.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سردبیر برنامه «دخت ایران» گفت: در بحبوبه بحران هویتی برای زن ایرانی، خانم مرضیه حدیدچی می‌تواند اسوه و الگوی یک زن با ایمان، شجاع، و مستقل باشد. مرضیه حدیدچی اولین فرمانده زن سپاه
سردبیر برنامه «دخت ایران» گفت: در بحبوبه بحران هویتی برای زن ایرانی، خانم مرضیه حدیدچی می‌تواند اسوه و الگوی یک زن با ایمان، شجاع، و مستقل باشد.(ادامه)
استاندار مازندران در آمل گفت: مازندران اکنون از شرایط بحرانی زباله خارج شده است. خروج استان از شرایط بحرانی زباله
استاندار مازندران در آمل گفت: مازندران اکنون از شرایط بحرانی زباله خارج شده است.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم. زیان میلیاردی پرورش‌دهندگان ماهی در قفس مازندران در میان بی‌توجهی مدیران !
شمال نیوز : یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم.(ادامه)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است.

چرا خزر در حال کوچک شدن است؟(يادداشت)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است. (ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه «جو بایدن» از هر نظر بسیار ضعیف است، گفت که او به‌دلیل بی‌کفایتی، نمی‌تواند به بحران اوکراین خاتمه دهد. ترامپ: بایدن تا انتخابات ۲۰۲۴ زنده نمی‌ماند
رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه «جو بایدن» از هر نظر بسیار ضعیف است، گفت که او به‌دلیل بی‌کفایتی، نمی‌تواند به بحران اوکراین خاتمه دهد.(ادامه)
روزنامه قرار ترکیه اعلام کرد که مقامات آنکارا عزم خود را برای اخراج مهاجران جزم کرده‌اند و یک مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کنند. ترکیه، مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کند
روزنامه قرار ترکیه اعلام کرد که مقامات آنکارا عزم خود را برای اخراج مهاجران جزم کرده‌اند و یک مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کنند.(ادامه)
با نزدیکی مجدد ایران و عربستان، پروار کردن داعش کار آسانی نخواهد بود/ اذهان آگاهان جهان نسبت به هشدار سید حسن نصرالله دقت لازم را داشته باشند/ اقتصاد اروپای درگیر با جنگ اوکراین تحمل مقابله با پدیده‌ای بنام تروریست ندارد ....(خبر)
(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به اینکه در یکسال گذشته اصناف شاهد اتفاقات زیادی بوده، یادآور شد: این مجموعه شاهد قوانین  خلق الساعه بود و حتی تصمیم گیری‌هایی برای اصناف می‌شد که با مقررات و قوانین مغایرت داشت نحوه محاسبه مالیات اصناف تناسبی با درآمد آن‌ها ندارد
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به اینکه در یکسال گذشته اصناف شاهد اتفاقات زیادی بوده، یادآور شد: این مجموعه شاهد قوانین خلق الساعه بود و حتی تصمیم گیری‌هایی برای اصناف می‌شد که با مقررات و قوانین مغایرت داشت (ادامه)
رئیس‌جمهور فرانسه خواستار بیدار شدن اروپا و حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی نسبت به آمریکا شد. ماکرون: اروپا بیدار شود ما نباید تابع آمریکا باشیم
رئیس‌جمهور فرانسه خواستار بیدار شدن اروپا و حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی نسبت به آمریکا شد.(ادامه)
جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم؛ برخی از آن‌ها اعدام شدند/ ۲۰۰ نفر برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین وارد کشور شده بودند/ برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ دارند، اما هدف اصلی‌شان انتخابات است(خبر)
(ادامه)
فرمانده پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید این رژیم در مرکز یک بحران بی سابقه قرار دارد. فرمانده سابق صهیونیست‌ها: نخست‌وزیر اصل مشکل ماست
فرمانده پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید این رژیم در مرکز یک بحران بی سابقه قرار دارد.(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد. خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد.(ادامه)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست/ سپاه؛ پدیده‌ی منحصر به‌فرد/باید مراقب باشیم در شناخت دشمن اشتباه نکنیم/ همه مسئولان موظف به کار جهادی و شبانه‌روزی هستند/ انتقاد از مسئولان همراه با اعتماد باشد(خبر)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
پایگاه امریکن اسپکتیتر تلفن های هوشمند را یک بحران تمدنی جدید خوانده که انسانها را برای یک تعامل نرمال ناتوان میسازد. مراقب اعتیاد کودکانتان باشید!
