.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد و با گرفتن دیه به نام پدرش یک مدرسه بسازد. دختر مقتول با دیدن فیلم قاتل پدرش را بخشید
دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد و با گرفتن دیه به نام پدرش یک مدرسه بسازد.(ادامه)
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد. اسناد جدید می‌تواند وضعیت صلاحیت‌ها از رد به تأیید و یا برعکس تغییر دهد
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد.(ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد/ ۲۳ داعشی آماده عملیات در کرمان دستگیر شدند/ تروریست‌ها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند؛ قبل از گیت انتحاری زدند/ برای تشییع شهدا هم برنامه داشتند ....(خبر)
(ادامه)
رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: با گزارش ارسالی از سوی ضابطان قضایی، پرونده‌هایی برای افراد توهین کننده به شهدا در استان‌های مختلف تشکیل شد. تشکیل پرونده قضایی برای تعدادی از هتاکان به شهدا
رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: با گزارش ارسالی از سوی ضابطان قضایی، پرونده‌هایی برای افراد توهین کننده به شهدا در استان‌های مختلف تشکیل شد.(ادامه)
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم. با فرزندی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند چگونه رفتار کنیم؟
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم.(ادامه)
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند. وزیر کشور: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شدند
وزیر کشور گفت: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شده اند.(ادامه)
عصر روز گذشته یک فرد کشف حجاب کرده با پوشش نامناسب در سطح شهر فریدونکنار درحال تردد بوده که پس از اینکه دو خانم به او تذکر دادند در اتفاقی تاسف‌برانگیز صاحب یک مغازه به دفاع از فرد کشف حجاب کرده برخاسته و بانویی هتک‌حرمت هنجارشکنان به ۲ بانوی فریدونکناری و واکنش دستگاه قضا
عصر روز گذشته یک فرد کشف حجاب کرده با پوشش نامناسب در سطح شهر فریدونکنار درحال تردد بوده که پس از اینکه دو خانم به او تذکر دادند در اتفاقی تاسف‌برانگیز صاحب یک مغازه به دفاع از فرد کشف حجاب کرده برخاسته و بانویی(ادامه)
دادستان کل کشور به همه دادستان‌های عمومی و انقلاب کشور دستور داد تا با تولید، انتشار و بازنشر محتوای کذب و خلاف قانون و دارای وصف مجرمانه در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برخورد قاطع داشته باشند. برخورد قاطع با تولید محتوای کذب در فضای مجازی
دادستان کل کشور به همه دادستان‌های عمومی و انقلاب کشور دستور داد تا با تولید، انتشار و بازنشر محتوای کذب و خلاف قانون و دارای وصف مجرمانه در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برخورد قاطع داشته باشند.(ادامه)
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند. چرا داعش برای صهیونیست‌ها بیانیه نوشت؟
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند.(ادامه)
شورای‌عالی امنیت ملی در پی حادثه تروریستی روز گذشته در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، صبح امروز تشکیل جلسه داد و تصمیماتی در رابطه با تسریع در شناسایی و مجازات آمران و عاملان این رخداد اتخاذ کرد. تصمیمات شورای عالی امنیت ملی درباره حادثه تروریستی کرمان
شورای‌عالی امنیت ملی در پی حادثه تروریستی روز گذشته در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، صبح امروز تشکیل جلسه داد و تصمیماتی در رابطه با تسریع در شناسایی و مجازات آمران و عاملان این رخداد اتخاذ کرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از درگیری پلیس بوکان با یک شرور مخل نظم و امنیت خبر داد و گفت: در این درگیری سرباز مدافع امنیت به درجه رفیع شهادت نایل شد. سرباز مدافع امنیت در بوکان به شهادت رسید
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از درگیری پلیس بوکان با یک شرور مخل نظم و امنیت خبر داد و گفت: در این درگیری سرباز مدافع امنیت به درجه رفیع شهادت نایل شد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است. داوطلبان ۳ روز فرصت اعتراض دارند / نیروهای مسلح مباحث امنیتی را دنبال می‌کنند / ۷۱ میلیون تعرفه چاپ کردیم / ۴ هزار شعبه رأی اضافه شده است
