.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سال ۱۳۲۲ سران اشغالگر ایران و پیروز جنگ جهانی دوم، روزولت، چرچیل و استالین، رهبران آمریکا، بریتانیا و شوروی بدون این که دولت ایران خبر داشته باشد، برای برگزاری کنفرانس تهران به ایران سفر کردند و در سفارت روسیه عکس یادگاری گرفتند. حالا سفرای انگلیس و روسیه همان عکس را شبیه‌سازی کرده‌اند! عکس یادگاری سفرای انگلیس و روسیه چه حادثه تاریخی را یادآوری می‌کند؟
سال ۱۳۲۲ سران اشغالگر ایران و پیروز جنگ جهانی دوم، روزولت، چرچیل و استالین، رهبران آمریکا، بریتانیا و شوروی بدون این که دولت ایران خبر داشته باشد، برای برگزاری کنفرانس تهران به ایران سفر کردند و در سفارت روسیه عکس یادگاری گرفتند. حالا سفرای انگلیس و روسیه همان عکس را شبیه‌سازی کرده‌اند!(ادامه)
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما....

سهم استان های کشور از کابینه رئیسی / سهم مازندران ؛ هیچ !
شمال نیوز : با نگاهی به کابینه احمدی نژاد و روحانی نشان می دهد تعدادی از وزارتخانه های مهم و کلیدی همواره در اختیار مازنی ها بود و فارغ از اینکه شاید رهاورد قابل ملاحظه ای برای استان نداشت اما.... (ادامه)
قرارداد سه بازیکن نساجی تمدید شد
سه بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کردند.(ادامه)
بیانات رهبر انقلاب در رعایت شیوه نامه های عزاداری فصل الخطاب است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیانات رهبری معظم انقلاب در خصوص رعایت دقیق شیوه نامه‌ها در هیأت‌های عزاداری فصل الخطاب است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۵۶۸ بیمار کووید - ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. فوت ۵۶۸ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۶ هزار و ۲۱۵ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۵۶۸ بیمار کووید - ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. (ادامه)
قیمت خودرو در بازار آزاد؛ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با ثبات نسبی همراه است. (ادامه)
مازندران ورودی‌های خود را به روی مسافران بست
سرپرست پلیس راه مازندران از بسته بودن تمامی ورودی‌های استان به روی مسافران خبر داد.(ادامه)
نرخ ارز امروز ۲۱ مرداد؛ ورود دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی
نرخ دلار در صرافی ملی ایران به قیمت ۲۶ هزار و ۵۸ تومان رسید. (ادامه)
بازیکنان استقلال، پرسپولیس و سپاهان در لیست قلعه‌نویی؟
مدیر تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید که بودجه این تیم در فصل نقل و انتقالات محدود است به همین دلیل بازیکان استقلال، پرسپولیس و سپاهان در لیست قلعه‌نویی حضور ندارند.(ادامه)
محور کندوان تا ۲۰ شهریور به صورت موقتی مسدود می شود
محور کندوان به دلیل عملیات ایمن سازی و ترانشه برداری به صورت موقتی تا ۲۰ شهریورماه مسدود می شود.(ادامه)
سازمان جهانی بهداشت: مجموع مبتلایان کرونا تا ۲۰۲۲ به ۳۰۰ میلیون نفر می‌رسد
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد در صورتیکه تغییر چشمگیری در شیوه مقابله با کرونا صورت نگیرد، تا اوایل ۲۰۲۲، مجموع مبتلایان به کرونا در جهان از ۳۰۰ میلیون نفر فراتر خواهد رفت.(ادامه)
بالاخره روز چهارشنبه رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد. این در حالی است که ۹ نفر از وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی پیش از این در دولت محمود .... حضور ۹ وزیر و مدیر دولت احمدی نژاد در کابینه رئیسی
بالاخره روز چهارشنبه رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد. این در حالی است که ۹ نفر از وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی پیش از این در دولت محمود ....(ادامه)
غذا‌هایی که کلسیم مورد نیاز بدن را تامین می‌کنند
برخی از افراد به دلیل حساسیت نمی‌توانند شیر بنوشند و هضم آن برایشان دشوار است، بنابراین به دنبال منابع دیگری برای تامین کلسیم هستند. (ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
خدمت‌رسانی به ۴۶۰ بیمار در مرکز بستری موقت بابل
۴۶۰ بیمار مبتلا به کرونا روزانه در مرکز بستری موقت بابل خدمات دریافت می‌کنند.(ادامه)
با حکم احمد حسین زادگان، دبیر جدید کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران منصوب و طی مراسمی با حضور ... دبیر جدید کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران منصوب شد
