.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون رفاه وزیر کار گفت: ٧٩ میلیون و ۶٠٠ هزار نفر یارانه می‌گیرند. به‌روزرسانی دهک‌بندی خانوارها / یارانه کسی قطع نمی‌شود
معاون رفاه وزیر کار گفت: ٧٩ میلیون و ۶٠٠ هزار نفر یارانه می‌گیرند.(ادامه)
سید صولت مرتضوی از افزایش یارانه پنج دهک اول خبر داد. یارانه پنج دهک اول افزایش می‌یابد
سید صولت مرتضوی از افزایش یارانه پنج دهک اول خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از افرایش حقوق 20 درصدی افرادی که تا پایان سال ۱۴۰۱ احکام مستمری آن‌ها صادر شده است خبر داد. حقوق این افراد 20 درصد اضافه شد
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از افرایش حقوق 20 درصدی افرادی که تا پایان سال ۱۴۰۱ احکام مستمری آن‌ها صادر شده است خبر داد.(ادامه)
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس با هشدار در مورد پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت، در مورد ثبت نام سهام عدالت جاماندگان توضیحاتی ارائه داد. پیامک واریز سود مرحله دوم جعلی است
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس با هشدار در مورد پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت، در مورد ثبت نام سهام عدالت جاماندگان توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
صدور مجوز مشاغل خرد و خانگی در سه روز امکان پذیر شده است. سه روزه مجوز مشاغل خانگی بگیرید
صدور مجوز مشاغل خرد و خانگی در سه روز امکان پذیر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای به روزرسانی دهک‌بندی‌ خانوارها طی ۲ ـ ۳ ماه آینده خبر داد. دهک‌بندی‌ جدید خانوارها ظرف ۲ ـ ۳ ماه آینده / رصد و پایش خط فقر
شمال نیوز : معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای به روزرسانی دهک‌بندی‌ خانوارها طی ۲ ـ ۳ ماه آینده خبر داد.(ادامه)

به گفته بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی، به دلیل واردات بی رویه برنج در سال گذشته مقادیری از این محصول روی دست شالیکاران باقی مانده که قرار است خرید حمایتی از آن‌ها انجام شود. خرید حمایتی برنج مازاد شالیکاران به کجا رسید؟
به گفته بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی، به دلیل واردات بی رویه برنج در سال گذشته مقادیری از این محصول روی دست شالیکاران باقی مانده که قرار است خرید حمایتی از آن‌ها انجام شود.(ادامه)
 مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند.

مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند ....(خبر)
مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند. (ادامه)
شرط افزایش یارانه سه دهک اول به ۵۲۰ هزار تومان
(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد. علت طولانی شدن صف در برخی از نانوایی ها چیست؟
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد.(ادامه)
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد. محاسبه ساده بهره دیون دولت به تامین اجتماعی و مرکب حساب کردن بهره طلب دولت از مردم خلاف عدالت اجتماعی است
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد.(ادامه)
تاسیس مجدد وزارت بازرگانی می‌تواند به رشد تولید و رونق تجارت کمک کند. چرا وزارت بازرگانی پس از ۱۲ سال احیا می‌شود؟
تاسیس مجدد وزارت بازرگانی می‌تواند به رشد تولید و رونق تجارت کمک کند.(ادامه)
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت. دلیل برکناری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی فاش شد
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت.(ادامه)
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به مطالبات زیاد برای تغییر تعطیلات آخر هفته و همچنین کاهش ساعت کاری کارمندان به احتمال خیلی زیاد بررسی لایحه مربوط به این موضوع در مجلس یازدهم تعیین تکلیف خواهد شد. آیا ساعت کاری کارمندان کاهش می‌یابد؟
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به مطالبات زیاد برای تغییر تعطیلات آخر هفته و همچنین کاهش ساعت کاری کارمندان به احتمال خیلی زیاد بررسی لایحه مربوط به این موضوع در مجلس یازدهم تعیین تکلیف خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی شد. محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی شد
با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی شد.(ادامه)
طرح ملی کالابرگ الکترونیکی (افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه) برای همه خانوار‌های دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه اجرا می‌شود. افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه برای همه خانوار‌های دهک اول تا سوم
طرح ملی کالابرگ الکترونیکی (افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه) برای همه خانوار‌های دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه اجرا می‌شود.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی مهندس «محمد علی نیکبخت» به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

محمد علی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شد
معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی مهندس «محمد علی نیکبخت» به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد. (ادامه)
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبرداد: یارانه مرحله 148 ( خرداد ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد. یارانه خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز شد
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبرداد: یارانه مرحله 148 ( خرداد ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد.(ادامه)
سامانه ی جستجوی شغل با هدف اتصال کارجو به کارفرما توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شد. سامانه جستجوی شغل رونمایی شد
سامانه ی جستجوی شغل با هدف اتصال کارجو به کارفرما توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شد.(ادامه)
درحالی یک هفته از اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک به صورت سراسری در کشور می‌گذرد که به برخی ابهامات و پرسش‌های مطرح شده از سوی شهروندان در این خصوص پاسخ داده می‌شود ....(خبر)
(ادامه)

دولت به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بود، اما برخی از نمایندگان مجلس از جمله محسن پیرهادی، نماینده تهران پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها را مطرح کرد. پنج‌شنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
دولت به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بود، اما برخی از نمایندگان مجلس از جمله محسن پیرهادی، نماینده تهران پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها را مطرح کرد.(ادامه)
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک با فعال شدن شعب ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران از امروز آغاز شده است. فعال شدن شعبه های ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک با فعال شدن شعب ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران از امروز آغاز شده است.(ادامه)
جشنواره فن بازار پوشاک مشاغل با هدف توسعه کسب و کار‌های خانگی در آمل گشایش یافت. گشایش نخستین جشنواره فن بازار پوشاک مشاغل در آمل
جشنواره فن بازار پوشاک مشاغل با هدف توسعه کسب و کار‌های خانگی در آمل گشایش یافت.(ادامه)
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد. شغل جدید وزیر سابق آموزش و پرورش
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.(ادامه)
جزئیات جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک توسط دولت
معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در کشور توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و تاثیر حقوق سه سال پایانی خدمت آن‌ها روی حقوق بازنشستگی در برنامه هفتم آمده است اما بر اساس پیشنهاد وزارت کار قرار بود تغییراتی در این زمینه اعمال شود. پیشنهاد دولت برای تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی+ جزئیات
شمال نیوز : رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و تاثیر حقوق سه سال پایانی خدمت آن‌ها روی حقوق بازنشستگی در برنامه هفتم آمده است اما بر اساس پیشنهاد وزارت کار قرار بود تغییراتی در این زمینه اعمال شود.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود. بسته های یارانه ای اصلاح می شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.