.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ... آخرین وضعیت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ...(ادامه)
اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی اعلام شد. داوطلبان می‌توانند اعتراض خود نسبت به نتایج این آزمون را تا روز دوشنبه (۲۳ مرداد) ثبت کنند. اسامی پذیرفته‌شدگان مدارس نمونه دولتی اعلام شد/ ثبت اعتراض تا ۲۳ مرداد
اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی اعلام شد. داوطلبان می‌توانند اعتراض خود نسبت به نتایج این آزمون را تا روز دوشنبه (۲۳ مرداد) ثبت کنند.(ادامه)
 این طرح که نگارش و تدوین آن با چالش‌های متنوعی همراه بود بعد از تنظیم نهایی در کمیسیون راهی صحن علنی شد و با درخواست قریب به ۲۰۰ نماینده در اولویت دستور کار صحن علنی قرار گرفت. ساماندهی کارکنان دولت شروع شد / کارمندان منتظر افزایش حقوق باشند؟
این طرح که نگارش و تدوین آن با چالش‌های متنوعی همراه بود بعد از تنظیم نهایی در کمیسیون راهی صحن علنی شد و با درخواست قریب به ۲۰۰ نماینده در اولویت دستور کار صحن علنی قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : 325 مازندرانی تا دومین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کرده اند که ۳۵ داوطلب خانم هستند نام نویسی ۳۲۵ مازندرانی تا دومین روز پیش ثبت نام مجلس / ۳۵ داوطلب خانم هستند
شمال نیوز : 325 مازندرانی تا دومین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کرده اند که ۳۵ داوطلب خانم هستند(ادامه)
شمال نیوز : من تا جایی که تجربۀ سیاسی میدانی دارم هیچ‌وقت ندیده‌ام که فعالان سیاسی اصولگرا یا انقلابی بروند به شورای نگهبان بگویند که شما رقبای ما را حذف کنید تا ما پیروز بشویم. حداد عادل : جریان اصلاحات خودش را برای شرکت در انتخابات آماده می‌کند/ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در قابل عملکرد نمایندگان فهرست خود متعهد و بر آنان نظارت می کند !
شمال نیوز : من تا جایی که تجربۀ سیاسی میدانی دارم هیچ‌وقت ندیده‌ام که فعالان سیاسی اصولگرا یا انقلابی بروند به شورای نگهبان بگویند که شما رقبای ما را حذف کنید تا ما پیروز بشویم.(ادامه)
۶۶ مازندرانی در نخستین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کردند نامنویسی ۶۶ مازندرانی در نخستین روز پیش ثبت نام مجلس
۶۶ مازندرانی در نخستین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کردند(ادامه)
دولت در ۲ سال گذشته خطرات زیادی را از کشور دفع کرد/ روزی ۷۰۰ کشته کرونا داشتیم/ برای تهیه کالاهای اساسی مشکل داشتیم/ رشد تولید منفی بود/ قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان داشتیم / پس از ناکامی در خیابان برای افزایش نرخ ارز تا ۸۰ هزار تومان تمرکز کردند (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : فرصت هفت روزه ثبت‌نام اولیه از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد. کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند، دیگر فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت. آغاز ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات مجلس+ مدارک مورد نیاز
شمال نیوز : فرصت هفت روزه ثبت‌نام اولیه از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد. کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند، دیگر فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت.(ادامه)
طبق آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلبان نمایندگی مجلس دوازدهم می‌بایست از روز ۱۲ مردادماه پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند. پیش‌ثبت‌نام نمایندگی مجلس از دوشنبه ۱۶ مرداد
طبق آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلبان نمایندگی مجلس دوازدهم می‌بایست از روز ۱۲ مردادماه پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند.(ادامه)
افشاگری عادل فردوسی‌پور از اتفاقات ۴ سال گذشته
(ادامه)
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند. برگ آس قالیباف مقابل دولت رئیسی/ اسم رمزی که احمدی نژاد را به دره انداخت
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
 "مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد.

