.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیروزی هواداران تراکتور در نظرسنجی سایت AFC
باشگاه تراکتور به عنوان محبوب‌ترین باشگاه آسیایی انتخاب شد.(ادامه)
خرید و فروش دلار و یورو در صرافی بانکی چقدر؟
قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۷۴۰ تومان و قیمت خرید ۲۴ هزار و ۷۴۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت خرید ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.(ادامه)
باید منتظر ماند و دید خرداد ۱۴۰۰ وبرگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنار زندگی به سبک کرونا نهایتا چه تمهیدات و نوآوری‌ها یی را از سوی نهاد‌های اجرایی و نظارتی به دنبال خواهد داشت. پستی، اینترنتی یا دستی؛ انتخابات ریاست جمهوری 1400 چگونه برگزار می‌شود؟
باید منتظر ماند و دید خرداد ۱۴۰۰ وبرگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنار زندگی به سبک کرونا نهایتا چه تمهیدات و نوآوری‌ها یی را از سوی نهاد‌های اجرایی و نظارتی به دنبال خواهد داشت.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۹ ارز کاهش یافت/ قیمت دلار ثابت ماند
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۹ ارز کاهش و ۶ ارز افزایش یافت؛ نرخ باقی ارزهای نیز ثابت ماند.(ادامه)
شمال نیوز : سفرهای اخیر جناب ظریف آورده اقتصادی دارد یا سیاسی؟ یا هیچ کدام؟ کارشناس و تحلیلگران اهل فن که گزینه هیچ‌کدام را انتخاب می‌کنند.... انتقاد روزنامه حامی دولت به آقای وزیر/ رفت‌وآمد با کشورهای سوسیالیستی و یادآوری روزگار احمدی‌نژاد
شمال نیوز : سفرهای اخیر جناب ظریف آورده اقتصادی دارد یا سیاسی؟ یا هیچ کدام؟ کارشناس و تحلیلگران اهل فن که گزینه هیچ‌کدام را انتخاب می‌کنند....(ادامه)
داوران ایرانی از فیفا و AFC طلبکار هستند
به دلیل شرایط کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان داوران ایرانی قادر به دریافت طلب خود از فیفا و AFC نیستند. (ادامه)
قیمت رسمی انواع ارز در ۲۰ مهر ۹۹
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز یکشنبه ۲۰ مهرماه اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)
واکنش دبیرکل AFC به حضور پرسپولیس در جام باشگاه‌ها
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به سهمیه قاره کهن در جام باشگاه های جهان 2021 واکنش نشان داد.(ادامه)
۱۸ خاصیت باورنکردنی هل سبز
هل سبز گیاهی متعلق به جنوب شرق آسیا و دارای خواص ویژه ای در طب سنتی است. این مبلغ دارای رایحه ای بسیار خوش بو و معطر است که در محبوبیت آن نقش بسزایی دارد.(ادامه)
اعلام رسمی سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا +جدول
کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد سهمیه کشورهای مختلف در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که ۲+۲ سهمیه به تیم‌های باشگاهی ایران اختصاص یافته است.(ادامه)
افزایش نرخ رسمی یورو و پوند/ قیمت دلار ثابت ماند
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۲ ارز افزایش، ۵ ارز کاهش و دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت اعلام شد. (ادامه)
تصاویر ۲۸ رئیس‌جمهور و سران کشورها را با ماسک ببینید
(ادامه)
افزایش قیمت رسمی ۳۰ ارز
بانک مرکزی امروز (دوشنبه) نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که در قیمت ۳۰ ارز افزایش داشت. (ادامه)
نرخ رسمی ۲۱ ارز کاهشی شد
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) ‌نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که در مقایسه با روز گذشته نرخ ۲۲ ارز کاهش یافت، قیمت ۱۶ ارز افزایش و نرخ ۹ ارز نیز ثابت ماند.(ادامه)
نرخ رسمی ۴۷ ارز اعلام شد/کاهش قیمت ۱۵ ارز
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز افزایش، نرخ ۱۵ ارز کاهش و ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.(ادامه)
بیانیه مشترک بعثه و سازمان حج درباره لغو حج
بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام وزارت حج و عمره عربستان مبنی بر این‌که مناسک حج ۹۹ به صورت محدود و داخلی برگزار خواهد شد، با صدور بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: زائران ایرانی امسال به سرزمین وحی اعزام نخواهند شد و سهمیه آن‌ها محفوظ خواهد ماند.(ادامه)
شمال نیوز : الان ماه ها شاید یک‌سال می‌شه از طرف مسؤولان استان و شهری کسی جویای احوال ما حتی در حد تلفنی‌ام نیست و ظاهرا دوستان فقط در حد اسم و پست و مقام علاقمند به داشتن منصب هستند.
