.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور  به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است. جدول زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اعلام شد
برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است.(ادامه)
قائم‌مقام وزیر کشاورزی در پاسخ به اینکه قیمت گوشت گوسفندی تا ۷۰۰هزار تومان پیش رفته است، اظهار کرد: گوشت ۷۰۰هزار تومانی برای فروشگاه‌های بالای‌شهر است و قیمت گوشت قرمز بین ۶۰۰هزار تا ۶۲۰هزار تومان است. پاسخ وزارت جهاد به انتقاد از گوشت ۷۰۰ هزار تومانی
قائم‌مقام وزیر کشاورزی در پاسخ به اینکه قیمت گوشت گوسفندی تا ۷۰۰هزار تومان پیش رفته است، اظهار کرد: گوشت ۷۰۰هزار تومانی برای فروشگاه‌های بالای‌شهر است و قیمت گوشت قرمز بین ۶۰۰هزار تا ۶۲۰هزار تومان است.(ادامه)
مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان خودروهای وارداتی که از ٢٣ دی می‌توانستند سه اولویت مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند، امشب به پایان خواهد رسید. امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی از سامانه یکپارچه
مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان خودروهای وارداتی که از ٢٣ دی می‌توانستند سه اولویت مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند، امشب به پایان خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فریدونکنار منصوب و با حضور مسِئولان معرفی شد. سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فریدونکنار معارفه شد
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فریدونکنار منصوب و با حضور مسِئولان معرفی شد.(ادامه)
دفتر علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای به گمانه ها درباره نقش او در انتخابات پاسخ داد. واکنش دفتر علی لاریجانی به برخی گمانه‌زنی‌های سیاسی درباره نقش وی در انتخابات مجلس دوازدهم
دفتر علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای به گمانه ها درباره نقش او در انتخابات پاسخ داد.(ادامه)
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند ضرورت تثبیت مجریان انتخابات در مازندران
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند (ادامه)
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد . کلنگی که «سلاجقه» در مازندران شکست «اشتغال» نام داشت !
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد .(ادامه)
نماینده کارگران در شورای عالی کار میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران اعلام شد
نماینده کارگران در شورای عالی کار میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.(ادامه)
هر انتخاباتی تجلی پیوند مردم با نظام است، اما انتخابات خبرگان از این نظر، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا بیشتر با رأس نظام مرتبط است. اهمیت انتخابات مجلس خبرگان(يادداشت)
هر انتخاباتی تجلی پیوند مردم با نظام است، اما انتخابات خبرگان از این نظر، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا بیشتر با رأس نظام مرتبط است.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۷۴۸ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرده بودند که از این تعداد ۳۷۷ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد تایید صلاحیت شدند. تایید صلاحیت ۳۷۷ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۷۴۸ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرده بودند که از این تعداد ۳۷۷ نفر معادل بیش از ۵۰ درصد تایید صلاحیت شدند.(ادامه)
عکس / تصویر دیده نشده از پدر و مادر شهید حاج قاسم سلیمانی
قاسم سلیمانی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ نظامی ایرانی بود که از سال ۱۳۷۶ تا زمان مرگش در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ به‌عنوان دومین فرماندهٔ نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است. داوطلبان ۳ روز فرصت اعتراض دارند / نیروهای مسلح مباحث امنیتی را دنبال می‌کنند / ۷۱ میلیون تعرفه چاپ کردیم / ۴ هزار شعبه رأی اضافه شده است
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است.(ادامه)
مدیرکل روابط عمومی راه آهن گفت: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در بهمن ماه از صبح روز سه شنبه آغاز می شود. آغاز پیش فروش بلیت قطارهای بهمن ماه از روز سه شنبه
مدیرکل روابط عمومی راه آهن گفت: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در بهمن ماه از صبح روز سه شنبه آغاز می شود.(ادامه)
سه تشکل میانه‌رو در جبهه اصلاحات قصد دارند با روشن کردن مرزبندی خود با سایر بخش‌های این جریان سیاسی قدم به کارزار انتخابات گذاشته و یک لیست واحد ارائه کنند. اصلاح‌طلبان؛ سه تشکل با یک لیست/ نگاهی به فعالیت‌های انتخاباتی احزاب اصلاح طلب و اعتدالی
سه تشکل میانه‌رو در جبهه اصلاحات قصد دارند با روشن کردن مرزبندی خود با سایر بخش‌های این جریان سیاسی قدم به کارزار انتخابات گذاشته و یک لیست واحد ارائه کنند.(ادامه)
معاون سازمان حج و زیارت با اعلام اولویت‌های حج تمتع ۱۴۰۳، از آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های حج از ۱۵ دی‌ماه امسال خبر داد. زمان ثبت‌نام و اولویت‌های حج تمتع اعلام شد
معاون سازمان حج و زیارت با اعلام اولویت‌های حج تمتع ۱۴۰۳، از آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های حج از ۱۵ دی‌ماه امسال خبر داد.(ادامه)
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: اولین همایش انتخاباتی با عنوان حماسه حضور با شرکت هزار نفر از فعالان جبهه انقلاب شش دی ماه در ساری برگزار می شود.

