.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته آینده خبر داد. تاریخ «اعلام وصول» نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار مشخص شد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته آینده خبر داد.(ادامه)
رئیس سازمان خصوص سازی با بیان اینکه نظارتهای پس از واگذاری به اندازه فرآیندهای پیش و حین واگذاری، اهمیت دارد گفت: با ادامه و تشدید تحریم ها طی چند سال اخیر و شیوع جهانی ویروس کرونا، کاهش عملکرد شرکتهای واگذار شده طبیعی به نظر می رسد....(خبر)
(ادامه)
نحوه پرداخت یارانه شهریورماه اعلام شد+ جزئیات
یارانه معیشتی شهریورماه نیز به مانند دفعات گذشته به صورت نقدی و غیر کالایی واریز خواهد شد. این یارانه از شامگاه امروز یکشنبه بیستم شهریور ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و از بامداد دوشنبه، بیست و یکم شهریور قابل برداشت خواهد بود.(ادامه)
۲ هزارو ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران از تخصیص ۲ هزارو ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از ابتدای سال جاری تا کنون خبرداد.(ادامه)
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از وصول نامه «محمدهادی زاهدی وفا» به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیأت رئیسه خبر داد. «زاهدی وفا» رسما به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار به مجلس معرفی شد
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از وصول نامه «محمدهادی زاهدی وفا» به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیأت رئیسه خبر داد.(ادامه)
 شمال نیوز : مرزبان با بیان این که درب ادارات به روی تولیدکنندگان بسته است، گفت: در برخی کشورها برای طرح های دانش بنیان عالی ترین مقام آن کشور ورود پیدا می کند اما تولیدکننده ما باید ساعت ها پشت درب مدیران کل بنشینند کوچ دانش بنیان ها از مازندران خاکستری / تعاونی های دانش بنیان در حوزه صنعت و شیلاتی و غیره فعال هستند
شمال نیوز : مرزبان با بیان این که درب ادارات به روی تولیدکنندگان بسته است، گفت: در برخی کشورها برای طرح های دانش بنیان عالی ترین مقام آن کشور ورود پیدا می کند اما تولیدکننده ما باید ساعت ها پشت درب مدیران کل بنشینند(ادامه)
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی مختلف طی هشت ماه گذشته در این استان خبرداد و گفت: دولت سیزدهم و به طبع آن استاندار مازندران برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام اهتمام ویژه‌ای دارند. سرمایه گذاری بیش از ۸ هزار میلیارد تومان در مازندران
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی مختلف طی هشت ماه گذشته در این استان خبرداد و گفت: دولت سیزدهم و به طبع آن استاندار مازندران برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام اهتمام ویژه‌ای دارند.(ادامه)
«زاهدی وفا» امروز برای وزارت کار به مجلس معرفی می‌شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد: اخبار ما حاکی از آن است که دولت امروز حوالی ساعت ۱۱ نامه معرفی «محمدمهدی زاهدی‌وفا» را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس می‌فرستد.(ادامه)
هیات وزیران، پیشنهاد معاونت رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده مبنی بر تسهیل ضمانت وام‌های اشتغال خرد زنان سرپرست خانوار را تصویب کرد. موافقت دولت با طرح تسهیل ضمانت وام های اشتغال خُرد زنان سرپرست خانوار
هیات وزیران، پیشنهاد معاونت رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده مبنی بر تسهیل ضمانت وام‌های اشتغال خرد زنان سرپرست خانوار را تصویب کرد.(ادامه)
منابع مطلع خبر می‌دهند فعل و انفعالات گروه‌ها و چهره‌های سیاسی برای تصاحب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شکل محسوسی افزایش یافته و دامنه آن به شهرداری و شورای شهر تهران کشیده تا جایی که علیرضا زاکانی هم به جمع کاندیداهای این وزارتخانه پیوسته است. زاکانی هم به جمع کاندیداهای وزارت کار پیوست
منابع مطلع خبر می‌دهند فعل و انفعالات گروه‌ها و چهره‌های سیاسی برای تصاحب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شکل محسوسی افزایش یافته و دامنه آن به شهرداری و شورای شهر تهران کشیده تا جایی که علیرضا زاکانی هم به جمع کاندیداهای این وزارتخانه پیوسته است.(ادامه)
سوابق ۷ نفر برای تصدی وزارت کار بررسی شده که زاهدی وفا سرپرست فعلی، ضعیف ترین گزینه در بین آنها محسوب می شود. ۷ نامزد برای یک صندلی وزارت / قوی ترین و ضعیف ترین گزینه های تصدی وزارت کار کدامند؟
سوابق ۷ نفر برای تصدی وزارت کار بررسی شده که زاهدی وفا سرپرست فعلی، ضعیف ترین گزینه در بین آنها محسوب می شود.(ادامه)
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند. بررسی دو شیفته طرح بانکداری اسلامی در مجلس
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند.(ادامه)
گام بلند سپاه برای ساخت مسکن ارزان
با پیگیری فرمانده سپاه کربلای مازندران، موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج و اداره کل راه و شهرسازی مازندران تفاهمنامه همکاری برای احداث 300 هکتار شهرک در راستای طرح نهضت ملی مسکن امضا کردند. (ادامه)
خبر مهم درباره یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی
یک گروه در تیرماه و یک گروه در مرداد ماه به جمع یارانه‌بگیران اضافه شدند و دولت اعلام کرده که یارانه‌های قبلی، یعنی از اردیبهشت‌ماه امسال را به آنها پرداخت خواهد کرد.(ادامه)
اعلام رسمی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور، از اعلام رسمی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی گفت: روش‌های تامین منابع، نحوه و زمان پرداخت مابه‌التفاوت ماه‌های قبل نیز در همکاری با کانون‌های بازنشستگان، متعاقباً اعلام می‌شود. حقوق شهریور بازنشستگان با احکام جدید است/ اعلام زمان پرداخت معوقات بازنشستگان
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی گفت: روش‌های تامین منابع، نحوه و زمان پرداخت مابه‌التفاوت ماه‌های قبل نیز در همکاری با کانون‌های بازنشستگان، متعاقباً اعلام می‌شود.(ادامه)
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند. نمایندگان مجلس "گزینه پیشنهادی" خود برای وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کردند!
