.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز نمی شود؟
به گفته رئیس سازمان بورس، سهامداران عدالت برای دریافت سود، حتما باید اطلاعات خود را در سامانه سجام تکمیل کرده باشند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی و ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی نیازمند عمل هستیم. سردار سلامی: راه وسطی نداریم؛ یا باید قوی شویم یا تسلیم
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی و ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی نیازمند عمل هستیم.(ادامه)
جاماندگان سود سهام عدالت، اطلاعات بانکی خود را اصلاح کنند
حسین قشمی گفت: افرادی که دوره‌های قبل برای آن‌ها سود سهام عدالت واریز نشده، می‌توانند با اصلاح مشکلات حساب بانکی خود، در لیست واریزی‌های جدید قرار بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد. استان مازندران رتبه اول در شیوع بیماری دیابت را دارد / افراد دیابتی ۲ برابر بیشتر در معرض سکته
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است. توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره اعدام محسن شکاری
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «محسن شکاری، اغتشاشگری که سوم مهرماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح امروز اعدام شد.»
اعدام برای اولین متهم ناآرامی‌های تهران+ جزئیات پرونده
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «محسن شکاری، اغتشاشگری که سوم مهرماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح امروز اعدام شد.» (ادامه)
اگر حجم بسته‌ی اینترنت شما به‌سرعت تمام می‌شود یا متوجه مصرف غیرعادی حجم اینترنت شده‌اید اما دلیل آن‌را نمی‌دانید، در این مقاله با یکی از علل این مشکل و برطرف‌کردن آن آشنا خواهید شد. دلیل زود تمام شدن اینترنت گوشی و راه حل
اگر حجم بسته‌ی اینترنت شما به‌سرعت تمام می‌شود یا متوجه مصرف غیرعادی حجم اینترنت شده‌اید اما دلیل آن‌را نمی‌دانید، در این مقاله با یکی از علل این مشکل و برطرف‌کردن آن آشنا خواهید شد.(ادامه)
مشترکین ضمن صرفه‌جویی، موارد ایمنی را در فصل سرما رعایت کنند محدوديتي در تأمين گاز استان مازندران وجود ندارد
مشترکین ضمن صرفه‌جویی، موارد ایمنی را در فصل سرما رعایت کنند(ادامه)
پیکر این شهید گمنام امام زمان ( عج) پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد.
تشییع با شکوه پیکرمطهر شهیدمدافع امنیت «احمد صالحی» در ساری
پیکر این شهید گمنام امام زمان ( عج) پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد. (ادامه)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».

بسیج فقط برای میدان نظامی نیست/ مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند/ چشم بچه‌های تیم ملی فوتبال روشن که چشم ملت را روشن کردند(خبر)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید». (ادامه)
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس به دلیل عملیات عمرانی تا ساعت ۲۴ امروز مسدود است فوری، جاده چالوس مسدود شد
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس به دلیل عملیات عمرانی تا ساعت ۲۴ امروز مسدود است(ادامه)
لی‌اصغر عنابستانی گفت: اکنون که اینستاگرام در ایران فیلتر شده، آن‌ها برای ما پیام فرستاده‌اند که شرایط شما چیست؟ اینستاگرام به ایران پیام داد!
لی‌اصغر عنابستانی گفت: اکنون که اینستاگرام در ایران فیلتر شده، آن‌ها برای ما پیام فرستاده‌اند که شرایط شما چیست؟(ادامه)
محور کرج - چالوس روز ۳۰ آبان از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب به علت اجرای عملیات عمرانی مسدود خواهد شد. محور کرج - چالوس مسدود می‌شود | اعلام مسیر جایگزین
محور کرج - چالوس روز ۳۰ آبان از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب به علت اجرای عملیات عمرانی مسدود خواهد شد.(ادامه)
معاون امنیتی استاندار خوزستان: صفحه اینستاگرام مادر کیان مسدود شده است
حیاتی گفت: در دیدار با مادر کیان پیر فلک او گفته که دسترسی به صفحه اینستاگرامش مسدود شده و حتی به موبایلش هم دسترسی ندارد.(ادامه)
تحقق شبکه ملی اطلاعات در صدر برنامه‌ها قرار دارد/ مردم طعم شیرین سرعت‌های چند صد مگابیت بر ثانیه‌ای را خواهند چشید/ ۱۷ میلیون ایرانی در یک روز به یک پلتفرم داخلی پیوستند/ داده‌های خصوصی مردم خط قرمز ماست....(خبر)
(ادامه)
رييس مركز كنترل ترافيك پليس راهور فراجا گفت:ترافيک سنگين در آزادراه قزوين – کرج حدفاصل پايانه شهيد کلانتري تا پل فرديس مشاهده مى شود. وضعیت ترافیک جاده ای در ۲۴ آبان
رييس مركز كنترل ترافيك پليس راهور فراجا گفت:ترافيک سنگين در آزادراه قزوين – کرج حدفاصل پايانه شهيد کلانتري تا پل فرديس مشاهده مى شود.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه قاچاق سازمان‌یافته بین‌المللی مواد مخدر در کشور
