.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کندوان مسدود است/ تردد عادی در هراز
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران با بیان اینکه محور کندوان از صبح مسدود شده است، تردد دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد.(ادامه)
ورودی‌های گیلان بسته است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از بسته بودن ورودی‌های گیلان و عدم پذیرش مسافران خبر داد.(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
یک متخصص تغذیه روسی نسبت به عدم شستن هندوانه قبل از شروع برش هشدار داده؛ زیرا ممکن است باعث بروز مشکلات روده‌ای زیادی شود. خوردن هندوانه قبل از انجام این کار به شدت ممنوع!
یک متخصص تغذیه روسی نسبت به عدم شستن هندوانه قبل از شروع برش هشدار داده؛ زیرا ممکن است باعث بروز مشکلات روده‌ای زیادی شود.(ادامه)
صعود به قله دماوند ممنوع شد
صعود به قله دماوند به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی ممنوع است.(ادامه)
رمدسیویر و فاویپیراویر در بهبود کرونا تاثیر ندارند
فوق تخصص بیماری های ریه گفت: تحقیقات معتبر جهانی ثابت کرده است که داروهای رمدسیویر و فاویپیراویر در درمان کووید ۱۹ و کاهش مرگ و میر بیماران تاثیر ندارند.(ادامه)
خبر خوش برای فرزندان بازنشستگان
جزییات پنجمین مرحله وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری اعلام شد.(ادامه)
کاهش شدت گرما در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با کاهش شدت گرما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
کدام سبزیجات چاق‌کننده هستند؟
سیب زمینی منبع فوق العاده نشاسته است که در بدن تجزیه شده و به ایجاد ذخایر چربی کمک می‌کند. توصیه می‌شود سیب زمینی را به صورت تنوری یا آب پز با سایر سبزیجات مصرف کنید و از سرخ کردن یا مصرف چیپس آن اجتناب نمایید. (ادامه)
قیمت گوشی های محدوده ۲ میلیون تومان
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل ۱تا ۲میلیونی در سطح بازار تهران است. (ادامه)
اصرار بر بازگشایی مدارس بدون واکسیناسیون!
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: شاید این اظهارات من که طرفدار بازگشایی مدارس هستم جانب دارانه باشد البته ما دلایل علمی برای این موضوع داریم.(ادامه)
آمار ابتلا به کرونا در آمریکا، انگلیس و ایران
(ادامه)
دعایی که امام حسین برای رفع گرفتاری تعلیم داد
امام سجاد علیه‌السلام فرمود روز عاشورا پدرم حسین در حالی که خونش جوش می‌زد، مرا به سینه چسبانید و این دعا را گفت.(ادامه)
قیمت روز محصولات سایپا
در جدول زیر قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید: (ادامه)
تصویری ویژه از رهبر انقلاب در پایان اولین شب مراسم عزاداری
تصویری ویژه از رهبر انقلاب در پایان اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه خمینی(ره) (ادامه)
فرمانده سپاه کربلا: نساجی مازندران برند ملی است
فرمانده سپاه کربلا نساجی مازندران را برند ملی دانست و گفت: روحیه جهادی سبب توسعه امور می شود.(ادامه)
علائم جدید ویروس کرونا را بشناسید!
