهش ضریب احتمال شیوع این بیماری محدودیت‌های جدیدی وضع کرد که از جمله آن ممنوعیت چادرخوابی برای مسافران و گردشگران است. (ادامه)
استاندار : زیرساخت های مازندران در شرایط غیرعادی کافی نیست
استاندار مازندران گفت: در شرایط غیرعادی و بحرانی زیرساخت های استان برای سرویس دهی کافی نیست.(ادامه)
اجاره ویلا و خانه به مسافران ممنوع است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: افرادی که برای اجاره خانه یا ویلا در اختیار مسافران قرار دهند پیگرد قضایی خواهند شد.(ادامه)
قلیانسراهای فعال در مازندران پلمپ می شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از فعال شدن اکیپی با حضور دستگاه های مختلف برای پلمپ قلیان سراها در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد.(ادامه)
عکس/ ایستگاه تب سنجی در استان مازندران
ایجاد ایستگاه تب سنجی با حضور فرمانداران شهرستان های مرتبط، پزشکان علوم پزشکی، نیرو های هلال احمر، عوامل راهداری، پلیس راه و نیروی انتظامی در محور های ورودی استان مازندران راه اندازی شد.(ادامه)
راه اندازی دو گیت تشخیص اولیه کرونا در جاده هراز
دوگیت تشخیص اولیه ویروس کرونا در جاده هراز به عنوان یکی از نزدیک‌ترین ورود‌های پایتخت به مازندران راه اندازی شد.(ادامه)
شمال نیوز :  مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با تشدید اقدامات کنترلی در از نوار مرزی، از حضور تعدادی تروریست مسلح که به قصد ضربه زدن به یگان‌های مرزی به سمت مرزها پیشروی کرده بودند، مطلع شدند.
.... شهادت مرزبان مازندرانی در درگیری با یک گروهک تروریستی در منطقه مرزی جکیگور
شمال نیوز : مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با تشدید اقدامات کنترلی در از نوار مرزی، از حضور تعدادی تروریست مسلح که به قصد ضربه زدن به یگان‌های مرزی به سمت مرزها پیشروی کرده بودند، مطلع شدند. ....(ادامه)
۶۰۰۰ نیرو امنیت انتخابات را در مازندران عهده دار هستند
فرمانده انتظامی استان مازندران، حضور در عرصه انتخابات را یک وظیفه ملی و شرعی، اسلامی و دفاع از حقوق ملت دانست و گفت:شش هزار نفر در فرایند امنیت انتخابات فعال هستند.(ادامه)
نمایش خیابانی “ما همه سلیمانی هستیم”در میدان شهدای ساری
نمایش خیابانی-مفهومی « ما همه سلیمانی هستیم» با حضور بیش از پنجاه هنرمند و هنرور با همکاری حوزه هنری و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان مازندران در میدان شهدای ساری برگزار شد.(ادامه)
راه اندازی سیستم ارجاع پرونده قضایی و پلیس هوشمند در مازندران
طرح هوشمند سازی ارتباط پلیس و سیستم دستگاه قضایی برای نخستین بار امروز در مازندران راه اندازی شد.(ادامه)
جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان انتظامی مازندران با مردم در سامانه ۱۹۷
جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی مازندران با مردم امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه در ساری برگزار شد.(ادامه)
پرونده های قدیمی در محاکم مازندران تعیین تکلیف شود
رئیس کل دادگستری مازندران خواستار تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده های قدیمی و کاهش اطاله دادرسی شد.(ادامه)
هدف از تعامل دستگاه قضایی و انتظامی، تسریع در احقاق حق مردم
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: هدف تعامل و همکاری دستگاه قضایی و انتظامی، تسریع در احقاق حق مردم و ایجاد امنیت است.(ادامه)
۱۴۰ هزار نفر در مازندران حاشیه نشین هستند
سرپرست بهزیستی مازندران از شناسایی وسکونت ۱۴۰ هزار نفر در ۳۳ منطقه حاشیه در استان خبر داد و گفت: این افراد در ۳۳ منطقه حاشیه نشین سکونت دارند.(ادامه)
آشوب های اخیر با جانفشانی نیروهای نظامی و امنیتی پایان یافت
رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات انتظامی مازندران گفت: آشوب‌های اخیر در کشور با جانفشانی نیروهای انتظامی و امنیتی و هوشیاری و حضور مردم پایان یافت.(ادامه)
تجهیز ۶ محور ارتباطی مازندران به فیبر نوری
شش محور ارتباطی مازندران طی یکسال اخیر برای حل مشکل ارتباطی به فیبر نوری مجهز شدند.(ادامه)
کشف 486 میلیاردی کالای قاچاق در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 486 میلیارد و 975 میلیون ریالی کالای قاچاق در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.(ادامه)
کلاهبردار 430 میلیاردی در بابل به دام افتاد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که از 48 شهروند به مبلغ 430 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بابل خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور میهمان برنامه نگاه یک تلویزیون بود و گزارشی از حوادث بنزینی به مردم ارائه داد، فیلم کوتاهی از حمله تعدادی به فرمانداری شهر قدس پخش شد. در همین فیلم و همزمان با ورود تخریب کنندگان به فرمانداری، یکی می‌گفت که فرماندار داخل ساختمان است. وزیر کشور هم در همان برنامه از فرماندار شهر قدس و مدیریت او در صحنه تمجید کرد. فرماندار زنی که در ناآرامی‌ها به خانه نرفت
شمال نیوز : عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور میهمان برنامه نگاه یک تلویزیون بود و گزارشی از حوادث بنزینی به مردم ارائه داد، فیلم کوتاهی از حمله تعدادی به فرمانداری شهر قدس پخش شد. در همین فیلم و همزمان با ورود تخریب کنندگان به فرمانداری، یکی می‌گفت که فرماندار داخل ساختمان است. وزیر کشور هم در همان برنامه از فرماندار شهر قدس و مدیریت او در صحنه تمجید کرد.(ادامه)
امنیت انتخابات خط قرمز پلیس است
فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه امنیت انتخابات، خط قرمز پلیس است، گفت: در حفظ این امانت با هیچ کس تعارف نداریم.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.