.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ردیابی ۶هزار میلیارد تومان اعتبار با کمیته حقیقت‌یاب
رئیس فراکسیون سهام عدالت گفت: از سال ۱۳۹۹ در جریان توزیع سهام عدالت مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان در سازمان خصوصی‌سازی تلنبار شده و باید برای بررسی این موضوع کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود. (ادامه)
بکارگیری مشمولان غایب ممنوع
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از ممنوعیت بکارگیری مشمولان غایب توسط موسسات دولتی و غیر دولتی خبر داد.(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس درخصوص استعفای وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌گوید که عبدالملکی در داخل وزارتخانه خود هم دچار مشکل بود، همچنین انتصابات خارج از وزارتخانه هم باعث گله‌مندی کارکنانش شده بود. از سوی دیگر بعد از اینکه دولت اقدام به تحول اقتصادی کرد، اعتراضاتی هم در این بخش شد و میان تیم اقتصادی دولت هم یک ناهماهنگی وجود داشت. استعفای عبدالملکی تصمیم شخصی خودش نبود؛ او تمایلی نداشت که نیروهایش را در وزارتخانه کنار بگذارد / قطعا خود آقای رئیس جمهور تمایل داشته که ایشان را کنار بگذارد / رئیسی باید در کابینه، خانه تکانی کند / پنج شش وزیر به وزارتخانه خود مسلط نیستند(خبر)
جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس درخصوص استعفای وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌گوید که عبدالملکی در داخل وزارتخانه خود هم دچار مشکل بود، همچنین انتصابات خارج از وزارتخانه هم باعث گله‌مندی کارکنانش شده بود. از سوی دیگر بعد از اینکه دولت اقدام به تحول اقتصادی کرد، اعتراضاتی هم در این بخش شد و میان تیم اقتصادی دولت هم یک ناهماهنگی وجود داشت.(ادامه)
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت. سخنگوی دولت: استعفای عبدالملکی پذیرفته شد/ سرپرستی زاهدی وفا بر وزارت کار
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الله عبدالملکی برای افزایش هماهنگی در دولت، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استعفا داد. وزیر کار رسما استعفا کرد/ بازگشت داور مسابقه میدون به تلویزیون !
شمال نیوز : حجت‌الله عبدالملکی برای افزایش هماهنگی در دولت، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استعفا داد. (ادامه)
یارانه‌ ۳۰۰ هزار تومانی خرداد قابل برداشت شد
مبالغ یارانه مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۱ که در ماه گذشته و همزمان با مرحله ۱۳۵ به حساب یارانه‌بگیران واریز شده بود قابل برداشت شد.(ادامه)
واریز یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: برداشت یارانه مسدودی به متقاضیان منوط به پایش اطلاعات در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و بلافاصله پس از اعلام این وزارتخانه افراد می‌توانند برداشت کنند.(ادامه)
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به رییس جمهور و وزیر تعاون خواستار افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد. بازنشستگان بخوانند/ مکاتبه با رییس‌جمهور درباره افزایش حقوق بازنشستگان
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به رییس جمهور و وزیر تعاون خواستار افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد.(ادامه)
تعاونی های مازندران در مسیر دانش بنیانی و اشتغال آفرینی حرکت کنند
مدیرکل تعاون مازندران خواستار تعیین تکلیف تعاونی های راکد شد و گفت: حرکت تعاونی ها در مسیر دانش بنیانی و اشتغال آفرینی باشد.(ادامه)
معاون وزیر کار گفت: بازنشستگانی که جزو دهک دهم قرار گرفتند اما می‌گویند فرزندان آن‌ها مستقل یا مجرد هستند باید برای ثبت مدارکشان به مراکز پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند. خبر مهم یارانه ای برای بازنشستگان دهک دهم
معاون وزیر کار گفت: بازنشستگانی که جزو دهک دهم قرار گرفتند اما می‌گویند فرزندان آن‌ها مستقل یا مجرد هستند باید برای ثبت مدارکشان به مراکز پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند.(ادامه)