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که حکم اعدام پنج سارق خشن غیربومی که مرتکب ۱۴ فقره سرقت مسلحانه در استان‌های مختلف کشور شده بودند سحرگاه امروز در ندامتگاه مرکزی کرج به اجرا درآمد. حکم اعدام ۵ سارق مسلح اجرا شد +جزئیات
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که حکم اعدام پنج سارق خشن غیربومی که مرتکب ۱۴ فقره سرقت مسلحانه در استان‌های مختلف کشور شده بودند سحرگاه امروز در ندامتگاه مرکزی کرج به اجرا درآمد.(ادامه)
ذبح و سلاخی غیر بهداشتی طیور پرورشی که عامه مردم مازندران با عنوان "پرندگان محلی" از آن‌ها نام می‌برند بستری برای گسترش بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوانات است. ذبح بهداشت در کشتارگاه‌های سنتی استان
ذبح و سلاخی غیر بهداشتی طیور پرورشی که عامه مردم مازندران با عنوان "پرندگان محلی" از آن‌ها نام می‌برند بستری برای گسترش بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوانات است.(ادامه)
اوضاع کنونی از پایه و اساس دچار اشکال است و اگر طرح و اراده‌ای برای تغییر وضعیت وجود نداشته باشد، انواع و اقسام مشکلات پدیدار خواهند شد بیچاره کارگر!(يادداشت)
اوضاع کنونی از پایه و اساس دچار اشکال است و اگر طرح و اراده‌ای برای تغییر وضعیت وجود نداشته باشد، انواع و اقسام مشکلات پدیدار خواهند شد(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
دادستان مرکز استان ایلام هرگونه صدور دستور قضایی در مورد ممنوعیت نصب بنر در سطح شهر با عنوان «حلالم کنید» را تکذیب کرد. ماجرای ممنوعیت نصب بنر «حلالم کنید» در ایلام چیست؟
دادستان مرکز استان ایلام هرگونه صدور دستور قضایی در مورد ممنوعیت نصب بنر در سطح شهر با عنوان «حلالم کنید» را تکذیب کرد.(ادامه)
سرپرست انتظامی شهرستان آمل از دستگیری ۴ سارق زورگیر در آن شهرستان، خبر داد. دستگیری ۴ سارق زور گیر در آمل
سرپرست انتظامی شهرستان آمل از دستگیری ۴ سارق زورگیر در آن شهرستان، خبر داد.(ادامه)
خبرگزاری‌های ترکیه از تصادف زنجیره‌ای خبر دادند که تاکنون ۱۰‌ کشته و ۵۴ زخمی برجای گذاشته است. ۶۴ کشته و زخمی بر اثر تصادف زنجیره‌ای در ترکیه
خبرگزاری‌های ترکیه از تصادف زنجیره‌ای خبر دادند که تاکنون ۱۰‌ کشته و ۵۴ زخمی برجای گذاشته است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است .... تخلیه فاضلاب در حاشیه زندگی ؛ از بی عملی مسئولان تا بی مسئولیتی شهروندان !
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است ....(ادامه)
رئیس‌جمهور ترکیه جنایات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را به مثابه جنایات هیتلر دانست. اردوغان: نتانیاهو هیچ فرقی با هیتلر ندارد
رئیس‌جمهور ترکیه جنایات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را به مثابه جنایات هیتلر دانست.(ادامه)
اگر با روش‌های متداول از شر پیامک‌های تبلیغاتی خلاص نشده‌اید، با یک سامانه می‌توان سرشماره‌های مزاحم را مسدود کرد. با پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم چه کنیم؟
اگر با روش‌های متداول از شر پیامک‌های تبلیغاتی خلاص نشده‌اید، با یک سامانه می‌توان سرشماره‌های مزاحم را مسدود کرد.(ادامه)
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد. تعطیلی بازار غیرقانونی فروش پرندگان وحشی در فریدونکنار
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از قطع گاز بیش از ۴۰۰۰ سازمان و مرکز دولتی و عمومی استان خبر داد. قطع گاز بیش از ۴۰۰۰ سازمان و مرکز دولتی و عمومی مازندران
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از قطع گاز بیش از ۴۰۰۰ سازمان و مرکز دولتی و عمومی استان خبر داد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان سمنان نظارت مستمر و برخورد جدی با فساد درون و برون قوه قضاییه را لازم و مهم می‌داند تا باشناسایی بستر‌ها و فرآیند‌های فساد زاد و اصلاح عناصر غافل، باور و اعتماد مردم به کارگزاران نظام خدشه‌دار نشود. دستگیری ۱۳ نیروی قضایی و دولتی در استان سمنان + عناوین اتهامات
رئیس کل دادگستری استان سمنان نظارت مستمر و برخورد جدی با فساد درون و برون قوه قضاییه را لازم و مهم می‌داند تا باشناسایی بستر‌ها و فرآیند‌های فساد زاد و اصلاح عناصر غافل، باور و اعتماد مردم به کارگزاران نظام خدشه‌دار نشود.(ادامه)
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. ۱۱ راز فضایی بزرگ که بی‌پاسخ باقی مانده‌اند
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 507 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.433 seconds.