.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث مسکن معلولان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار بگیرد تا خانه‌ای که ۲ معلول در آن زندگی می‌کند، بدون مسکن نباشد. خانواده‌های دارای ۲ معلول صاحب مسکن می‌شوند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث مسکن معلولان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار بگیرد تا خانه‌ای که ۲ معلول در آن زندگی می‌کند، بدون مسکن نباشد.(ادامه)
 طلبه، استاد و مرجع ما اگر معتقد به انقلاب نباشد، به درد کشور نمی‌خورد / اینکه بنده میگویم حوزه‌ی انقلابی، معنایش این نیست که حالا حتماً در مثلاً فلان‌ جا شعار بدهد / با فلسفه‌ خواندن، نه فقط مخالف نیستم بلکه کاملاً تأیید میکنم / اینکه دوره اصول در حوزه ۱۵ سال است، برای من تعجب(خبر)
(ادامه)
۵ خلبان جنگنده که زن هستند + عکس
اقتصاد نیوز: زنان در سراسر جهان در چند قرن اخیر توانسته اند بر شغل‌هایی که پیش از این مردانه خطاب می‌شد، سلطه یابند. یکی از آخرین دستاوردهای زنان در این زمینه، شغل خلبانی هواپیماهای جنگنده است که به دلیل خطرناک بودن، ویژگی‌های استثنائی از توانایی جسمی و ذهنی را می‌طلبد. (ادامه)
شمال نیوز : بی گمان «نجات محیط زیست مازندران و ازمیان برداشتن رشته کوههای عظیم زباله» یکی از مهمترین انتظارات ساکنان صبور ، فهیم و هوشمند این خطه از استاندار بیست و سوم است. .... چشم امید مازنی ها به « استاندار بیست و سوم » / حسین زادگان می تواند
شمال نیوز : بی گمان «نجات محیط زیست مازندران و ازمیان برداشتن رشته کوههای عظیم زباله» یکی از مهمترین انتظارات ساکنان صبور ، فهیم و هوشمند این خطه از استاندار بیست و سوم است. ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل با تاکید براینکه مسئولین باید جوابگو و پاسخگو باشند و نباید مشکلات را توجیه کنند،اظهار کرد:سوال اینجاست که  اگر مدیران پاسخگو نباشند پس چه کسی باید برنامه‌های کشور را انجام بدهد و جا بیندازد و این مشکل است..... یوسفیان ملا : مردم بیشتر از مسئولان می فهمند / برخی مسولان به جای پاسخگویی در جایگاه سوال کننده می نشینند
شمال نیوز : نماینده آمل با تاکید براینکه مسئولین باید جوابگو و پاسخگو باشند و نباید مشکلات را توجیه کنند،اظهار کرد:سوال اینجاست که اگر مدیران پاسخگو نباشند پس چه کسی باید برنامه‌های کشور را انجام بدهد و جا بیندازد و این مشکل است.....(ادامه)
آمریکا و چهل سال شکست مستمر(يادداشت)
(ادامه)
دیدار حمیرا ریگی با ظریف
سفیر جدید ایران در برونئی پیش از عزیمت به محل ماموریت، بعدازظهر امروز (شنبه) با ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
قیمت ارز امروز/قیمت دلار امروز ۹۷/۱۱/۰۶
قیمت دلار امروز ۶ بهمن به ۱۱ هزار ۷۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع ارز امروز ۹۷/۱۱/۰۲
قیمت دلار و قیمت ارز دولتی (ادامه)
قیمت انواع ارز امروز ۹۷/۱۰/۲۲ /قیمت دلار
قیمت انواع ارز دولتی امروز که توسط بانک ملی اعلام شده است را مشاهده می کنید. (ادامه)
ملکه زیبایی روس مسلمان شد و با پادشاه مالزی ازدواج کرد +عکس
عروس روسی، ۲۴ سال از پادشاه، معروف به «اعلیحضرت»، کوچکتر است. او قبل از اینکه عروس سلطنتی شود، گفته بود: «معتقدم که مرد باید رئیس خانواده باشد و البته نباید از یک زن (درآمد) کمتری داشته باشد». (ادامه)
قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۲۰ آبان
قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۲۰ آبان را مشاهده می‌نمایید. تمامی نرخ ها به ریال است. (ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی به بیان عوامل موثر بر بحران ارزی اخیر، تبعات، راهکارها و نیز بسته سیاستی که وی برای خروج از بحران ارزی تدوین کرده بود، پرداخت.... دفاع از توزیع کوپن در واکنش به اتهامات کوپونیسم و کمونیسم
شمال نیوز : احمد توکلی به بیان عوامل موثر بر بحران ارزی اخیر، تبعات، راهکارها و نیز بسته سیاستی که وی برای خروج از بحران ارزی تدوین کرده بود، پرداخت....(ادامه)