واریز مرحله دوم یارانه کمک معیشتی به متقاضی بازبینی
مرحله دوم یارانه کمک معیشتی به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی به دهک بندی و قطع یارانه اردیبهشت ۱۴۰۱ واریز شد. (ادامه)
شمال نیوز: آخرین اخبار درباره زمان برداشت یارانه معیشتی و افزایش چند برابری یارانه برای این خانواده ها اعلام شد. رقم یارانه معیشتی خردادماه افزایش یافت | یارانه خرداد این خانوارها ۳ برابر شد
شمال نیوز: آخرین اخبار درباره زمان برداشت یارانه معیشتی و افزایش چند برابری یارانه برای این خانواده ها اعلام شد.(ادامه)
عبدالملکی از زمان واریز واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تا خرداد ۱۴۰۱ خبر داد. خبر مهم از زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان
عبدالملکی از زمان واریز واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تا خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.(ادامه)
ثبت نام ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای یارانه
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر درخواست بازنگری اطلاعات برای برقراری مجدد یارانه را داده اند(ادامه)
2سال از مجلس‌یازدهم گذشت یک وزیر استیضاح نشد
فعال سیاسی اعتدالگرا گفت: الان حمایت تام و تمام و کورکورانه از دولت باعث شده که مردم امیدشان را از دست بدهند چون فکر می کنند قرار نیست کسی از آنها حمایت و پیشتیبانی کند.(ادامه)
در حالی که از روز سه‌شنبه ثبت‌نام متقاضیان یارانه آغاز شده است که افراد برای ثبت‌نام و فرآیند مربوط به مراجعه به دفاتر پلیس به‌علاوه ۱۰ با ابهاماتی مواجه شده‌اند. اگر یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی را نگرفته اید بخوانید
در حالی که از روز سه‌شنبه ثبت‌نام متقاضیان یارانه آغاز شده است که افراد برای ثبت‌نام و فرآیند مربوط به مراجعه به دفاتر پلیس به‌علاوه ۱۰ با ابهاماتی مواجه شده‌اند.(ادامه)
در روزهای اخیر رئیس جمهوری دستور رسیدگی سریع‌تر به وضعیت افرادی که نسبت به عدم پرداخت یارانه جدید اعتراض کرده بودند را صادر کرد / به گفته وزیر رفاه این یارانه به خانواده‌های معترض واریز شده، اما تا انجام بررسی‌ها قابل برداشت نیست.....(خبر)
(ادامه)
واریز یارانه کمک معیشتی به حساب جاماندگان
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه تکمیلی کمک معیشتی مرحله ۱۳۵ به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی دهک‌بندی و قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ واریز شد.(ادامه)
یک ریال از منابع آزادسازی ارز به جیب دولت نمی‌رود/ این طرح به نفع مردم خواهد بود/ در دولت‌های قبل یک عده‌ زیر چرخ تعدیل اقتصادی له شدند/ سالی ۴۰۰ هزار میلیارد از جیب مردم به گروه‌های خاص داده می‌‌شد/ سه دهک پایین فقر پروتئین دارند/ بازار ارز ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم .... خویشاوند هیچ ‌یک از مسئولان کشور نیستم!
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم ....(ادامه)
حضور میدانی رئیس جمهور در مرکز توزیع مرغ و یک فروشگاه زنجیره‌ای/ رئیسی: تا زنده هستم اجازه نمی‌دهم مردم از این طرح آسیب ببینند/ دستورات مهم رئیس جمهور در جلسه ستاد تنظیم بازار +جزئیات(خبر)
(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم عزیز هر فردی به هر دلیلی مشمول دریافت نشده، ۳ ماه فرصت اعلام دارد؛ برای شما یارانه و مبلغ آن محفوظ است. قول وزیر رفاه به کسانی که یارانه نگرفتند/ سهم شما محفوظ است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم عزیز هر فردی به هر دلیلی مشمول دریافت نشده، ۳ ماه فرصت اعلام دارد؛ برای شما یارانه و مبلغ آن محفوظ است.(ادامه)
دومین اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اطلاع خانوارهای جامانده از دریافت یارانه که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ یارانه دریافت نکرده‌اند یا از سال ۱۳۹۳ به دلیل ...
