.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با دستور استاندار و رییس ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد عزل شد. مدیر بحران مشهد با دستور استاندار خراسان رضوی عزل شد
با دستور استاندار و رییس ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد عزل شد.(ادامه)
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه  ... بیشترین درخواست مردم در سفر استانی دولت مربوط به کدام حوزه می باشد
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه ...(ادامه)
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون ۷ فوتی و ۳ مفقودی داشته‌است. آخرین اخبار از سیل مشهد/ تاکنون هفت نفر فوت کرده‌اند
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون ۷ فوتی و ۳ مفقودی داشته‌است.(ادامه)
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است.

مطالبه مردم سوادکوه از رئیس جمهور در سفر به مازندران
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است. (ادامه)
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند . اصلاح قانون بیکاری به کجا رسید؟
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند .(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تلفات سنگین ارتش این رژیم در طول جنگ غزه اذعان کرده است. اعتراف نتانیاهو به تلفات سنگین در جنگ غزه و اختلاف با بایدن
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تلفات سنگین ارتش این رژیم در طول جنگ غزه اذعان کرده است.(ادامه)
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت واریز حقوق بازنشستگان شنبه ۲۲ اردیبهشت متناسب‌سازی شده
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه اخیر هیات دولت، گفت: در یکی دو روزِ مانده به عملیات وعدهٔ صادق، درخواست غربی‌ها این بود که «اگر می‌خواهید پاسخ بدهید، محکم نزنید و شدت عملیات را کاهش دهید» ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از  .... تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان !/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از ....(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است. سرونوشت بیش از 35 هزار زوج علی رغم حضور در مراکز مشاوره بهزیستی مازندران به طلاق ختم شد !
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است.(ادامه)
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد. بازار لاستیک ترمز برید
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران شب گذشته در تماس تلفنی همتای فنلاندی ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و بر توقف فوری فروش تسلیحات توسط برخی از دولت‌های اروپایی به این رژیم تأکید کرد. امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند
وزیر امور خارجه ایران شب گذشته در تماس تلفنی همتای فنلاندی ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و بر توقف فوری فروش تسلیحات توسط برخی از دولت‌های اروپایی به این رژیم تأکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز:  با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است.

برق فیوز از سر صنایع مازندران پراند/ فرار و کوچ صنعتگران از استان
شمال نیوز: با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است. (ادامه)
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند. ریزپرنده چیست؟
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند.(ادامه)
امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند. امیرعبداللهیان: تل‌آویو می‌خواست از شکست مجدد پیروزی بسازد
امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله. اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد. روسیه راه آهن رشت به آستارا را جدی‌تر بگیرد / میزان تجارت فعلی اصلاً راضی کننده نیست
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد.(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد. هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.(ادامه)
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم. لابی شیطان برای فرار از انتقام ایران
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 247 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.291 seconds.