.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علیرضا بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد؟
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم را بعید دانست، اما اعلام کرد همه چیز در این مورد تا عصر امروز (شنبه) مشخص خواهد شد.(ادامه)
استقلال در دوبی به مصاف الکویت می رود
باشگاه استقلال رسما اعلام کرد در شهر دوبی به مصاف تیم الکویت خواهد رفت.(ادامه)
روحانی: بحث مفصلی برای شکستن تحریم ها با ژاپنی ها داشتیم؛ بنا شد رایزنی ها ادامه پیدا کند / ژاپنی ها و ما پیشنهاد مشخصی برای شکستنن تحریم‌ها داشتیم که قرار شد بررسی شود/ ماهاتیر محمد علاقه مند است به زودی از تهران بازدید داشته باشد و ....(خبر)
(ادامه)
زرینچه: از استقلال می‌روم
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از بازی با شهر خودرو استعفا کردم و قرار بود بعد از بازگشت از مالزی، سمتی در تیم نداشته باشم.(ادامه)
زمان قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2020
کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد.(ادامه)
عکس/ نماز جماعت هواداران مالزیایی پیش از آغاز بازی
دیدار حساس تیم‌های فوتبال مالزی و اندونزی در مرحله مقدماتی جام جهانی با برتری مالزی خاتمه یافت اما شاهد صحنه‌ای قابل توجه بود. پیش از آغاز بازی، هواداران مالزی در محوطه ورودی ورزشگاه نماز جماعت به پا داشتند که لحظات بسیار زیبای را رقم زد.(ادامه)
یورو ارزان و پوند گران شد
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۸ ارز مانند یورو نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت ۱۶ واحد پولی دیگرمانند پوند افزایش یافت؛ نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
4 انتصاب جدید در سازمان تأمین اجتماعی
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکام جداگانه‌ای عادل دهدشتی را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی، رضا معینی را به عنوان مدیرکل وصول حق بیمه، روزبه کردونی را به عنوان رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی و دکتر محمدمهدی سپهری را به عنوان مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین منصوب کرد.(ادامه)
قیمت دلار یکشنبه ۱۴ مهرماه
بازار ارز در حالی دومین روز هفته را آغاز کرده است که نرخ‌های بازار نشان از کاهش نسبت به روز قبل دارد. این در حالی است که امروز به دلیل تعطیلی بازار‌های جهانی، نرخ‌های اعلام شده توسط بانک مرکزی بدون تغییر بوده است.(ادامه)
قضاوت داوران ایرانی در بازی ویتنام و مالزی
موعود بنیادی فر و همراهانش قضاوت یکی از مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه هفته را برعهده خواهند داشت.(ادامه)
بیرانوند و باشگاه پرسپولیس نامزد‌های ایران در بخش رویایی AFC
باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران نامزد‌ جوایز رویایی سال ۲۰۱۹ کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند.(ادامه)
گزارش توئیتری ظریف به زبان ژاپنی +عکس
وزیر خارجه ایران توئیتی به زبان ژاپنی پس از گفتگو‌های سازنده با مقامات ارشد ژاپنی منتشر کرد.(ادامه)
نماینده مردم آمل تاکید کرد: در بخش یارانه نقدی و غیر نقدی اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم این یارانه تا ابد روی ریش همه ما بسته شده و با ما می‌آید. باید ریاست جمهوری یک دوره هفت‌ساله باشد/ اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم، یارانه تا ابد با ما می‌آید
نماینده مردم آمل تاکید کرد: در بخش یارانه نقدی و غیر نقدی اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم این یارانه تا ابد روی ریش همه ما بسته شده و با ما می‌آید. (ادامه)
نرخ رسمی ۲۸ ارز کاهش یافت
بانک مرکزی، نرخ ۴۷ ارز را برای امروز(چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۸ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۷ واحد پولی دیگر افزایش یافت.(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۴/۱۵
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۶ ارز مانند یورو و پوند نسبت به پنجشنبه گذشته کاهش و قیمت ۱۳ واحد پولی افزایش یافت. نرخ دلار و ۷ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
شمال نیوز : روند رو به گسترش توليد پسماندها از يك سو و فقدان استراتژي و قانونمندي لازم براي مديريت اين مواد از سوي ديگر، بسياري از مناطق استان زيباي مازندران را با مشكلات جدي مواجه كرده وخطرات زيست محيطي زيادي را براي تمامي موجودات زنده و منابع حياتي آنان به همراه داشته است..... مازندران کارگروه مدیریت پسماند دارد اما طرح جامع پسماند ندارد !
شمال نیوز : روند رو به گسترش توليد پسماندها از يك سو و فقدان استراتژي و قانونمندي لازم براي مديريت اين مواد از سوي ديگر، بسياري از مناطق استان زيباي مازندران را با مشكلات جدي مواجه كرده وخطرات زيست محيطي زيادي را براي تمامي موجودات زنده و منابع حياتي آنان به همراه داشته است.....(ادامه)
داور بازی پرسپولیس و السد مشخص شد
کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیات قضاوت دیدار پرسپولیس و السد قطر را به داوران سری لانکایی سپرد.(ادامه)
قیمت روز ارزهای دولتی ۹۸/۰۲/۲۵
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۵ ارز نسبت به روز سه‌شنبه افزایش و قیمت ۲۰ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت روز ارز‌ها ۹۸/۰۲/۲۳
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز از جمله پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت ۲۵ واحد پولی دیگر مانند یورو کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت روز ارز‌ها ۹۸/۰۲/۲۲
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۲/۲۱
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز از جمله یورو نسبت به روز پنج‌شنبه افزایش و قیمت ۱۱ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت ارز‌های دولتی۹۸/۰۲/۱۸
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۳ ارز نسبت به روز سه‌شنبه افزایش و قیمت ۲۴ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت ارز‌های دولتی ۹۸/۰۲/۱۷
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز مانند یورو نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت ۱۷ واحد پولی دیگر از جمله پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
«آرین غلامی» در صدر جدول مسابقات بین المللی شطرنج قائم کاپ
آرین غلامی استاد بین المللی و پدیده شطرنج مازندران با پیروزی در دور هفتم مسابقات بین المللی شطرنج قائم کاپ صدر جدول اساتید این مسابقات را از احسان قائم مقامی استاد بزرگ پس گرفت.(ادامه)
قیمت روز ارزهای دولتی ۹۸/۰۲/۰۳
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۲ ارز از جمله یورو نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت ۱۳ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
پیشتازی شطرنج بازان ایران و روس در مسابقات بین المللی «قائم کاپ»
شطرنجبازان ایرانی وگرجستانی در پایان دور چهارم نخستین دوره مسابقات بین المللی شطرنج قائم کاپ در شهرستان قائم‌شهر با کسب بیشترین امتیاز پیشتاز شدند.(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۱/۲۵
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد .... یک مازندرانی سخنگوی وزارت امور خارجه شد
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد ....(ادامه)
قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۱/۲۴
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۱۶ ارز از جمله یورو نسبت به روز پنجشنبه افزایش و قیمت ۲۰ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست با خبرنگاران مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی از اقامت بیش از 3میلیون نفر در استان خبرداد و افزود:نظارت کارشناسان نشان می دهد که میزان بازدید مسافران نوروزی از روستاها افزایش یافته است. اقامت بیش از 3میلیون نفر در مازندران/استقبال مسافران در بازدید از موزه‌های استان
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست با خبرنگاران مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی از اقامت بیش از 3میلیون نفر در استان خبرداد و افزود:نظارت کارشناسان نشان می دهد که میزان بازدید مسافران نوروزی از روستاها افزایش یافته است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.