.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ضرب و شتم خبرنگار در ساری و توضیحات خبر
بر اساس آخرین اطلاعات واصله سید محمد کریمی ، استاندار مازندران شخصا دستور پیگیری و بررسی موضوع را صادر و خواستار برخورد با متخلفان شده است...(ادامه)
ماموران مذکور بدون هر گونه توجیهی بلافاصله با ضرب و شتم و انتقال خبرنگار مهر به داخل خیابانی مجاورمحل برگزاری راهپیمایی، اقدام به زدن دستبند، کتک کاری و فحاشی و استفاده از گاز اشک آور کردند(!) که در جریان این حوادث بویژه پرتاب گاز اشک آور برخی مردم از جمله یک کودک خردسال نیز آسیب دیدند. ضرب و شتم خبرنگار مهر در راهپیمایی 22 بهمن ساری
ماموران مذکور بدون هر گونه توجیهی بلافاصله با ضرب و شتم و انتقال خبرنگار مهر به داخل خیابانی مجاورمحل برگزاری راهپیمایی، اقدام به زدن دستبند، کتک کاری و فحاشی و استفاده از گاز اشک آور کردند(!) که در جریان این حوادث بویژه پرتاب گاز اشک آور برخی مردم از جمله یک کودک خردسال نیز آسیب دیدند.(ادامه)
دستگیری هفت شرور معروف در مازندران
(ادامه)
وزیر کشور صبح امروز وارد مازندران شد
(ادامه)
رشد 80درصدی کشف مواد مخدر در استان
(ادامه)
فرماندار:ضریب امنیتی ساری افزایش یافته است
(ادامه)
9 هزار میلیون ریال برای حفاظت از جنگلهای مازندران
(ادامه)
ماجراي چاقو خوردن دانشجوي مازنداراني
(ادامه)
توبه اراذل در سايه اقتدار نیروی انتظامی
(ادامه)
میانگین سن گرایش به اعتیاد در مازندران
(ادامه)
دستگیری سه نفر به اتهام زنای غیر احصانی در نک
(ادامه)
شناسایی829 واحد متخلف عرضه سیمان در مازندران
(ادامه)
كاهش نرخ بیکاری در مازندران
(ادامه)
خانه تکانی بزرگ در دستگاه های اجرایی مازندران
(ادامه)
به دلیل اینکه اصالتا آملی بوده و وجهه ای روشن و صمیمانه در میان مردم منطقه دارد دیگر کاندیداهای آمل از تمامی توان خود  و دوستان خود برای برقراری تماس با مردم و ورود به مجلس استفاده ... اتفاقات جالب توجه در میان کاندیداهای نمایندگی مجلس آمل
به دلیل اینکه اصالتا آملی بوده و وجهه ای روشن و صمیمانه در میان مردم منطقه دارد دیگر کاندیداهای آمل از تمامی توان خود و دوستان خود برای برقراری تماس با مردم و ورود به مجلس استفاده ...(ادامه)
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد...

تصویب طرح مبارزه با صید غیرمجاز در درياي مازندران
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد... (ادامه)
تعطیلي60 آموزشگاه متخلف در مازندران
(ادامه)
کشف 46 هزار فیلم غیرمجاز در مازندران
(ادامه)
آتش سوزی در گندمزارهای بهشهر
(ادامه)
هر 33 خانوار یک واحد صنفی
رئیس سازمان بازرگانی مازندران با بیان این مطلب که در کشور به ازای هر 33 خانوار یک واحد صنفی موجود می باشد اظهار داشت: این تعداد واحدهای صنفی پاسخگوی همه نیازهای مردم نخواهد بود. (ادامه)
چهار هزار کودک خیابانی در کشور
(ادامه)
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران باید مجوز بگیرند
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران در نوروز 86، باید با نام‌نویسی و درج اطلاعات خود در 120 مرکز رزرواسیون مجوز فعالیت گرفته و تحت نظارت کامل به فعالیت بپردازند.(ادامه)
دستگیری 53 هزار نفر به خاطر روابط نامشروع
استان های شمالی کشور بیشترین تعداد دستگیر شدگان را دارا بوده است. جالب است که 74 درصد این افراد متاهل و دارای همسر بوده اند.(ادامه)
پلمب30مغازه مواد آتش زای خطرناک درمازندران
نشست ستاد جرم‌های خاص مازندران با حضور رئیس دادگستری استان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و جانشین فرماندهی پلیس مازندران برگزار شد. (ادامه)
آغاز بکار همایش بین المللی پیامبر اعظم(ص) در ساری
همایش بین المللی "پیامبر اعظم، نگین آفرینش" در مجتمع رفاهی نیروی انتظامی ساری آغاز به کار کرد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ...
درگیری فیزیکی در هیات کشتی مازندران
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ... (ادامه)
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم. (ادامه)
قبلي 1 ... 38 39 40 41 42 43

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.