افرادی که از سال ۸۹ یا ۹۳ یارانه‌شان قطع و یا انصراف داده‌اند، بخوانند
دومین اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اطلاع خانوارهای جامانده از دریافت یارانه که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ یارانه دریافت نکرده‌اند یا از سال ۱۳۹۳ به دلیل ... (ادامه)
شمال نیوز: معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به چگونگی ثبت نام جامانده یارانه جدید گفت: طی روزهای آتی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها سامانه‌ای را برای ثبت نام جاماندگان یارانه‌ جدید تدارک می‌بیند. مردم نگران نباشند، به کسی ظلم نخواهد شد. چرا برخی افرادی که یارانه ۴۵ هزار تومانی دریافت می‌کردند، مشمول یارانه جدید نشدند؟
شمال نیوز: معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به چگونگی ثبت نام جامانده یارانه جدید گفت: طی روزهای آتی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها سامانه‌ای را برای ثبت نام جاماندگان یارانه‌ جدید تدارک می‌بیند. مردم نگران نباشند، به کسی ظلم نخواهد شد.(ادامه)
معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جاماندگان از یارانه نگران نباشند، گفت: شاخص‌های دهک بندی یارانه بگیران بر اساس اطلاعات درآمدی و دارایی بوده و زیر پوشش قرار گرفتن در بهزیستی و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) ملاک نبوده است. جاماندگان از یارانه نگران نباشند
معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جاماندگان از یارانه نگران نباشند، گفت: شاخص‌های دهک بندی یارانه بگیران بر اساس اطلاعات درآمدی و دارایی بوده و زیر پوشش قرار گرفتن در بهزیستی و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) ملاک نبوده است.(ادامه)
سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یکصد و سی و پنجمین و یکصد و سی و ششمین مرحله یارانه نقدی براساس دهک‌های شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مبالغ تعیین شده به حساب ۲۳ میلیون سرپرست خانوار واریز شد. جزئیات جدید از واریز یارانه‌ حمایتی برای ۷۲ میلیون نفر ایرانی | این دو یارانه دیگر پرداخت نمی‌شود
سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یکصد و سی و پنجمین و یکصد و سی و ششمین مرحله یارانه نقدی براساس دهک‌های شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مبالغ تعیین شده به حساب ۲۳ میلیون سرپرست خانوار واریز شد.(ادامه)
۶۵۰۰ شرکت تعاونی در مازندران غیرفعال هستند
مدیرکل تعاون مازندران شمار تعاونی های ثبت شده در استان را بیش از ۱۴ هزار فقره اعلام کرد و گفت: شش هزار و ۵۰۰ شرکت تعاونی غیرفعال هستند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از کارگران با اعلام اینکه دولت برنامه‌های اقتصادی مهمی در پیش دارد، تاکید کردند که همه کمک کنند تا این برنامه‌ها به نتیجه دست یابد 

دولت کارهای اقتصادی مهمی در پیش دارد؛ همه کمک کنند تا به نتیجه دست یابد / از مردم می‌خواهیم به خرید تولید داخلی مقیّد باشند / با ضربه خوردن تولید ملی، کار و اشتغال کارگر نیز ضربه می‌خورد / خودروساز‌ها سوءاستفاده نکنند، زیرا وضع آن‌ها تعریفی ندارد(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از کارگران با اعلام اینکه دولت برنامه‌های اقتصادی مهمی در پیش دارد، تاکید کردند که همه کمک کنند تا این برنامه‌ها به نتیجه دست یابد (ادامه)
خبر خوش برای بازنشستگان / افزایش حقوق ها از آخر اردیبهشت
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 112 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.