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند.(ادامه)
باقری:پیشگیری از آسیب های جامعه کار و تولید اولویت اصلی است
مدیرکل تعاون مازندران پیشگیری از بروز مشکلات برای جامعه کارگری را اولویت مهم دانست و گفت: هیچ آسیبی نباید به جامعه کار و تولید وارد شود.(ادامه)
پیامدهای ناگوار «مدیریت سه هوایی» برای مازندران(يادداشت)
(ادامه)
یارانه تیرماه معترضان واریز شد
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: یارانه تیرماه برای کسانی که اعتراض آن‌ها قبول شده، واریز شده، اما معوقات خرداد و اردیبهشت هنوز قابل برداشت نیست.(ادامه)
هیات عمومی دیوان عدالت اداری؛ کارگران شاغل در کارهای با ماهیت دائم جهت دریافت بیمه بیکاری نیاز به ارائه نامه عدم نیاز از سوی کارفرما ندارند. رای دیوان عدالت اداری برای دریافت بیمه بیکاری کارگران دائمی
هیات عمومی دیوان عدالت اداری؛ کارگران شاغل در کارهای با ماهیت دائم جهت دریافت بیمه بیکاری نیاز به ارائه نامه عدم نیاز از سوی کارفرما ندارند.(ادامه)
ثبت‌ نام جاماندگان یارانه آغاز شد
سامانه ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه معیشتی سیصد و چهارصد هزارتومانی که هفته گذشته مسئولان وزارت کار قول راه اندازی آن را داده بودند، برای ثبت نام و بررسی درخواست متقاضیان در دسترس قرار گرفت.(ادامه)
ثبت‌ نام جاماندگان یارانه آغاز شد
سامانه ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه معیشتی سیصد و چهارصد هزارتومانی که هفته گذشته مسئولان وزارت کار قول راه اندازی آن را داده بودند، برای ثبت نام و بررسی درخواست متقاضیان در دسترس قرار گرفت.(ادامه)
معاون هماهنگی اقتصادی معاون اول رئیس‌جمهور منصوب شد
طی حکمی از سوی مخبر، معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌‎جمهور منصوب شد.(ادامه)
نظارت استاندارد بر باسکول‌های مراکز خرید برنج و شالیکوبی‌ها
سرپرست اداره کل استاندارد مازندران از نظارت بر باسکول‌های مستقر در مراکز خرید برنج و شالیکوبی‌های استان خبر داد.(ادامه)
زمان واریز یارانه تیر اعلام شد؟ / خبر مهم برای جاماندگان و معترضان یارانه
اگرچه هنوز زمان دقیق واریز یارانه تیر اعلام نشده، اما انتظار می‌رود یارانه این ماه، مانند دفعات گذشته بیستم ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. در عین حال، قرار است برای این ماه در لیست پرداختی‌های سازمان هدفمندی یارانه‌ها تغییراتی صورت بگیرد.(ادامه)
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه نتیجه بررسی گروه اول ثبت‌نام کنندگان یارانه‌ها مشخص شده است، گفت: این گروه شامل دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بودند که از این تعداد حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه شناخته شدند ....(خبر)
(ادامه)
۲.۳ میلیون خانوار جدید تیرماه یارانه می‌گیرند
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه نتیجه بررسی گروه اول ثبت‌نام کنندگان یارانه‌ها مشخص شده است، گفت: این گروه شامل دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بودند که از این تعداد حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه شناخته شدند.(ادامه)
دعوای بازنشستگان تامین اجتماعی و هیات دولت از زمانی آغاز شد که هیات دولت برخلاف مصوبه هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگان سایر سطوح بگیر را به جای ۳۸ درصد تنها ۱۰ درصد افزایش داد ....(خبر)
(ادامه)
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد نان وجود ندارد و با کارت بانکی هر تعدادی که نیاز است می‌توان خریداری کرد. تا به این لحظه اکثر مشکلات این طرح در زنجان و قزوین و ... رفع شده و در حال تعمیم به استان‌های دیگر است. جزئیاتی کامل از اجرای طرح هوشمندسازی نان و کارت نان در کشور
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد نان وجود ندارد و با کارت بانکی هر تعدادی که نیاز است می‌توان خریداری کرد. تا به این لحظه اکثر مشکلات این طرح در زنجان و قزوین و ... رفع شده و در حال تعمیم به استان‌های دیگر است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 112 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.