.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس پلیس راه تهران بزرگ شرایط ترافیک محورهای مواصلاتی استان را پرحجم و روان اعلام کرد و گفت: آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی و رفع احتمالات حادثه آفرین مسدود است. آزادراه تهران- شمال مسدود است
رئیس پلیس راه تهران بزرگ شرایط ترافیک محورهای مواصلاتی استان را پرحجم و روان اعلام کرد و گفت: آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی و رفع احتمالات حادثه آفرین مسدود است.(ادامه)
جاده ارتباطی ۱۳ روستای مازندران که به دلیل بارش برف بسته شده بود همچنان مسدود است. ۱۳ روستای مازندران همچنان گرفتار در برف
جاده ارتباطی ۱۳ روستای مازندران که به دلیل بارش برف بسته شده بود همچنان مسدود است.(ادامه)
براساس بررسی مرکز تحقیقات مقابله با نفرت پراکنی دیجیتال، توییتر از محل قراردادن تبلیغات خود در کنار پست‌های حساب‌های نفرت پراکن، میلیون‌ها دلار درآمد کسب می‌کند! راه بسیار عجیب برای کسب درآمد در توییتر!
براساس بررسی مرکز تحقیقات مقابله با نفرت پراکنی دیجیتال، توییتر از محل قراردادن تبلیغات خود در کنار پست‌های حساب‌های نفرت پراکن، میلیون‌ها دلار درآمد کسب می‌کند!(ادامه)
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده‌اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده‌روی در مصرف خرما را می‌خوانید. مضرات مصرف زیاد خرما چیست؟
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده‌اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده‌روی در مصرف خرما را می‌خوانید.(ادامه)
راه ارتباطی ۱۶۵ روستای بالادست مازندران به دلیل حجم بارش برف مسدود شده است. قطع راه ارتباطی ۱۶۵ روستای مازندران
راه ارتباطی ۱۶۵ روستای بالادست مازندران به دلیل حجم بارش برف مسدود شده است.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر و بارش برف و باران در استان هشدار نارنجی صادر کرد. هشدار نارنجی برای هوای مازندران
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر و بارش برف و باران در استان هشدار نارنجی صادر کرد.(ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از چهارشنبه ۱۹ تا جمعه ۲۱ بهمن ماه شاهد بارش متناوب برف و باران، وزش باد نسبتا شدید موقتی و کاهش  ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم. هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای مازندران/ گسترش برف و باران در راه استان
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از چهارشنبه ۱۹ تا جمعه ۲۱ بهمن ماه شاهد بارش متناوب برف و باران، وزش باد نسبتا شدید موقتی و کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری اینترنتی به ارزش ۳ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان خبر داد. کلاهبرداری اینترنتی ۳ هزار میلیارد تومانی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری اینترنتی به ارزش ۳ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان خبر داد.(ادامه)
"جاده هراز" به مدت یک روز مسدود می‌شود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود شدن جاده هراز از امشب تا فردا صبح به دلیل عملیات عمرانی خبر داد.(ادامه)
در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او را می‌گیریم. جزئیات طرح جدید «ویژه حجاب» / «کارت ملی» بی‌حجاب‌ها، «مسدود» می‌شود/ پرداخت «جریمه»، شرط رفع «محرومیت از همه خدمات اجتماعی»
در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او را می‌گیریم.(ادامه)
به دنبال آنکه ایران خودرو ابتدای بهمن ماه، از اجرای بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، خبر داده بود، اعلام کرده است که ثبت‌نام این طرح از روز ... آغاز پیش‌فروش بزرگ ایران‌خودرو از ۱۳ بهمن ماه / اسامی خودروها، زمان تحویل و شروط جدید ثبت نام
به دنبال آنکه ایران خودرو ابتدای بهمن ماه، از اجرای بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، خبر داده بود، اعلام کرده است که ثبت‌نام این طرح از روز ...(ادامه)
حساب وکالتی راهکاری است برای این که وجه مورد نیاز برای خریدها، مستقیماً از حساب بانکی شما برداشت شود. مشتریان خرید خودرو چگونه حساب وکالتی باز کنند؟
حساب وکالتی راهکاری است برای این که وجه مورد نیاز برای خریدها، مستقیماً از حساب بانکی شما برداشت شود.(ادامه)

تکرار واریز نجومی این‌بار در تهران تکرار واریز نجومی این‌بار در تهران
تکرار واریز نجومی این‌بار در تهران(ادامه)
دشمنان با تمام توان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور بسیج شده‌اند/ در چند روز اخیر چند میلیارد دلار از دارایی‌های ارزی کشور آزاد شده و در چرخه اقتصاد قرار گرفته/ کل نیاز ارزی کشور با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان در حال تأمین است ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی فراجا گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن سعی در ارسال اسلحه به کشور داشت که این توطئه‌ها خنثی شد و ۹ هزار و ۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است و اکنون ورود اسلحه به کشور روند کاهشی داردو اوضاع در کنترل است. سخنگوی فراجا: در اغتشاشات ۹۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است
سخنگوی فراجا گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن سعی در ارسال اسلحه به کشور داشت که این توطئه‌ها خنثی شد و ۹ هزار و ۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است و اکنون ورود اسلحه به کشور روند کاهشی داردو اوضاع در کنترل است.(ادامه)
گروه صنعتی ایران‌خودرو هم پس از سایپا، ملزم به رعایت شرط بلوکه شدن پول مشتریان در حساب خودروساز به‌منظور ثبت‌نام در قرعه کشی خودرو شد. واریز پول شرط شرکت در قرعه‌کشی فروش خودرو شد
گروه صنعتی ایران‌خودرو هم پس از سایپا، ملزم به رعایت شرط بلوکه شدن پول مشتریان در حساب خودروساز به‌منظور ثبت‌نام در قرعه کشی خودرو شد.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفته است تلاش ما این است که سرویس های مورد نیاز مردم مانند گوگل پلی که مشکل ویژه ای ندارند اما با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت هایی روی آن اعمال شده، باز شود. رفع فیلتر برخی سرویس‌های محدود شده طی روز‌های آینده
وزیر ارتباطات گفته است تلاش ما این است که سرویس های مورد نیاز مردم مانند گوگل پلی که مشکل ویژه ای ندارند اما با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت هایی روی آن اعمال شده، باز شود.(ادامه)
تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداشته شود و ان‌شاالله طی دو روز آینده، خبر‌های خوشی در این زمینه خواهید شنید رفع فیلتر برخی سرویس های محدود شده طی روزهای آینده، البته به جز اینستاگرام و واتس اپ
تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداشته شود و ان‌شاالله طی دو روز آینده، خبر‌های خوشی در این زمینه خواهید شنید(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد محورهای چالوس، هراز، آزادراه - تهران شمال و ۱۲ محور دیگر خبر داد.
