.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چه زمانی مرگ در شب اتفاق می افتد؟
همه ما یک سوم زندگی را خواب هستیم بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از افراد در خواب می‌میرند.(ادامه)
محور کندوان صبح امروز مسدود شد. کندوان بسته شد
محور کندوان صبح امروز مسدود شد.(ادامه)
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از انسداد محور کرج-چالوس از فردا دوشنبه خبر داد. دوشنبه جاده چالوس مسدود است
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از انسداد محور کرج-چالوس از فردا دوشنبه خبر داد.(ادامه)
علی زندی‌فر روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد. جاده چالوس دوشنبه و سه‌شنبه مسدود می‌شود
علی زندی‌فر روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد.(ادامه)
آمریکا مستقل از روند مذاکرات هسته‌ای، در حال پیگیری موضوع آزادی زندانیان خود در ایران و هم‌زمان آزادسازی منابع مسدود شده ارزی کشورمان در کره جنوبی است. آزادسازی میلیاردها دلار منابع ارزی ایران در کره جنوبی
آمریکا مستقل از روند مذاکرات هسته‌ای، در حال پیگیری موضوع آزادی زندانیان خود در ایران و هم‌زمان آزادسازی منابع مسدود شده ارزی کشورمان در کره جنوبی است.(ادامه)
اینترنت وصل شد/ محدودیت اینستاگرام و واتس‌اپ ادامه دارد
اینترنت همراه در بسیاری از مناطق وصل شد اما محدودیت اینستاگرام و واتس‌اپ فعلا برقرار است.(ادامه)
کدام سایت‌ها و سرویس‌ها مسدود شدند؟
کدام سایت‌ها و سرویس‌ها مسدود شدند؟(ادامه)
یارانه ۴۰۰ هزار تومانی به حساب این افراد واریز شد
۷۰ هزار سرپرست خانواری که قبلا درخواست بازبینی داشتند این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده شدند.(ادامه)
خطرات و عوارض برداشتن کیسه صفرا
معمولا افراد برای جلوگیری از ابتلا به برخی عفونت ها اقدام به برداشتن کیسه صفرا می کند، در حالی که برداشتن کیسه صفرا ممکن است عوارض و خطراتی برای بدن به همراه داشته باشد.(ادامه)
علائم لخته خون که هرگز نباید نادیده بگیرید
لخته شدن خون می‌تواند در سیاهرگ‌ها یا شریان‌ها ایجاد شود. هشدار‌های اولیه این عارضه شامل گرفتگی، تورم یا گرماست. اما دو علامت جدی دیگر وجود دارد که نباید آن‌ها را نادیده بگیرید.(ادامه)
تعطیلی همه مرزهای منتهی به عراق تا اطلاع ثانوی
مجید میراحمدی گفت: همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته شد.(ادامه)
دانشمندان در مطالعات جدید موفق به کشف روشی برای درک زبان حیوانات با استفاده از هوش مصنوعی شده‌اند. درک زبان حیوانات با استفاده از هوش مصنوعی
دانشمندان در مطالعات جدید موفق به کشف روشی برای درک زبان حیوانات با استفاده از هوش مصنوعی شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت  . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت . به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم و به همین دلیل هم محبوب نیستیم / درآمدهای شهرداری ما نامشروع است ، چون پول اضافه از مردم دریافت می‌شود / مردم به مدیریت شهری اعتماد ندارند /به زور داریم از مردم پول می‌گیربم و این درست نیست
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت .(ادامه)
واتساپ اعلام کرد طبق قوانین هند بیش از دو میلیون حساب کاربران این کشور را در این پلتفرم مسدود کرده است. ممنوعیت فعالیت بیش از دو ملیون حساب واتساپ در هند
واتساپ اعلام کرد طبق قوانین هند بیش از دو میلیون حساب کاربران این کشور را در این پلتفرم مسدود کرده است.(ادامه)
تمامی مرزهای زمینی و هوایی ایران و عراق بسته شد/ زائران از تردد در داخل عراق پرهیز کنند
اتفاقات و ناآرامی‌هایی طی ساعات اخیر در عراق رخ داده که سبب بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی از سوی این کشور شده و در پی آن خروج زوار ایرانی در تمام مرزها از عصر امروز متوقف شده است.(ادامه)
کلسترول بد می‌تواند شریان‌ها را مسدود کند و منجر به بیماری‌های قلبی عروقی شود؛ نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن جو دوسر، سطح کلسترول بد را در بدن کاهش می‌دهد. صبحانه ای که سطح کلسترول بد را کاهش می‌دهد
کلسترول بد می‌تواند شریان‌ها را مسدود کند و منجر به بیماری‌های قلبی عروقی شود؛ نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن جو دوسر، سطح کلسترول بد را در بدن کاهش می‌دهد.(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از مسدود شدن مرزهای زمینی ایران و عراق خبر داد. مرزهای زمینی ایران با عراق بسته شد
