.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس .... تصویری تلخ از حلق‌آویز کردن ۴ روباه در مرزن‌آباد / واکنش فوری مقام قضایی به این تصویر فراگیر+ عکس
در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس ....(ادامه)
منوچهر هادی با انتشار پستی به ادعای یکتا ناصر مبنی بر دزدیدن سوفیا واکنش نشان داد. واکنش منوچهر هادی به اتهام بچه دزدی؛ اعاده حیثیت می‌کنم!
منوچهر هادی با انتشار پستی به ادعای یکتا ناصر مبنی بر دزدیدن سوفیا واکنش نشان داد.(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مسافران از نظر شرعی عذر دارند و هیچ اشکالی بر این که روزه نگیرند، نیست؛ اما روزه خوردن آنها باید در خفا و پنهان باشد. هشدار یک مقام امنیتی به روزه خواری مسافران!
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مسافران از نظر شرعی عذر دارند و هیچ اشکالی بر این که روزه نگیرند، نیست؛ اما روزه خوردن آنها باید در خفا و پنهان باشد.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۲۲ درصد کشته‌شدگان ما در تصادفات بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند، گفت: همچنین بیش از ۶۵ درصد کشته‌های ما از کسانی هستند که بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند و در سنین کار هستند که کشته شدن آن‌ها صدمات جبران‌ناپذیری دارد ....(خبر)
(ادامه)
شب گذشته وزیرکار در پیشنهادی عجیب گفت:حقوق کارگران برای سال آینده همان افزایش حقوق کارمندان به‌علاوه ۲ درصد را درنظر بگیریم که این پیشنهادبا مخالفت شدید کارگران همراه بود. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲ درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیرکار
شب گذشته وزیرکار در پیشنهادی عجیب گفت:حقوق کارگران برای سال آینده همان افزایش حقوق کارمندان به‌علاوه ۲ درصد را درنظر بگیریم که این پیشنهادبا مخالفت شدید کارگران همراه بود.(ادامه)
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد. وزیر دفاع یمن: قواعد جدید درگیری با آمریکا و انگلیس را وضع کرده‌ایم
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
با پایش انجام شده مشخص شد که این نوع ماهی از نوع آزاد بوده و در بازار ماهی‌فروشان توسط ... واکنش مدیرکل شیلات مازندران به ویدئو منتشر شده فروش ماهی ۵۱ میلیون تومانی
با پایش انجام شده مشخص شد که این نوع ماهی از نوع آزاد بوده و در بازار ماهی‌فروشان توسط ...(ادامه)
باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد. شکایت پرسپولیس از یک بازیکن استقلال
باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد.(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: وظیفه ما در سازمان ابلاغ اطلاعات به دستگاه‌های نظارتی است. اطلاعات حقوق و مزایای مسئولان چه زمان شفاف می‌شود؟
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: وظیفه ما در سازمان ابلاغ اطلاعات به دستگاه‌های نظارتی است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری خبر داد. دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری خبر داد.(ادامه)
۵ کارشناس داوری صحنه مشکوک دربی ۱۰۳ که در داخل محوطه جریمه استقلال رخ داد را مورد بررسی قرار دادند. نظر ۵ کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک دربی
۵ کارشناس داوری صحنه مشکوک دربی ۱۰۳ که در داخل محوطه جریمه استقلال رخ داد را مورد بررسی قرار دادند.(ادامه)
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با تساوی به کار خود در صدوسومین دربی پایتخت پایان دادند. استقلال صفر - پرسپولیس صفر؛ زشت، بی‌کیفیت و وقت‌تلف‌کن/ همه سرِ کار بودیم!
