.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آنچه امروز تحت عنوان آتش‌بس موقت در نوار غزه مشاهده می‌شود، محصول نوعی جبر میدانی و فرمان‌هایی بوده که به نتانیاهو و بایدن تحمیل‌ شده است. زوایای پنهان از دلیل اصرار بایدن به آتش‌بس در غزه
آنچه امروز تحت عنوان آتش‌بس موقت در نوار غزه مشاهده می‌شود، محصول نوعی جبر میدانی و فرمان‌هایی بوده که به نتانیاهو و بایدن تحمیل‌ شده است.(ادامه)
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است چه شد که نتانیاهو به آتش‌بس در غزه تن داد؟
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است(ادامه)
توافق آتش‌بس انسانی ۴ روزه بین اسرائیل و حماس با استقبال سران برخی از کشور‌ها همراه بود. واکنش‌ها به توافق آتش‌بس ۴ روزه بین اسرائیل و حماس
توافق آتش‌بس انسانی ۴ روزه بین اسرائیل و حماس با استقبال سران برخی از کشور‌ها همراه بود.(ادامه)
ضرورت تدوین برنامه عملیاتی شهرداری بابل برای رفع نقاط حادثه خیز(يادداشت)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه فرمانده وقت سپاه قدس نوشتند: شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
مصوبه اخیر مجلس مبنی بر افزایش سن بازنشستگی از دو جهت قابل بررسی است. افزایش سن بازنشستگی، دستپخت چه کسانی است؟(يادداشت)
مصوبه اخیر مجلس مبنی بر افزایش سن بازنشستگی از دو جهت قابل بررسی است.(ادامه)
اعضای گروه بریکس در نشست مجازی خود بر برقراری آتش بس و حل درگیری فلسطین و اسرائیل با تلاش جامعه بین المللی تاکید کردند. تاکید بر آتش بس در غزه و توقف صادرات سلاح به اسرائیل
اعضای گروه بریکس در نشست مجازی خود بر برقراری آتش بس و حل درگیری فلسطین و اسرائیل با تلاش جامعه بین المللی تاکید کردند.(ادامه)
وزیر امور خارجه عربستان گفت: حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه با ادعای دفاع از خود قابل توجیه نیست. عربستان: جنایات اسرائیل در غزه در قالب دفاع از خود قابل توجیه نیست
وزیر امور خارجه عربستان گفت: حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه با ادعای دفاع از خود قابل توجیه نیست.(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
طوفان شب گذشته در مازندران موجب آسیب به سربندی‌های ۱۸۵ واحد مسکونی در ۵ شهر مازندران شد. خسارت طوفان در مازندران
طوفان شب گذشته در مازندران موجب آسیب به سربندی‌های ۱۸۵ واحد مسکونی در ۵ شهر مازندران شد.(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
آتشی که از عصر دیروز به جان جنگل‌های مرزن آباد و تنکابن افتاده بود مهار شد. مهار آتش در جنگل‌های تنکابن و نوشهر
آتشی که از عصر دیروز به جان جنگل‌های مرزن آباد و تنکابن افتاده بود مهار شد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود سهمیه‌ها را یکی از عوامل بی‌عدالتی در سیستم آموزشی و علمی کشور دانست. مخالفت سعید جلیلی با سهمیه‌های کنکور
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود سهمیه‌ها را یکی از عوامل بی‌عدالتی در سیستم آموزشی و علمی کشور دانست.(ادامه)
جنگ غزه گرچه در ابتدا یک تنش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین بود اما طولانی شدن آن و تحولاتش موجب شده عملاً دولت‌ها در دو دسته صف‌آرایی داشته باشند. روابط ایران و ترکیه در سایه تحولات غزه
جنگ غزه گرچه در ابتدا یک تنش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین بود اما طولانی شدن آن و تحولاتش موجب شده عملاً دولت‌ها در دو دسته صف‌آرایی داشته باشند.(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : نیم ساعت باران آمد. خیابان شهید رجایی چنان دچار آبگرفتگی شد که آب یک کودک ده ساله را با خود برد و به داخل کانال کشاند. مرگ دردناک کودک 10 ساله در باران شدید بهشهر + عکس
شمال نیوز : نیم ساعت باران آمد. خیابان شهید رجایی چنان دچار آبگرفتگی شد که آب یک کودک ده ساله را با خود برد و به داخل کانال کشاند.(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بااشاره به گرفتارشدن پنج دستگاه خودرو براثر طغیان رودخانه نور گفت: از سرنوشت سرنشینان ۳ دستگاه خودرو اطلاعی نداریم.

گرفتار شدن ۵ خودرو در حاشیه رودخانه نور / ۳ نفر مفقود شدند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بااشاره به گرفتارشدن پنج دستگاه خودرو براثر طغیان رودخانه نور گفت: از سرنوشت سرنشینان ۳ دستگاه خودرو اطلاعی نداریم. (ادامه)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است. اقدامات مبهم مدیریتی باعث شکل‌گیری شایعه می‌شود(يادداشت)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است.(ادامه)
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است. انتقاد امام جمعه تهران از ردصلاحیت ها: برخی تصمیمات خردمندانه نبود
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.(ادامه)
وزرای امور خارجه ایران و فرانسه در ژنو با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند. دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه فرانسه با محوریت غزه
وزرای امور خارجه ایران و فرانسه در ژنو با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند. (ادامه)
یک مقام رسمی آمریکایی مدعی شد که رییس‌جمهور این کشور در دیدار اخیرش با همتای چینی خود که در پی تحولات اخیر منطقه انجام شد، درخواستی را درباره ایران با او مطرح کرد. درخواست بایدن از رییس جمهور چین درباره ایران
یک مقام رسمی آمریکایی مدعی شد که رییس‌جمهور این کشور در دیدار اخیرش با همتای چینی خود که در پی تحولات اخیر منطقه انجام شد، درخواستی را درباره ایران با او مطرح کرد.(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند سیلاب در راه مازندران/ رانندگان از مسیر کوهستانی تردد نکنند
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد. سیل در راه مازندران/ آماده باش به دستگاه‌های اجرایی استان
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد.(ادامه)
سخنگوی فراجا در یادداشتی نوشت امنیت نعمتی است از نظرِ مردم پوشیده تا آنگاه که ناامنی رخ دهد، اما گویا حافظان امنیت در همه حال از دیده‌ها نهانند. نه امنیت را می‌بینند، نه پَرکشیدن حافظان امنیت را!
سخنگوی فراجا در یادداشتی نوشت امنیت نعمتی است از نظرِ مردم پوشیده تا آنگاه که ناامنی رخ دهد، اما گویا حافظان امنیت در همه حال از دیده‌ها نهانند.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
وزیر کشور به منظور بررسی خسارت‌های وارد شده از سیل وارد مازندران شد. سفر وزیر کشور به استان
وزیر کشور به منظور بررسی خسارت‌های وارد شده از سیل وارد مازندران شد.(ادامه)
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد. علت استعفای مرضیه برومند از مدیرعاملی خانه سینما
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد.(ادامه)
بارش باران و سیلاب شب گذشته سبب خسارت به چندین دهنه پل و راه روستایی مازندران شد. خسارت دوباره سیلاب در استان
بارش باران و سیلاب شب گذشته سبب خسارت به چندین دهنه پل و راه روستایی مازندران شد.(ادامه)
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است. تهدید اتمی غزه، ساعت صفر نابودی اسرائیل
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.693 seconds.