قیمت دلار، دینار عراق و انواع ارز امروز ۳۰ مهر
قیمت دلار، دینار عراق و انواع ارز امروز ۳۰ مهر را مشاهده می نمایید.(ادامه)
تحلیل احمد توکلی از اثرات افزایش نرخ ارز بر اقتصاد ایران/ پول ملی در سه ماه ۱۰۰ درصد ارزش خود را از دست داد/ مهار بازار تنها کمتر از یک ماه ممکن است (خبر)
(ادامه)
مهدوی‌کیا بهترین مدافع تمامی ادوار جام ملت‌های آسیا شد
مهدی مهدوی‌کیا بهترین مدافع تاریخ مسابقات جام ملت‌های آسیا لقب گرفت.(ادامه)
قیمت انواع ارز بانک مرکزی+جدول
جدول نرخ ارزهای اعلام شده از ظرف بانک مرکزی را مشاهده می کنید.(ادامه)
قیمت روز ارزهای دولتی ۹۷/۰۷/۱۸
بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری ارزهای دولتی امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه نرخ ۱۱ ارز بانکی موجود در مرکز مبادلات ارزی را نسبت به دیروز کاهش داد.(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۷/۰۷/۱۱
بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری ارز‌های دولتی امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ماه نرخ ۲۸ ارز بانکی موجود در مرکز مبادلات ارزی را با نسبت به دیروز با کاهش اعلام کرد.(ادامه)
داور مازندرانی در لیست الیت آسیا
نام وحید کاظمی داور قائمشهری لیگ برتر فوتبال به جمع داوران الیت ٢٠١٩ آسیا اضافه شده است.(ادامه)
دلار به 18 هزار تومان رسید +جدول
هر دلار آمریکا در بازار امروز چهارشنبه 4 مهر ماه نرخ 18 هزار تومان را رد کرد.(ادامه)
دلار در یک قدمی 14 هزار تومان/ تابلوی صرافان چند نرخی شد+نرخ ارز دولتی
نرخ هر دلار آمریکا با افزایش تقریبا 400 تومانی نسبت به اواخر هفته گذشته به 13 هزار و نهصد تومان رسید.(ادامه)
ما عبور می کنیم(يادداشت)
(ادامه)
بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را اعلام کرد
بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن، نرخ تمامی ارز‌ها بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)

آمارها می‌گوید: جمعیت سادات در جهان امروز بالغ بر ١٠٠ میلیون نفر است؛ این یعنی یک خانواده میلیونی. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چه تعداد سید در ایران و دنیا داریم؟
یک جامعه صد میلیونی؛ همه چیز درباره سیّد‌ها(يادداشت)
آمارها می‌گوید: جمعیت سادات در جهان امروز بالغ بر ١٠٠ میلیون نفر است؛ این یعنی یک خانواده میلیونی. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چه تعداد سید در ایران و دنیا داریم؟ (ادامه)
بانک مرکزی در اولین روز از اجرای بسته جدید ارزی، نرخ هر دلار آمریکا را با کاهشی ۲ هزار و ۱۲۰ ریالی بار دیگر ۴۲ هزار ریال اعلام کرد. دلار ۴۲۰۰ تومانی برگشت
بانک مرکزی در اولین روز از اجرای بسته جدید ارزی، نرخ هر دلار آمریکا را با کاهشی ۲ هزار و ۱۲۰ ریالی بار دیگر ۴۲ هزار ریال اعلام کرد.(ادامه)
بازگشت نرخ رسمی دلار به ۴۲۰۰ تومان +جدول
بر اساس اعلام بانک مرکزی، امروز نرخ رسمی دلار، پوند و یورو و سایر قیمت‌ها به نرخ 21 فروردین ماه 97 بازگشت.(ادامه)
قیمت ارز‌های دولتی امروز ۳۱ تیر
بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ تمامی ارز‌ها بدون تغییر نسبت به روز شنبه ثابت ماند.(ادامه)
قیمت ارزهای دولتی امروز ۹۷/۰۴/۱۳
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه سیزدهم تیرماه) با ۷۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۷۷۰ ریال قیمت خورد.(ادامه)
چه ظروفی برای پخت غذا مفید است؟
عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران با اشاره به اینکه پالم یکی از پرمصرف‌ترین روغن‌های دنیا به‌شمار می‌رود، گفت: وزارت بهداشت قبلا هم اعلام کرد پالم روغن بسیار بدی است در حالی که بعداً مشخص شد که آنقدر‌ها هم بد و وحشتناک نیست چرا که این روغن می‌تواند مفید باشد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 32 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.