.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود. یک سیلی برای تنبیه(يادداشت)
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود.(ادامه)
فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت. فراجا: با هرگونه رفتار اشتباه ماموران برخورد خواهد شد
فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.(ادامه)
اولین عکس از محل برخورد ریزپرنده به پایگاه هشتم شکاری اصفهان
صبح امروز چند ریزپرنده در حریم هوایی اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی مورد انهدام قرار گرفتند و هیچ‌گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
بد نیست نگاهی هم داشته باشیم به مواضع روسای جمهور ایران از رئیسی گرفته تا روحانی و احمدی نژاد و خاتمی نسبت به عملیات وعده صادق. موضع روسای جمهور فعلی و سابق درباره حمله به اسرائیل چه بود؟
بد نیست نگاهی هم داشته باشیم به مواضع روسای جمهور ایران از رئیسی گرفته تا روحانی و احمدی نژاد و خاتمی نسبت به عملیات وعده صادق.(ادامه)
مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است. تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است. (ادامه)
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود. اگر صهیونیستها مجددا خطا بکنند، دیگر ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت/ سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود.(ادامه)
پوتین: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود/ جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود/ رئیسی: هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد....(خبر)
(ادامه)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»(يادداشت)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. (ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران با حضور حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد دادستان‌کل کشور در ساری تودیع و معارفه شد.

رئیس کل جدید دادگستری مازندران معرفی شد
رئیس کل دادگستری مازندران با حضور حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد دادستان‌کل کشور در ساری تودیع و معارفه شد. (ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
یک مقام ارشد آمریکایی گفت دستکم ۹ موشک ایرانی که از سامانه دفاع هوایی اسرائیل عبور کردند به ۲ پایگاه هوایی اسرائیلی اصابت و خسارت وارد کردند. ای. بی. سی نیوز: ۹ موشک ایران به ۲ پایگاه اسرائیل اصابت کرد
یک مقام ارشد آمریکایی گفت دستکم ۹ موشک ایرانی که از سامانه دفاع هوایی اسرائیل عبور کردند به ۲ پایگاه هوایی اسرائیلی اصابت و خسارت وارد کردند.(ادامه)
مدیر اجرایی مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عملیات ایران علیه این رژیم واکنش نشان داد. ژنرال صهیونیست: آمریکا و اسرائیل در باز داشتن ایران از حمله شکست خوردند
مدیر اجرایی مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عملیات ایران علیه این رژیم واکنش نشان داد.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشور گفت: هشدار دادیم که اگر آمریکا به تل‌آویو کمک کند پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهند گرفت. امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از خویشتنداری ما گویا سیگنالی اشتباه دریافت کرد
وزیر امور خارجه کشور گفت: هشدار دادیم که اگر آمریکا به تل‌آویو کمک کند پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهند گرفت.(ادامه)
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پنج نفر به شکل پراکنده برای ریاست مجلس دوازدهم داوطلب شده‌اند. ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس شده‌اند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پنج نفر به شکل پراکنده برای ریاست مجلس دوازدهم داوطلب شده‌اند.(ادامه)
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند. پاسخ پرسپولیس به استقلال: مصونیت توهین را از کجا آورده‌اید؟
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند.(ادامه)
فرماندهی انتظامی استان مازندران، پیرامون اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کرد. اطلاعیه فرماندهی انتظامی مازندران، پیرامون طرح حجاب و عفاف
فرماندهی انتظامی استان مازندران، پیرامون اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کرد.(ادامه)
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. آغاز اجرای طرح حجاب و عفاف در تهران از ۲۵ فروردین
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.(ادامه)
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند.

این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم؛ راحت نباشند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند. (ادامه)
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیرامون حجاب و عفاف در اطلاعیه ای نوشت: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. پلیس اطلاعیه داد / زمان اجرای طرح حجاب در تهران اعلام شد
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیرامون حجاب و عفاف در اطلاعیه ای نوشت: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند.(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پی قتل سه عضو یک خانواده در مهاباد، دستور رسیدگی به موضوع را صادر کرد. قتل سه عضو یک خانواده در مهاباد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پی قتل سه عضو یک خانواده در مهاباد، دستور رسیدگی به موضوع را صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران از ارتباط مستقیم بازرسی اتاق اصناف با مردم در بدنه بازار با راه اندازی سامانه بررسی شکایات مردمی خبر داد . راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در اتاق اصناف مرکز مازندران
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران از ارتباط مستقیم بازرسی اتاق اصناف با مردم در بدنه بازار با راه اندازی سامانه بررسی شکایات مردمی خبر داد .(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد. سکوت غیرقابل باوری را از مقامات قضایی در پرونده صدیقی شاهد هستیم
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد.(ادامه)
مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل‌ الیمالات بخش چمستان بازداشت شد. مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور بازداشت شد
مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل‌ الیمالات بخش چمستان بازداشت شد.(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از حمله تروریستی گروهک جیش‌الظلم به مقر نظامی در راسک و چابهار خبر داد. حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از حمله تروریستی گروهک جیش‌الظلم به مقر نظامی در راسک و چابهار خبر داد.(ادامه)
زلزله ۷.۵ ریشتری در تایوان
زلزله‌ای به قدرت ۷.۵ ریشتر تایوان را لرزاند وموجب اعلام هشدار سونامی در ژاپن و فیلیپین شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.595 seconds.