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از مسدود شدن مرزهای زمینی ایران و عراق خبر داد.(ادامه)
محور کندوان از صبح فردا به مدت ۲ روز به طور مقطعی مسدود می‌شود. انسداد ۲ روزه محور کندوان از صبح فردا
محور کندوان از صبح فردا به مدت ۲ روز به طور مقطعی مسدود می‌شود.(ادامه)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود. برخی از این نامه‌های «خطاب به ما» خبرش در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اما متن آن‌ها به ما واصل نمی‌شود / لزوم تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس / تاکید بر شناسایی بستر‌های فسادزا در بانک‌ها / انتقاد از تاخیر در پرداخت وام ازدواج(خبر)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.(ادامه)
رئیس پلیس راه کندوان اعلام کرد : جاده کرج - چالوس محدوده کندوان از فردا ۳۰ مرداد ماه تا ۲۰ شهریورماه در برخی از روز های هفته برای تجهیز به سیستم برق رسانی و راه اندازی سامانه ثبت تخلفات رانندگی به روی وسایل نقلیه مسدود می شود.  جاده کندوان تا ۲۰ شهریورماه در برخی روزهای هفته مسدود می‌شود
رئیس پلیس راه کندوان اعلام کرد : جاده کرج - چالوس محدوده کندوان از فردا ۳۰ مرداد ماه تا ۲۰ شهریورماه در برخی از روز های هفته برای تجهیز به سیستم برق رسانی و راه اندازی سامانه ثبت تخلفات رانندگی به روی وسایل نقلیه مسدود می شود. (ادامه)
شمال نیوز: تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری ساری یکی از موضوعات روز این روزها در مرکز استان مازندران است.

پرسنل رسمی حقوق گرفتند ؛ شرکتی ها شاید وقتی دیگر ....!
شمال نیوز: تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری ساری یکی از موضوعات روز این روزها در مرکز استان مازندران است. (ادامه)
خسارت ۱۶۰ میلیارد تومانی سیل در آمل
میزان خسارت سیلاب اواخر هفته گذشته در بخش لاریجان حدود بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان اعلام شد.(ادامه)
بازگشایی راه ۶ روستای سیل زده چالوس
راهداران مازندران راه‌ ۶ روستای منتهی به انگوران چالوس که به علت سیلاب مسدود شده را باز کردند.(ادامه)
مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج- چالوس به علت بارش رگباری باران و احتمال سیل در حوزه استحفاظی راه‌های مازندران (محدوده مرزن‌آباد) بار دیگر مسدود شد و تا اطلاع ثانوی امکان تردد در این محور وجود ندارد. محور کرج- چالوس دوباره مسدود شد
مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج- چالوس به علت بارش رگباری باران و احتمال سیل در حوزه استحفاظی راه‌های مازندران (محدوده مرزن‌آباد) بار دیگر مسدود شد و تا اطلاع ثانوی امکان تردد در این محور وجود ندارد.(ادامه)
سیلاب کندوان و آزاد راه تهران شمال را بست
محور‌های کندوان و آزاد راه تهران شمال به علت آبگرفتگی و سیلاب مسدود شد.(ادامه)
برآورد اولیه خسارت ۴۰۰۰ میلیارد تومانی سیلاب در مازندران
سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران برآورد اولیه خسارت سیلاب اخیر در استان را بیش از چهار هزار میلیارد تومان اعلام کرد.(ادامه)
بسته بودن محور کندوان و آزادراه تهران- شمال
رئیس پلیس راه مازندران از بسته بودن محور کندوان و آزادراه تهران- شمال خبر داد.(ادامه)
رییس پلیس راه استان البرز از ریزش کوه در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبرداد و گفت: این محور همچنان بسته است. ریزش کوه در جاده کرج - چالوس
رییس پلیس راه استان البرز از ریزش کوه در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبرداد و گفت: این محور همچنان بسته است.(ادامه)
خسارت سیلاب به شبکه‌های توزیع برق غرب مازندران
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: وقوع سیلاب در منطقه دو هزار تنکابن و مرزن آباد چالوس باعث تخریب شبکه های برق این مناطق شد که بیشترین خسارات در بخش مرزن‌آباد چالوس است. (ادامه)
 استاندار مازندران به دنبال بارش‌های شدید و وقوع سیلاب امروز جمعه در مناطق سیل زده شهرستان‌های چالوس و نور حضور یافت.

حضور استاندار مازندران در مناطق سیل‌زده
استاندار مازندران به دنبال بارش‌های شدید و وقوع سیلاب امروز جمعه در مناطق سیل زده شهرستان‌های چالوس و نور حضور یافت. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 88 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.