انسداد محورهای «هراز»، «چالوس»، «آزادراه تهران-شمال»
شمال نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد محورهای چالوس، هراز، آزادراه - تهران شمال و ۱۲ محور دیگر خبر داد. (ادامه)
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید.

۱۰ نشانه برای اینکه مبتلا به قند خون هستید
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. (ادامه)
همزمان با تعطیلی مدارس در نقاط مختلف کشور، استفاده از اپلیکیشن شاد برای برگزاری کلاس‌‌‌‌های غیرحضوری با اختلالاتی روبه رو شد. شاد و دردسرهای غیرحضوری شدن مدارس
همزمان با تعطیلی مدارس در نقاط مختلف کشور، استفاده از اپلیکیشن شاد برای برگزاری کلاس‌‌‌‌های غیرحضوری با اختلالاتی روبه رو شد.(ادامه)
بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف هستند در زمان ایجاد یا تمدید گواهی ثبت‌آماری به میزان تعیین شده نسبت به مسدود سازی معادل ریالی مبلغ ارزی در حساب‌های متقاضی نزد بانک‌ها به عنوان سپرده تخصیص ارز اقدام کنند. بخشنامه جدید بانک مرکزی برای بازار ارز
بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف هستند در زمان ایجاد یا تمدید گواهی ثبت‌آماری به میزان تعیین شده نسبت به مسدود سازی معادل ریالی مبلغ ارزی در حساب‌های متقاضی نزد بانک‌ها به عنوان سپرده تخصیص ارز اقدام کنند.(ادامه)
عفونت سینوسی که به عنوان سینوزیت نیز شناخته می‌شود، وضعیتی است که با التهاب یا تورم بافت‌های پوشاننده سینوس‌ها مشخص می‌شود. دستور العمل‌های طبیعی خانگی برای درمان سینوزیت
عفونت سینوسی که به عنوان سینوزیت نیز شناخته می‌شود، وضعیتی است که با التهاب یا تورم بافت‌های پوشاننده سینوس‌ها مشخص می‌شود.(ادامه)
واتس‌اپ اعلام کرد کاربران این پیام رسان، از این پس قادر خواهند بود از سرورهای پروکسی برای دسترسی به این سرویس در کشورهایی که این اپلیکیشن مسدود شده است، استفاده کنند. پشتیبانی از پروکسی به واتس‌اپ اضافه شد
واتس‌اپ اعلام کرد کاربران این پیام رسان، از این پس قادر خواهند بود از سرورهای پروکسی برای دسترسی به این سرویس در کشورهایی که این اپلیکیشن مسدود شده است، استفاده کنند.(ادامه)
پس از برگزاری جلسات دادگاه و اخذ دفاعیات متهم و وکیل عرشیا تکدستان دادگاه وی را به اتهام افساد فی‌الارض و محاربه به اعدام محکوم کرده است. یکی از لیدر‌های اغتشاشات نوشهر به اعدام محکوم شد
پس از برگزاری جلسات دادگاه و اخذ دفاعیات متهم و وکیل عرشیا تکدستان دادگاه وی را به اتهام افساد فی‌الارض و محاربه به اعدام محکوم کرده است.(ادامه)
ترافیک سنگین در دو محور مواصلاتی
رییس پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک سنگین در دو محور مواصلاتی خبر داد.(ادامه)
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است. چرا محمود احمدی‌نژاد ساکت است؟
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.(ادامه)
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد.
صدام حسین بالای دار/ گزارش بازجویی پلیس اف.بی.آی دربارۀ جنگ با ایران
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد. (ادامه)
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد. به بهانۀ شانزدهمین سالگرد اعدام دیکتاتور عراق/ صدام حسین بالای دار/ گزارش بازجویی پلیس اف.بی.آی دربارۀ جنگ با ایران
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 88 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.