فرماندار جدید نکا معرفی شد
"مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد. (ادامه)
دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران اسفند ماه امسال برگزار می‌شود فراخوان دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران
دومین جشنواره منابع طبیعی و رسانه مازندران اسفند ماه امسال برگزار می‌شود(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه  استان حکایت از حضور چهره های ثابت انتخاباتی در میان نامزدها ، در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی نور و محمودآباد در انتخابات مجلس دوازدهم / دومین دوره رقابت ها بدون احمد ناطق
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور چهره های ثابت انتخاباتی در میان نامزدها ، در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است. جزئیات کامل تعرفه جدید گاز خانگی در سال ۱۴۰۲/ هزینه گاز بها افزایش یافت
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است.(ادامه)
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند. چه کسانی نمی‌توانند کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شوند؟
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور  یک زن در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی بهشهر ، نکا و گلوگاه در انتخابات مجلس دوازدهم / حضور یک زن در رقابت های انتخاباتی
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور یک زن در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است. تایید واردات خودرو های کارکرده در شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است.(ادامه)
چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 که 20 سال پیش از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان مبنای سیاست‌های کلی چهار برنامه پنج ساله آینده ابلاغ شد دارای ویژگی‌ها و محورهای حکیمانه است که در بخشی از آن جامعه ایرانی را در این افق معرفی می‌کند. مفهوم بازدارندگی(يادداشت)
چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 که 20 سال پیش از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان مبنای سیاست‌های کلی چهار برنامه پنج ساله آینده ابلاغ شد دارای ویژگی‌ها و محورهای حکیمانه است که در بخشی از آن جامعه ایرانی را در این افق معرفی می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند. بابایی کارنامی : تورم دارد مدیریت می‌شود و افزایش نداشته است !!!
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند.(ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
تصویری عجیب از صف مردم برای مشاهده اسامی قبول شدگان کنکور! + عکس
آن روزها که اینترنت نبود، اسامی قبول شدگان در کنکور را در روزنامه‌ سنجش منتشر می‌کردند.(ادامه)
شمال نیوز:

«محمدحسین منصف» آزاده و جانباز دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. آزاده و جانباز «محمدحسین منصف» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: «محمدحسین منصف» آزاده و جانباز دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
با افتتاح باند غربی منطقه دو آزادراه تهران- شمال، مسافران می‌توانند در زمان کوتاه‌تر و با کمترین ترافیک به شهرهای شمالی کشور برسند. دسترسی مسافران به شمال کشور آسان‌تر می‌شود
با افتتاح باند غربی منطقه دو آزادراه تهران- شمال، مسافران می‌توانند در زمان کوتاه‌تر و با کمترین ترافیک به شهرهای شمالی کشور برسند.(ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
شمال نیوز : در شیوه‌نامه جدید کارمزد، بانک پذیرنده ۵ در ۱۰ هزار مبلغ هر تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند، پذیرنده یا فروشگاه برای تراکنش‌های زیر ۶۰۰ هزار تومان مبلغ ۱۲۰ تومان و برای مبالغ بالاتر، ۲ در ۱۰ هزار مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند و کارمزدی بابت خرید کارتی از دارنده کارت دریافت نمی‌شود. توضیحات بانک مرکزی درباره کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی پس از اعتراض کسبه
شمال نیوز : در شیوه‌نامه جدید کارمزد، بانک پذیرنده ۵ در ۱۰ هزار مبلغ هر تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند، پذیرنده یا فروشگاه برای تراکنش‌های زیر ۶۰۰ هزار تومان مبلغ ۱۲۰ تومان و برای مبالغ بالاتر، ۲ در ۱۰ هزار مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد پرداخت می‌کند و کارمزدی بابت خرید کارتی از دارنده کارت دریافت نمی‌شود.(ادامه)
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید. باهنر: آقای حجاریان حاکمیت برای شما شرط می‌گذارد نه بالعکس
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 241 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.296 seconds.