با حکم احمد حسین زادگان، دبیر جدید کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران منصوب و طی مراسمی با حضور ...(ادامه)
واکنش جمهوری اسلامی به لیست وزرا
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: انتشار اسامی وزرای پیشنهادی دولت آقای رئیسی، واکنش‌های منفی زیادی در فضای مجازی پدید آورده است. (ادامه)

دریای خزر بزرگ‌ترین دریاچه دنیا است که در شمال ایران قرار دارد و کشورهای «ایران»، «روسیه»، «جمهوری آذربایجان»، «جمهوری‌ ترکمنستان» و «جمهوری قزاقستان» این دریاچه را در برگرفته‌اند اما کافی است چند قدم در ساحل این دریاچه قدم بزنید تا با زباله‌ها و ماهی‌هایی مرده مواجه شوید. دریای خزر در محاصره انواع آلودگی‌ها
دریای خزر بزرگ‌ترین دریاچه دنیا است که در شمال ایران قرار دارد و کشورهای «ایران»، «روسیه»، «جمهوری آذربایجان»، «جمهوری‌ ترکمنستان» و «جمهوری قزاقستان» این دریاچه را در برگرفته‌اند اما کافی است چند قدم در ساحل این دریاچه قدم بزنید تا با زباله‌ها و ماهی‌هایی مرده مواجه شوید.(ادامه)
مازندران معطر به عطر شهید شد/ پیام سپاه کربلا
مازندران همزمان با ایام محرم معطر به عطر شهید مدافع حرم و عاشورایی شد.(ادامه)
کمبود سرم و رمدسیویر تامین شد
مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو، در مورد مشکلات کمبود سرم و دارو و تأمین آنها در روزهای آینده توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
رزومه علمی و اجرایی دکتر سید رضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت کار و کرامت آیت الله رئیسی برای تصدی وزارت صمت رزومه علمی و اجرایی دکتر فاطمی امین گزینه وزارت صمت
رزومه علمی و اجرایی دکتر سید رضا فاطمی امین گزینه پیشنهادی دولت کار و کرامت آیت الله رئیسی برای تصدی وزارت صمت(ادامه)
به دلیل قیمت واکسن، جلوی واردات را گرفتند / ما فقط برای ۵ روز ذخیره واکسن داریم / وقتی کارشناسان سازمان جهانی بهداشت به ایران آمدند ما بجای مشورت با آن‌ها مدام از آن‌ها می‌خواستیم در رسانه‌ها از نظام سلامت ایران تعریف کنند. ....(خبر)
(ادامه)
خوراکی‌هایی که به معده شما آسیب می‌زنند
بسیاری از غذا‌ها درد معده را با ضعیف کردن دریچه اسفنکتر تشدید می‌کنند بنابراین رژیم غذایی نقش بسزایی در درد ناشی از این عارضه دارد. (ادامه)
جهانپور: ۱۵ روز ذخیره واکسن داریم
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ درصد جمعیت هدف نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند. (ادامه)
شمال نیوز: برنامه خاموشی‌های احتمالی استان مازندران برای روز پنجشنبه ۲۱ مرداد توسط شرکت‌های توزیع برق مازندران و برق غرب مازندران اعلام شد. زمان‌بندی خاموشی احتمالی برق سراسر مازندران ۲۱ مرداد
شمال نیوز: برنامه خاموشی‌های احتمالی استان مازندران برای روز پنجشنبه ۲۱ مرداد توسط شرکت‌های توزیع برق مازندران و برق غرب مازندران اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز : دریای خزر با قدمت چندین میلیون ساله یکی از ارزشمندترین اکوسیستم‌های دریایی است، اما چند سالی است که با چالش‌هایی مانند انواع آلودگی‌ها از جمله پساب‌های خانگی، کشاورزی و آلودگی‌های نفتی دست و پنجه نرم می‌کند تا جایی که حیات این حوضه و زیستمندان آن را به خطر انداخته است. چالش‌های زیست‌محیطی خزر را غرق می‌کند
شمال نیوز : دریای خزر با قدمت چندین میلیون ساله یکی از ارزشمندترین اکوسیستم‌های دریایی است، اما چند سالی است که با چالش‌هایی مانند انواع آلودگی‌ها از جمله پساب‌های خانگی، کشاورزی و آلودگی‌های نفتی دست و پنجه نرم می‌کند تا جایی که حیات این حوضه و زیستمندان آن را به خطر انداخته است.(ادامه)
علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا در سن 50 سالگی درگذشت. بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا در سن 50 سالگی درگذشت.(ادامه)
مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ امروز به پایان می‌رسد
امروز آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ است. (ادامه)
علی سلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون درگذشت
علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از یک دوره بستری در بیمارستان بر اثر کرونا درگذشت. (ادامه)
یارانه نقدی مرداد ماه واریز شد
یکصد و بیست و ششمین مرحله یارانه نقدی، مربوط به مرداد ماه، واریز شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.