.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیئت وزیران، علی استاد هاشمی به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. انتصاب رئیس‌ كل جديد بیمه مركزی
با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیئت وزیران، علی استاد هاشمی به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.(ادامه)
یوسفیان ملا،  فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند.
سناریوهای انتخابات اسفند؛ اتحاد اجباری پایداری و جلیلی، ائتلاف قالیباف و لاریجانی؟
یوسفیان ملا، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند. (ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
 مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار پس از بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، اصلاحات انجام شده توسط مجلس را نیز مغایر سیاست های کلی نظام و سیاست های مصلحتی نظام تشخیص داد. مجوز مهم رهبر انقلاب به مجمع تشخیص به روایت آملی لاریجانی
مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار پس از بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، اصلاحات انجام شده توسط مجلس را نیز مغایر سیاست های کلی نظام و سیاست های مصلحتی نظام تشخیص داد. (ادامه)
باشگاه خبرنگاران نوشت: وزیر کشور تاکید کرد: تحقق چهار رکن انتخابات شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت اولویت این وزارتخانه است. وعده انتخاباتی وزیر کشور
باشگاه خبرنگاران نوشت: وزیر کشور تاکید کرد: تحقق چهار رکن انتخابات شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت اولویت این وزارتخانه است.(ادامه)
سفیر ایران در قطر از جانشینی علی صالح‌آبادی برای این سمت خبر داد. رئیس پیشین بانک مرکزی سفیر شد
سفیر ایران در قطر از جانشینی علی صالح‌آبادی برای این سمت خبر داد.(ادامه)

شمال نیوز:

این یک وظیفه شرعی است که کاری کنیم بین نیروهای متدین و انقلابی اختلاف نباشد. در انتخابات اسفند هم به‌دنبال افزایش مشارکت و هم به‌ دنبال تشکیل مجلس انقلابی و کارآمد هستیم
شمال نیوز: این یک وظیفه شرعی است که کاری کنیم بین نیروهای متدین و انقلابی اختلاف نباشد.(ادامه)
 رییس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور هراز در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد. جاده هراز فردا مسدود است
رییس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور هراز در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.(ادامه)
معاون روابط کار درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون کار گفت: این قانون در کمیسیون های دولت در حال بررسی است و در راستای امنیت شغلی کارگران ۸ماده را اصلاح می کنیم. خبر مهم وزارت کار برای کارگران/ دستمزد کارگران دوباره افزایش می‌یابد؟
معاون روابط کار درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون کار گفت: این قانون در کمیسیون های دولت در حال بررسی است و در راستای امنیت شغلی کارگران ۸ماده را اصلاح می کنیم.(ادامه)
برای رسیدن به آرامش اعصاب راه های زیادی وجود دارد اما متولدین هر ماه به دلیل خصوصیات خاصی که دارند باید برای آرامش روش های مختص به ماه تولدشان را انجام دهند. دوای درد اعصاب متولدین هر ماه
برای رسیدن به آرامش اعصاب راه های زیادی وجود دارد اما متولدین هر ماه به دلیل خصوصیات خاصی که دارند باید برای آرامش روش های مختص به ماه تولدشان را انجام دهند.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
 استاندار مازندران در حکمی فرماندار یکی از شهرستان ها را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس منصوب کرد.

