.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نشریه وال استریت ژورنال می‌گوید رئیس‌جمهور آمریکا به نتانیاهو هشدار داده درگیری احتمالی با حزب‌الله به یک جنگ گسترده می‌انجامد. هشدار بایدن به نتانیاهو در خصوص عواقب حمله به حزب‌الله
نشریه وال استریت ژورنال می‌گوید رئیس‌جمهور آمریکا به نتانیاهو هشدار داده درگیری احتمالی با حزب‌الله به یک جنگ گسترده می‌انجامد.(ادامه)
شمال نیوز : آمار نه تنها ازعمق فاجعه خبر می دهد بلکه حکایت از بی تعهدی برخی نمایندگان غایب مجلس دارد و چه بسا مشکل از آنجا ناشی می شود که اصولا در قانون سازوکار مشخصی نیز برای برخورد بااین "تخلف ملی وعمومی"پیش بینی نشده است! این نمایندگان کجا هستند؟! + آمار تفکیک شده برخی جلسات علنی
شمال نیوز : آمار نه تنها ازعمق فاجعه خبر می دهد بلکه حکایت از بی تعهدی برخی نمایندگان غایب مجلس دارد و چه بسا مشکل از آنجا ناشی می شود که اصولا در قانون سازوکار مشخصی نیز برای برخورد بااین "تخلف ملی وعمومی"پیش بینی نشده است! (ادامه)
پسر جوانی که پس از ناکامی در خروج غیرقانونی به ترکیه با دوستش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود، در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که مدعی است قاتل نیست. قتل به خاطر خروج غیرقانونی از کشور
پسر جوانی که پس از ناکامی در خروج غیرقانونی به ترکیه با دوستش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود، در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که مدعی است قاتل نیست.(ادامه)
حراست ورزش مامور پیگیری اخبار «جعل» در استقلال
در پی انتشار برخی اخبار درباره جعل دو امضا در فوتبال، وزیر ورزش و جوانان ، حراست این وزارتخانه را مأمور پیگیری جدی این موضوع کرد.(ادامه)
مصدومیت مدافع سرخ‌پوشان پایتخت بلای جان این تیم در رقابت‌های لیگ برتر شده است. مصدومیتی که بلای جان پرسپولیس شد
مصدومیت مدافع سرخ‌پوشان پایتخت بلای جان این تیم در رقابت‌های لیگ برتر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت . «یلدا» و نگرانی از گرانی ! / فراوانی ، گرانی و دیگر هیچ !
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت .(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود بهادری جهرمی : نرخ تورم از ۶۰ درصد به ۳۹ درصد رسیده است
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود(ادامه)
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است. آیا پاسخ وزارت کشاورزی درباره تخلف واردات چای قانع کننده است؟
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است.(ادامه)
سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص بروز اختلال در سامانه سوخت اطلاعیه‌ای صادر کرده است. واکنش پدافند غیرعامل به هک شدن پمپ بنزین های ایران
سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص بروز اختلال در سامانه سوخت اطلاعیه‌ای صادر کرده است.(ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
کارشناس داوری گفت: داوران عراقی اتاق سیستم کمک داور ویدیویی عملکرد خوبی در دربی صد و دوم نداشتند و کمکی به بنیادی فر نکردند. داور دربی ۳بار درخواست داوران عراقی را رد کرد
کارشناس داوری گفت: داوران عراقی اتاق سیستم کمک داور ویدیویی عملکرد خوبی در دربی صد و دوم نداشتند و کمکی به بنیادی فر نکردند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: این فساد سه میلیارد و ششصد میلیون دلاری که در کشور بر سرزبان‌ها افتاده، چه بساط و چه فسادی است؟! وقتی مردم می‌شنوند سه میلیارد و ششصد میلیون دلار فساد رخ داده است می‌گویند یعنی چی؟(خبر)
(ادامه)
مولوی شهنوازی گفت: راه مردم بلوچ و اهل سنت با معاندان، اشرار و بزدلان جداست و هیچ فرد دلسوز و خیرخواهی از مردم سیستان و بلوچستان اجازه نا امنی و خشونت را نمی‌دهد. امام جمعه اهل سنت خاش: راه مردم بلوچ و اهل سنت با معاندان، اشرار و بزدلان جداست
مولوی شهنوازی گفت: راه مردم بلوچ و اهل سنت با معاندان، اشرار و بزدلان جداست و هیچ فرد دلسوز و خیرخواهی از مردم سیستان و بلوچستان اجازه نا امنی و خشونت را نمی‌دهد.(ادامه)
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سِنتکام) بامداد جمعه مدعی حمله موشکی انصارالله یمن در باب المندب شد. حمله موشکی انصارالله در باب المندب
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سِنتکام) بامداد جمعه مدعی حمله موشکی انصارالله یمن در باب المندب شد.(ادامه)
مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند/ انتظار مردم این است که بعد از ۹ ماه اتفاقی بیفتد/ سال اول دولت این فساد کشف شد / مشکل دزدی زمانی حل می‌شود که دزدان تحویل محکمه شوند. ساختار فسادزا باید اصلاح و نتیجه‌اش به مردم گزارش شود ....(خبر)
(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود. افشاگری نماینده رشت درباره فساد مافیای برنج/ ۲ میلیون تن برنج با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده/ چه کسی مجوز داد؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود.(ادامه)
مسئولان سه قوه، از گزارشات ناظر بر وقوع تخلف و فساد نمی‌گذرند/ ادعا نکردیم که هیچ‌وقت فسادی به وقوع نمی‌پیوندد، اما این ادعا را داریم که مجدانه تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بستر‌های فسادزا را مسدود و اصلاح کنیم....(خبر)
(ادامه)
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند. ۵ رفتاری که کم‌هوش‌ها را لو می‌دهد!
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند.(ادامه)
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد. قانون اجازه انتشار دلایل رد صلاحیت داوطلبان را به شورای نگهبان نداده است
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از محلات شهر خبر داد.

بازداشت عامل تیراندازی هولناک در نوشهر / انگیزه چه بود؟
شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از محلات شهر خبر داد. (ادامه)
صریح‌ترین موضع و تندترین اخطار درباره ماجرای دل آزار آلودگی هوا، روز پنجشنبه از زبان رئیس قوه قضاییه صادر شد. رئیس قوه قضاییه دقیقا چه کسانی را تهدید کرد؟
صریح‌ترین موضع و تندترین اخطار درباره ماجرای دل آزار آلودگی هوا، روز پنجشنبه از زبان رئیس قوه قضاییه صادر شد.(ادامه)
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: دست مافیای کنکور را قطع کرديم
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد.(ادامه)
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی واکنش زاکانی به خبر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی(ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
اظهارات رییس قوه قضاییه موید گزارش دستگاه‌های نظارتی دولت در قضیه پرونده فساد چای بود/ همانطور که از ابتدا گزارش شد برکناری ۶۰ مدیر منحصر به پرونده فساد چای نبوده است ....(خبر)
(ادامه)
مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی فاش ساختند که در جریان جنگ غزه دستکم ۱۰۰ نظامی اسرائیلی در معرض نابینایی قرار گرفته‌اند. روایت مقام‌های بهداشتی اسرائیل از خطر نابینایی نظامیان در جنگ غزه
مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی فاش ساختند که در جریان جنگ غزه دستکم ۱۰۰ نظامی اسرائیلی در معرض نابینایی قرار گرفته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
سروان سید رضا نبوی رانندگی یک مسئولیت است(يادداشت)
سروان سید رضا نبوی(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 507 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.474 seconds.