همایش انتخاباتی «حماسه حضور» در ساری برگزار می شود
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: اولین همایش انتخاباتی با عنوان حماسه حضور با شرکت هزار نفر از فعالان جبهه انقلاب شش دی ماه در ساری برگزار می شود. (ادامه)
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است. انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه: جدال چهره‌های جدید و سیاستمداران کهنه‌کار
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است.(ادامه)
بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان را باید فراتر از یک موضع‌گیری زمانی که در آستانه انتخابات اتخاذ می‌شود، به عنوان یک دستورالعمل سیاسی برای موقعیت حال حاضر کشور به حساب آورد انقلابی‌گری از مسیر مردم‌سالاری(يادداشت)
بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان را باید فراتر از یک موضع‌گیری زمانی که در آستانه انتخابات اتخاذ می‌شود، به عنوان یک دستورالعمل سیاسی برای موقعیت حال حاضر کشور به حساب آورد(ادامه)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد. کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند/ اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد/ غزه آمریکا و غرب را بی‌آبرو کرد/ چهار خصوصیت الزامی انتخابات؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت (خبر)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.(ادامه)
محسن گرجی مجمع نمایندگان، ظرفیتی فراموش‌شده (يادداشت)
محسن گرجی(ادامه)
با فراخوان اولویت‌های ۴۰۰ تا ۶۰۰ فیش عمره برای ثبت نام، همه دارندگان فیش در سال ۸۷ و قبل از آن می‌توانند از امروز ۳۰ آذر برای تشرف به سرزمین وحی نام‌نویسی کنند. دارندگان فیش عمره ثبت نام کنند
با فراخوان اولویت‌های ۴۰۰ تا ۶۰۰ فیش عمره برای ثبت نام، همه دارندگان فیش در سال ۸۷ و قبل از آن می‌توانند از امروز ۳۰ آذر برای تشرف به سرزمین وحی نام‌نویسی کنند.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین ادعا می‌کند اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است .... اولین فرمانده سپاه رد صلاحیت شد؟ / واکنش جواد منصوری به این ادعا
شمال نیوز: در حالی که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین ادعا می‌کند اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است ....(ادامه)
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است. آیا پاسخ وزارت کشاورزی درباره تخلف واردات چای قانع کننده است؟
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است.(ادامه)
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند. کدام سریال‌ها در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش می‌شوند؟
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. پرسپولیس ـ استقلال؛ جنگ در حضور میهمان تازه‌وارد!
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.(ادامه)
یک منبع آگاه به باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: اطلاعات مربوط به واریز سود سهام عدالت افراد برای بانک‌ها ارسال شده تا این سود پنجشنبه ۲۳ آذر واریز شود. احتمال واریز سود سهام عدالت در روز پنجشنبه
یک منبع آگاه به باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: اطلاعات مربوط به واریز سود سهام عدالت افراد برای بانک‌ها ارسال شده تا این سود پنجشنبه ۲۳ آذر واریز شود.(ادامه)
مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: ثبت نام عمره مفرده از روز چهارشنبه ۲۲ آذر همزمان با سراسر کشور آغاز می شود. آغاز ثبت نام عمره مفرده از فردا
مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: ثبت نام عمره مفرده از روز چهارشنبه ۲۲ آذر همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.(ادامه)
شمال نیوز : هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود. نتایج بررسی‌ هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود / ۲۱۰۰ نفر انصراف دادند و شکایت نکردند
شمال نیوز : هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود.(ادامه)
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد. قانون اجازه انتشار دلایل رد صلاحیت داوطلبان را به شورای نگهبان نداده است
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 240 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.