سرپرست جدید فرمانداری چالوس منصوب شد
استاندار مازندران در حکمی فرماندار یکی از شهرستان ها را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس منصوب کرد. (ادامه)
شورای وزیران عربستان اعلام کرد مشتاق آغاز مرحله جدیدی از روابط با ایران مبتنی بر منافع مشترک و احترام متقابل است. عربستان: مشتاق آغاز مرحله جدیدی از روابط با ایران هستیم
شورای وزیران عربستان اعلام کرد مشتاق آغاز مرحله جدیدی از روابط با ایران مبتنی بر منافع مشترک و احترام متقابل است.(ادامه)
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد فرماندار چالوس استعفا کرد
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه خبر داد. احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه خبر داد.(ادامه)
مخبر : کار دولت را با مشکلات فوق‌ العاده و غیر عادی شروع کردیم/ در برخی مناطق ۱۲ روز ذخیره گندم داشتیم/ فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود/ رشد نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : برای زنان و مردانی که گام نخست را برای تشکیل مجلس دوازدهم برداشتند موفقیت آرزو دارم و در ادامه و در پیوند با ضرورت حضور موثر زنان در جامعه و ایفای نقش و رسالت سیاسی و اجتماعی خود چند نکته را لازم به طرح می‌دانم .... درسایه ماندن زنان آگاه و شجاعی که می‌توانستند در ادوار مجلس در مازندران نقش‌آفرین باشند تاسف بار است / حضور ده تا بیست درصد نماینده زن از مجموع ۲۹۰ وکیل، به غنای قوه قانونگذاری کشور خواهد افزود/ زنان و دختران جوان استان با توجه به اصل « انتخاب اصلح » برای تشکیل مجلسی مطالبه‌گر، کارآمد و حق‌گو به نامزدهای زن حوزه های انتخابیه خود رای دهند
شمال نیوز : برای زنان و مردانی که گام نخست را برای تشکیل مجلس دوازدهم برداشتند موفقیت آرزو دارم و در ادامه و در پیوند با ضرورت حضور موثر زنان در جامعه و ایفای نقش و رسالت سیاسی و اجتماعی خود چند نکته را لازم به طرح می‌دانم ....(ادامه)
 بر اساس اطلاعات موثق، بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در مرحله پیش‌ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده‌اند که نام محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس نیز در بین نمایندگان ثبت‌نام کرده دیده می‌شود. ثبت نام بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی برای انتخابات اسفند/ قالیباف هم ثبت نام کرد
بر اساس اطلاعات موثق، بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در مرحله پیش‌ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده‌اند که نام محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس نیز در بین نمایندگان ثبت‌نام کرده دیده می‌شود.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند. داوطلبان نمایندگی مجلس از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند
رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند. مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است/ هیات دولت با خارج از برنامه و با اولویت به استان مازندران سفر کند
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند.(ادامه)
پدر شهید خلیل کوچکی در بابل آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست. پدر شهید کوچکی به فرزند شهیدش پیوست
پدر شهید خلیل کوچکی در بابل آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۹۵۵ مازندرانی برای انتخابات مجلس
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند.(ادامه)
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۷۸۲ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس تا پنجمین روز
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.(ادامه)
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

در قانون جدید عنوان «ردصلاحیت» حذف شده / با سه عنوان «تأییدصلاحیت»، «عدم تأییدصلاحیت» و «عدم احراز» مواجه هستیم
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است. (ادامه)
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ... آخرین وضعیت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ...(ادامه)
اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی اعلام شد. داوطلبان می‌توانند اعتراض خود نسبت به نتایج این آزمون را تا روز دوشنبه (۲۳ مرداد) ثبت کنند. اسامی پذیرفته‌شدگان مدارس نمونه دولتی اعلام شد/ ثبت اعتراض تا ۲۳ مرداد
اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی اعلام شد. داوطلبان می‌توانند اعتراض خود نسبت به نتایج این آزمون را تا روز دوشنبه (۲۳ مرداد) ثبت کنند.(ادامه)
 این طرح که نگارش و تدوین آن با چالش‌های متنوعی همراه بود بعد از تنظیم نهایی در کمیسیون راهی صحن علنی شد و با درخواست قریب به ۲۰۰ نماینده در اولویت دستور کار صحن علنی قرار گرفت. ساماندهی کارکنان دولت شروع شد / کارمندان منتظر افزایش حقوق باشند؟
این طرح که نگارش و تدوین آن با چالش‌های متنوعی همراه بود بعد از تنظیم نهایی در کمیسیون راهی صحن علنی شد و با درخواست قریب به ۲۰۰ نماینده در اولویت دستور کار صحن علنی قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : 325 مازندرانی تا دومین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کرده اند که ۳۵ داوطلب خانم هستند نام نویسی ۳۲۵ مازندرانی تا دومین روز پیش ثبت نام مجلس / ۳۵ داوطلب خانم هستند
شمال نیوز : 325 مازندرانی تا دومین روز پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی در استان نامنویسی کرده اند که ۳۵ داوطلب خانم هستند(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 241 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.