پایگاه امریکن اسپکتیتر تلفن های هوشمند را یک بحران تمدنی جدید خوانده که انسانها را برای یک تعامل نرمال ناتوان میسازد.(ادامه)
مسی به هیچ وجه «علیه السلام» نیست و عملکردش در مقاطع مختلفی به ویژه در زمینه مناقشه فلسطینی‌ها با اسرائیل، کارنامه مردودی دارد، اما در زمان بحران سال گذشته در ایران، اظهارنظر خاصی که به نفع مخالفان نظام تعبیر شود و آن‌ها بتوانند از آن سوءاستفاده کنند نداشته است. طبعا منظور مخبر، همسر مسی نیست. چراکه همسر مسی یک بار یک استوری کلی درباره حقوق زنان گذاشته بود، اما او فقط ۶۵ هزار دنبال کننده دارد که در مقایسه با رقم ۴۸۲ میلیون دنبال کننده مسی، اصلا به حساب نمی‌آید. چرا مخبر پای لیونل مسی را به اغتشاشات ایران باز کرد؟!
مسی به هیچ وجه «علیه السلام» نیست و عملکردش در مقاطع مختلفی به ویژه در زمینه مناقشه فلسطینی‌ها با اسرائیل، کارنامه مردودی دارد، اما در زمان بحران سال گذشته در ایران، اظهارنظر خاصی که به نفع مخالفان نظام تعبیر شود و آن‌ها بتوانند از آن سوءاستفاده کنند نداشته است. طبعا منظور مخبر، همسر مسی نیست. چراکه همسر مسی یک بار یک استوری کلی درباره حقوق زنان گذاشته بود، اما او فقط ۶۵ هزار دنبال کننده دارد که در مقایسه با رقم ۴۸۲ میلیون دنبال کننده مسی، اصلا به حساب نمی‌آید.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا دانش‌آموزان، ابزار دشمنان نشوند / مدرسه فقط محلی برای آموزش دانش نیست و باید بر حفظ هویت فرهنگی، دینی و معرفتی جوانان ما کار کند ....(خبر)
(ادامه)
رسوایی ادامه‌دار در شبکه تروریستی اینترنشنال
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی سازمان فضایی ایران در توئیتی از رصد کاهش تراز آب دریای خزر توسط این سازمان خبر داد. بررسی وضعیت کاهش آب دریای خزر با تصاویر ماهواره‌ای/ سازمان فضایی بزودی نتایج را اعلام می‌کند
شمال نیوز : سخنگوی سازمان فضایی ایران در توئیتی از رصد کاهش تراز آب دریای خزر توسط این سازمان خبر داد.(ادامه)
برخی مدیران دستگاه قضا هنوز به این باور نرسیده‌اند که "توجه به افکار عمومی" ضروری است/ نباید در انتشار صحیح خبر تأخیر و تعلل به خرج داد / جامعه خبرنگاران و ابواب جمعی حوزه رسانه، از ابتدای انقلاب و در طول این چند دهه، در امر اطلاع‌رسانی وقایع، بیان حقایق و رفع شبهات، عملکرد موفقی داشته‌اند.....(خبر)
(ادامه)
شرایط دارو و درمان در کشورمان بحرانی است / وضعیت ۱۳۰ قلم دارو در کشورمان بحرانی است و چنانچه رئیس جمهور شخصا به مساله بحران دارو و درمان ورود نکند، احتمال مرگ و میر بیماران به دلیل نبود دارو افزایش پیدا می‌کند....(خبر)
(ادامه)
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند.

تهدید اصلاح طلبان: لایحه حجاب تصویب شود آشوب خواهد شد! / از این قانون صرف نظر کنید
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند. (ادامه)
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران خبر داد. فرو ریختن ۴ ساختمان در حال احداث در منطقه ۱۹/ ۲ پیکر از زیر آوار خارج شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران خبر داد.(ادامه)
کشور‌های حاضر در نشست جده نقشه جایگزینی را در مورد اوکراین ارائه کردند و روسیه را در جریان آن قرار دادند. ابتکار جدید برای صلح میان اوکراین و روسیه در جده
کشور‌های حاضر در نشست جده نقشه جایگزینی را در مورد اوکراین ارائه کردند و روسیه را در جریان آن قرار دادند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۴ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله وحشیانه به بانوی آمر به معروف در شیراز در برابر دخترش و گرم ترین تابستان جهان پرداخته‌اند.(ادامه)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است در بحث حجاب، نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم / نباید تماشاچی باشیم و ساکت بنشینیم درحالی که ادعای عاشورایی بودن داریم / مقابله با این حرمت‌شکنان، باید خواسته مردم باشد(خبر)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است(ادامه)
غرب آفریقا کانون یک انفجار احتمالی بزرگ
(ادامه)
اطلاعیه ستاد بحران شرکت ملی پست در خصوص تعطیلی ۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 247 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.356 seconds.