.... انتقاد ملی‌پوش مازندرانی از دستگاه ورزش/ دریغ از حتی احوالپرسی تلفنی مسئولان
شمال نیوز : الان ماه ها شاید یک‌سال می‌شه از طرف مسؤولان استان و شهری کسی جویای احوال ما حتی در حد تلفنی‌ام نیست و ظاهرا دوستان فقط در حد اسم و پست و مقام علاقمند به داشتن منصب هستند. ....(ادامه)
چند روز اخیر که صحبت‌هایی درباره دستگیری غلامرضا منصوری قاضی فراری توسط اینترپل مطرح شده، دوباره نام این سازمان مورد توجه قرار گرفته است. چرا اینترپل محمود خاوری را دستگیر نمی‌کند؟
چند روز اخیر که صحبت‌هایی درباره دستگیری غلامرضا منصوری قاضی فراری توسط اینترپل مطرح شده، دوباره نام این سازمان مورد توجه قرار گرفته است. (ادامه)
لغو شدن مراسم حج تمتع از سوی عربستان
وزارت حج و عمره عربستان سعودی از احتمال لغو مراسم حج امسال به علت همه‌گیری جهانی ویروس کرونا و رسیدن تعداد مبتلایان در این کشور به بیش از ۱۰۰ هزار نفر خبر داد.(ادامه)

مجلس یازدهم از فردا (چهارشنبه، هفتم خرداد)‌ کارش را آغاز می‌کند و قرار است منتخبان در دومین جلسه، هیات‌رئیسه دائم را برای یک سال آتی انتخاب کنند. ترکیبی 12 نفره متشکل از رییس،‌ دو نائب او، شش دبیر و سه ناظر که ظاهراً برای هرکدامشان هم مدعیان قابل توجهی حاضر به «قبول مسئولیت» هستند. اسامی ۸ کاندیدای نایب‌رئیسی مجلس یازدهم
مجلس یازدهم از فردا (چهارشنبه، هفتم خرداد)‌ کارش را آغاز می‌کند و قرار است منتخبان در دومین جلسه، هیات‌رئیسه دائم را برای یک سال آتی انتخاب کنند. ترکیبی 12 نفره متشکل از رییس،‌ دو نائب او، شش دبیر و سه ناظر که ظاهراً برای هرکدامشان هم مدعیان قابل توجهی حاضر به «قبول مسئولیت» هستند.(ادامه)
کدام کشورها یکشنبه را عید فطر اعلام کرده اند؟
قطر، ترکیه، سعودی، اندونزی و مالزی فردا شنبه را اخرین روز رمضان و یکشنبه را عید فطر اعلام کردند(ادامه)
شمال نیوز: روزی همسر خیامی پیش من آمد و گفت از شوهرش شکایت دارد! تعجب کردم، زیرا خیامی را مرد بسیار خوبی می‌شناختم که خانم گفت ... خودرو پیکان چگونه متولد شد؟
شمال نیوز: روزی همسر خیامی پیش من آمد و گفت از شوهرش شکایت دارد! تعجب کردم، زیرا خیامی را مرد بسیار خوبی می‌شناختم که خانم گفت ...(ادامه)
بیرانوند در آستانه کسب افتخاری دیگر از AFC
دروازه‌بان تیم ملی و پرسپولیس نامزد کسب عنوان بهترین پنالتی گیر فوتبال آسیا شد.(ادامه)
شمال نیوز : سید شمس‌الدین حسینی متولد 1346 در استان مازندران شهرستان تنکابن و دارنده مدرک دکترای اقتصاد در بخش عمومی و بین‌الملل از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد است. وی وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت نهم و دولت دهم  بوده است. .... شمس‌الدین حسینی منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس یازدهم شد
شمال نیوز : سید شمس‌الدین حسینی متولد 1346 در استان مازندران شهرستان تنکابن و دارنده مدرک دکترای اقتصاد در بخش عمومی و بین‌الملل از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد است. وی وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت نهم و دولت دهم بوده است. ....(ادامه)
شمال نیوز: زم در دادگاه گفت: پس از مکالمه روحانی و مکرون از پلیس فرانسه با من تماس گرفتند و گفتند که در خطر ترور هستی..... نیما زم در دادگاه: بعد از مکرون سنگین ترین تیم حفاظت در فرانسه برای من بود
شمال نیوز: زم در دادگاه گفت: پس از مکالمه روحانی و مکرون از پلیس فرانسه با من تماس گرفتند و گفتند که در خطر ترور هستی.....(ادامه)
داوران دیدار الاهلی - استقلال مشخص شد
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدار الاهلی عربستان و استقلال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.(ادامه)
AFC: میزبانی ایرانی‌ها در آسیا قطعی نیست! +جدول برنامه
طبق جدول منتشر شده در کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز هم میزبانی تیم‌های ایرانی در خانه برای لیگ قهرمانان آسیا قطعی نیست.(ادامه)
نشست اضطراری AFC برای مبارزه با کرونا
AFC تمامی اعضای کلیدی، سهامداران، فدراسیون‌های عضو، لیگ‌ها، باشگاه ها و سازمان های تبلیغاتی لیگ قهرمانان آسیا حاضر در منطقه شرق را برای راه کار مبارزه با ویروس کرونا، به جلسه اضطراری دعوت کرد.(ادامه)
ویروس کرونا؛ سازمان جهانی بهداشت اعلام وضعیت اضطراری کرد با شیوع سریع ویروس کرونا که تعداد مبتلایان آن اکنون به بیش از هشت هزار نفر رسیده سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه اعلام وضعیت اضطراری کرد.
ویروس کرونا؛ سازمان جهانی بهداشت اعلام وضعیت اضطراری کرد
ویروس کرونا؛ سازمان جهانی بهداشت اعلام وضعیت اضطراری کرد با شیوع سریع ویروس کرونا که تعداد مبتلایان آن اکنون به بیش از هشت هزار نفر رسیده سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه اعلام وضعیت اضطراری کرد. (ادامه)
لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شد +عکس
با صعود تیم‌های استقلال و شهر خودرو به مرحله گروهی عملا ایران با 4 نماینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 32 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.