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه گسترده بین‌المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه و با اتخاذ روش‌های حرفه‌ای مبادرت به انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر می‌کرد، شناسایی و دستگیر شدند. (ادامه)
۲۳۰۰ حساب بانکی فعالان غیرمجاز ارزی شناسایی و مسدود شد
وزارت اطلاعات از شناسایی و مسدودسازی ۲۳۰۰ حساب بانکی فعالان غیرمجاز ارزی خبر داد.(ادامه)
ایران ۱۰ فرد و ۴ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه‌ای ۱۰ فرد و ۴ نهاد آمریکایی را در لیست تحریمی خود قرار داد.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
استان مازندران در کنار بزرگترین دریاچه جهان یعنی دریای خزر واقع شده است. دریای خزر با ۱۱۴ گونه و ۱۴ نژاد از انواع ماهیان ارزشمند نقش ارزنده‌ای در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور داشته است. صید پره یا تورگستر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های صید ماهیان استخوانی در حاشیه جنوبی دریای خزر است که قدمتی چند صد ساله دارد. بنابر بعضی از شواهد این نوع ماهیگیری از شهرستان بندر انزلی ابداع و به تدریج در مناطق دیگر حاشیه جنوبی دریای خزر رواج یافته‌است. در استان مازندران ۵۴ تعاونی و حدود ۴ هزار نفر به صید و صیادی مشغول هستند. صیادان ابتدای فصل، صید ماهی‌های کفال و در انتهای فصل بیشتر ماهی‌های سفید صید می‌کنند. آلودگی آبها، سد سازی‌های متعدد بروی رودخانه‌هایی منتهی به دریا که مسیر حرکت ماهی از رودخانه به دریا و همچنین از دریا به رودخانه را مسدود کرده است موجب کاهش تخم ریزی و تکثیر ماهی شده است و به تبع آن کاهش میزان صید را در پی دارد و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند شاید در سال‌های آینده دریای خزری بدون ماهی را شاهد باشیم تصاویر: صید ماهی در مازندران(خبر)
استان مازندران در کنار بزرگترین دریاچه جهان یعنی دریای خزر واقع شده است. دریای خزر با ۱۱۴ گونه و ۱۴ نژاد از انواع ماهیان ارزشمند نقش ارزنده‌ای در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور داشته است. صید پره یا تورگستر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های صید ماهیان استخوانی در حاشیه جنوبی دریای خزر است که قدمتی چند صد ساله دارد. بنابر بعضی از شواهد این نوع ماهیگیری از شهرستان بندر انزلی ابداع و به تدریج در مناطق دیگر حاشیه جنوبی دریای خزر رواج یافته‌است. در استان مازندران ۵۴ تعاونی و حدود ۴ هزار نفر به صید و صیادی مشغول هستند. صیادان ابتدای فصل، صید ماهی‌های کفال و در انتهای فصل بیشتر ماهی‌های سفید صید می‌کنند. آلودگی آبها، سد سازی‌های متعدد بروی رودخانه‌هایی منتهی به دریا که مسیر حرکت ماهی از رودخانه به دریا و همچنین از دریا به رودخانه را مسدود کرده است موجب کاهش تخم ریزی و تکثیر ماهی شده است و به تبع آن کاهش میزان صید را در پی دارد و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند شاید در سال‌های آینده دریای خزری بدون ماهی را شاهد باشیم(ادامه)
فعالیت نزدیک به ۱۰۰ قلیان‌خانه در مزارشریف متوقف شد
محتسبان ریاست امر به معروف و نهی از منکر طالبان فعالیت نزدیک به ۱۰۰ قلیان‌خانه را در مزارشریف متوقف کردند.(ادامه)
تازه‌ترین خبر از رفع فیلتر برخی پلتفرم‌ها
بررسی‌های زومیت نشان می‌دهد شبکه اجتماعی لینکدین و تعداد دیگری از پلتفرم‌های بین‌المللی از ۲۶ مهرماه رفع فیلتر شده‌اند.(ادامه)
کشف «بسته مشکوک» در نزدیکی محل اقامت نخست وزیر انگلیس
در پی کشف یک «بسته مشکوک» در یکی از مهم‌ترین خیابان‌های لندن، پس از صدور هشدار امنیتی، خیابان مسدود شد.(ادامه)
کشف «بسته مشکوک» در نزدیکی محل اقامت نخست وزیر انگلیس
در پی کشف یک «بسته مشکوک» در یکی از مهم‌ترین خیابان‌های لندن، پس از صدور هشدار امنیتی، خیابان مسدود شد.(ادامه)
 القای این که ایران راهی جز انتخاب میان الگوی هند یا الگوی چین ندارد، خط تحریف، تقلیل و استحاله انقلاب اسلامی است که در یک برنامه تلویزیونی توسط رییس سابق دانشگاه علامه رونمایی شد. یک دوراهی جعلی !(يادداشت)
القای این که ایران راهی جز انتخاب میان الگوی هند یا الگوی چین ندارد، خط تحریف، تقلیل و استحاله انقلاب اسلامی است که در یک برنامه تلویزیونی توسط رییس سابق دانشگاه علامه رونمایی شد.(ادامه)
بسته شدن محور هراز از امروز
محور هراز از فردا تا روز چهارشنبه مسدود خواهد بود.(ادامه)
«هراز» از فردا مسدود می‌شود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد چهار روزه جاده هراز خبر داد.(ادامه)
چگونه موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟
قبل از اینکه گوشی موبایلتان دزدیده شود حتما اقدام به ذخیره شماره سریال مختص دستگاه خود کنید.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 88 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.