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با تساوی به کار خود در صدوسومین دربی پایتخت پایان دادند.(ادامه)
مصدق معاون اول قوه قضاییه از سمت معاون اولی قوه قضائیه استعفا داد. معاون اول قوه قضاییه استعفا داد
مصدق معاون اول قوه قضاییه از سمت معاون اولی قوه قضائیه استعفا داد.(ادامه)
مصدق به منظور از بین بردن شائبه هر گونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر پسرانش، استعفای خود از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم محسنی اژه ای کرد. واکنش پدر به پرونده پسران؛ معاون اول قوه قضاییه استعفا کرد / پیام محسنی اژه ای
مصدق به منظور از بین بردن شائبه هر گونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر پسرانش، استعفای خود از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم محسنی اژه ای کرد.(ادامه)
بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هدف شعله ور کردن اوضاع در قدس طی ماه مبارک رمضان اشغالی اعلام کرد قصد دارد به مسجدالاقصی برود. جنجال‌آفرینی بن غفیر با شروع ماه رمضان
بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هدف شعله ور کردن اوضاع در قدس طی ماه مبارک رمضان اشغالی اعلام کرد قصد دارد به مسجدالاقصی برود.(ادامه)
بیکدلی به تشریح عملکرد طرح پرسمان تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور پرداخت و گفت که هیچ ایرانی برای ورود به کشور هیچ مانعی ندارد. هیچ ایرانی برای ورود به کشور مانعی ندارد
بیکدلی به تشریح عملکرد طرح پرسمان تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور پرداخت و گفت که هیچ ایرانی برای ورود به کشور هیچ مانعی ندارد.(ادامه)
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: دو عامل درگیری با دستفروشان در گرگان اخراج و از دستفروشان دلجویی شد. عذرخواهی از دستفروشان و اخراج دو عامل درگیری
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: دو عامل درگیری با دستفروشان در گرگان اخراج و از دستفروشان دلجویی شد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد. دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.(ادامه)
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد. ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.(ادامه)
انتشار تصاویری از تلاش ناموفق برای خرابکاری در سیستم ارتباطی کشور در ایام انتخابات
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که ۲۰ تلاش برای خرابکاری در زیرساخت ارتباطی انتخابات ناکام مانده است.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
 هنوز آتش چهارشنبه سوری روشن نشده شش نفر در جریان حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری جان باخته و ۱۸۱ نفر زخمی شده‌اند که میان مصدومان ۱۵ نفر دچار قطع عضو، ۸۵ نفر دچار سوختگی هم و ۶۷ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. ۷۴ درصد از مصدومان یعنی ۱۳۳ نفر زیر ۱۸ سال داشته‌اند و ۲۳ درصد مصدومان هم عابران پیاده بودند. هیجان‌آتشین چهارشنبه‌سوری(يادداشت)
هنوز آتش چهارشنبه سوری روشن نشده شش نفر در جریان حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری جان باخته و ۱۸۱ نفر زخمی شده‌اند که میان مصدومان ۱۵ نفر دچار قطع عضو، ۸۵ نفر دچار سوختگی هم و ۶۷ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. ۷۴ درصد از مصدومان یعنی ۱۳۳ نفر زیر ۱۸ سال داشته‌اند و ۲۳ درصد مصدومان هم عابران پیاده بودند. (ادامه)
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم. رنگ و حیوان سال ۱۴۰۳ چیست؟
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم.(ادامه)
توقیف محموله نفتی ۵۰ میلیون دلاری آمریکا توسط ایران، واکنش خبرساز سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا را در پی داشت. توقیف محموله نفتی‌ آمریکا توسط ایران، صدای واشنگتن را درآورد
توقیف محموله نفتی ۵۰ میلیون دلاری آمریکا توسط ایران، واکنش خبرساز سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا را در پی داشت.(ادامه)
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد. فوت یک نفر بر اثر صاعقه در گیلانغرب
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یک مرد عشایر حدود ۵۰ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان جان خود را از دست داد.(ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند. ۴ مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت بر انتخابات برکنار شدند
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند.(ادامه)
شمال نیوز: اولین شکایت‌ها به نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل ثبت شد. زنگ نامزدهای معترض به نتایج انتخابات در مازندران به صدا در آمد!/ ثبت اولین شکایت در حوزه انتخابیه بابل
شمال نیوز: اولین شکایت‌ها به نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل ثبت شد.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.597 seconds.