(ادامه)
عکس/ ورود به شمال با جریمه
شیوع و شدت کرونا دلتا سبب شد از روز دوشنبه کشور به مدت ۵ روز تعطیل اعلام شود و در این بین تردد و محدودیت ترافیکی نیز در محورهای منتهی به شمال کشور اعمال می‌شود. استقرار پلیس راهور در محور کندوان حد فاصل ولی آباد تا سیاه بیشه محسوس بوده و در استان البرز (پیچ سرهنگ) مالکان خودروهایی که به طرف شمال استان مازندران در حال حرکت بودند اعمال قانون(جریمه) می‌شدند. گرچه جاده کندوان هیچ بارترافیکی نداشت اما صاحبان خودروها هم در استان البرز و هم استان مازندران در جاده کندوان با جریمه ۱۰ میلیون ریالی مواجه می‌شدند و با اعمال قانون ورود به جاده شمال برای صاحبان خودروها به سهولت انجام می‌شود.(ادامه)
طالبان پشت میز اشرف غنی + عکس
(ادامه)
لحظه خروج اشرف غنی از افغانستان و حرکت به تاجیکستان+ فیلم
اقتصاد نیوز : در این گزارش فیلمی از لحظه خروج اشرف غنی از افغانستان و حرکت به تاجیکستان را مشاهده کنید. منبع: تسنیم (ادامه)
اشرف غنی، افغانستان را ترک کرد / عزیمت به سمت تاجیکستان
المیادین نوشت: اشرف غنی و مشاور امنیت ملی افغانستان راهی تاجیکستان شدند. در همین حال عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحهٔ ملی افغانستان نیز با پیامی خبر خروج اشرف غنی را تایید کرد.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید جلوی حادشدن مشکلات در کوتاه مدت گرفته شود و خیلی نمی‌توان مردم را معطل کرد. به ویژه در موضوع مبارزه با کرونا مردم توقع دارند که دولت به جد ورود و با واکسیناسیون عمومی این اپیدمی را از کشور دور کند. ۲ وزیر پیشنهادی معرفی شده رأی اعتماد نمی‌گیرند
فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید جلوی حادشدن مشکلات در کوتاه مدت گرفته شود و خیلی نمی‌توان مردم را معطل کرد. به ویژه در موضوع مبارزه با کرونا مردم توقع دارند که دولت به جد ورود و با واکسیناسیون عمومی این اپیدمی را از کشور دور کند.(ادامه)
خبر ترسناکی درباره کرونای دلتا
یک پزشک تصریح کرد: اکنون در فضای آزاد نیز امکان ابتلا وجود دارد، زیرا سرعت سرایت دلتا بسیار بالاست و لذا هر فردی که از خانه خارج می شود حتما باشد ماسک داشته باشد.(ادامه)
هنگام ابتلا به کرونا این نکات کلیدی را فراموش نکنید
در این شرایط شیوع بحرانی کرونا در کشور و افزایش احتمال ابتلا، در صورت ابتلا نکات تغذیه‌ای زیر را فراموش نکنید.(ادامه)
مخالفت نمایندگان مجلس با تفکیک وزارت راه و شهرسازی
مخالفان این طرح معتقد بودند این طرح بار مالی دارد و بر خلاف اصل ۷۵ قانون اساسی است و موجب افزایش ساختارهای دولت شده و برخلاف برنامه ششم توسعه است.(ادامه)
عکس | اشرف غنی نمایندگان طالبان را بغل کرد
اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان امروز نمایندگان طالبان که برای مذاکره برای برکناری او به ارگ ریاست جمهوری در کابل رفته بودند را در آغوش کشید!(ادامه)
استاندار:امکان بستن زودهنگام راه‌های مازندران میسر نشد/ حتی یک خودرو هم نباید وارد شود
استاندار مازندران گفت: از دیروز که مصوبه ستاد مقابله با کرونا کشور مبنی بر تعطیلی سراسری اعلام شد، با وزارت کشور، دفتر ریاست جمهوری و دستگاه قضایی تماس داشتم و پیگیری کردم که راه‌های ورودی استان را ببندیم. ‎(ادامه)
تعطیلی پیش رو قطع برق نداریم
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اجرای تعطیلات ۶ روزه از فردا دوشنبه، گفت: روزهای آینده را بدون اعمال محدودیت سپری می‌کنیم. (ادامه)
آیت الله لائینی :نیروی انتظامی مورد حمایت مردم است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها مورد حمایت مردم است.(ادامه)
شمال نیوز: در شبانه روز گذشته، ۶۲۰ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۷ هزار و ۸۲۸ نفر رسید. ثبت رکورد جدید با فوت ۶۲۰ بیمار/مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۷ هزار و ۸۲۸ نفر رسید
شمال نیوز: در شبانه روز گذشته، ۶۲۰ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۷ هزار و ۸۲۸ نفر رسید. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.