.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : در شرایطی که سازمانهای مسئول نظیر مدیریت گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بعنوان متولی مستقیم این بخش و همچنین مدیریت منابع طبیعی چندان اهتمامی به پرسشهای فوق ندارند ، شایسته است سازمانهای ناظر همانند سازمان بازرسی استان و دستگاه قضایی  به عنوان مدعی العموم.... آیا ساخت و ساز گردشگری در حریم 60 متری دریا درجویبار قانونی است؟
شمال نیوز : در شرایطی که سازمانهای مسئول نظیر مدیریت گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بعنوان متولی مستقیم این بخش و همچنین مدیریت منابع طبیعی چندان اهتمامی به پرسشهای فوق ندارند ، شایسته است سازمانهای ناظر همانند سازمان بازرسی استان و دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم....(ادامه)
اولین تصاویر از سنگ مزار «حبیب محبیان»
سنگ مزار «حبیب محبیان» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان در نیاسته رامسر با حضور هواداران و خانواده این هنرمند نصب شد، در ادامه عکسهایی که «بهمن بابازاده» خبرنگار موسیقی در کانال تلگرام خود منتشر کرده است را می توانید مشاهده نمایید.(ادامه)
بازگشت جام زرین کلاردشت به موزه ملی ایران
جام زرین کلاردشت به موزه ملی ایران بازگشت(ادامه)
مسؤولان و پیمانکاران بی‌کفایت باید مجازات شوند
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و اقدامی انجام ندهیم که موجب نارضایتی آنها شود، گفت: هر مسؤول، پیمانکار یا ناظری که به تعهدات خود عمل نکند و قول نادرست به مردم دهد، باید مجازات شود.(ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی + جدول
پژو 206 تیپ 2 با دو ایر بگ با قیمت 32 میلیون و 300 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.(ادامه)
عکس/ شب گذشته در ترکیه اینگونه گذشت
علی رغم اعلام دستگیری حدود 3 هزار نفر از عوامل کودتا در ترکیه، ده ها هزار تن از حامیان دولت اردوغان همچنان حضور گسترده خود را در خیابانهای شهرهای استانبول و آنکارا حفظ کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت گفت: تجربه مجلس نهم بیشتر بود، در مجلس تعداد افراد تأثیرگذار محدود است..... احمدی لاشکی : تجربه مجلس دهم کم است !
شمال نیوز : نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت گفت: تجربه مجلس نهم بیشتر بود، در مجلس تعداد افراد تأثیرگذار محدود است.....(ادامه)
۷ خاصیت معجزه‌آسای مخلوط عسل و دارچین!
بسیاری از پژوهش‌های طبی تاکید کرده‌اند که این مخلوط سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و در نتیجه مانع راه یافتن بیماری‌ها به جسم انسان می‌شود.(ادامه)
نحوه اعتراض به حذف یارانه نقدی اعلام شد
نحوه ثبت اعتراض خانوارهای حذف شده از یارانه اعلام شد .(ادامه)
اندر فواید «پوست پیاز»
اغلب افراد هنگام درست کردن سالاد و یا خورشت پوست پیاز را به دور می اندازند در حالی که این ماده به ظاهر غیر ضروری دارای مواد معدنی واثرات درمانی غیر قابل باوری است.(ادامه)
سردار فدوی گفت: عربستان از هیچ یک از پارامترها برای تهدید ایران برخوردار نیست و عوض کردن جای دشمن، برنامه‌ریزی شده و آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها دنبال این موضوع هستند. اگر نیاز شود، می‌توانیم ضربات جبران ناپذیری به سعودی‌ها وارد کنیم. همین الان اگر اراده کنیم تا شب رژیم آل‌سعود را به خاک سیاه می‌نشانیم(خبر)
سردار فدوی گفت: عربستان از هیچ یک از پارامترها برای تهدید ایران برخوردار نیست و عوض کردن جای دشمن، برنامه‌ریزی شده و آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها دنبال این موضوع هستند. اگر نیاز شود، می‌توانیم ضربات جبران ناپذیری به سعودی‌ها وارد کنیم.(ادامه)

یادگار امام (ره) گفت: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا به مردم این کشور بستگی دارد اما من هیچ‌کدام از رؤسای جمهور ایران را در هیچ دوره‌ای با هیچ‌کدام از رؤسای جمهور آمریکا مقایسه نمی‌کنم. نظر سیدحسن خمینی درباره مقایسه احمدی‌نژاد با ترامپ، روابط ایران وآمریکا، جریانات سیاسی و...(خبر)
یادگار امام (ره) گفت: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا به مردم این کشور بستگی دارد اما من هیچ‌کدام از رؤسای جمهور ایران را در هیچ دوره‌ای با هیچ‌کدام از رؤسای جمهور آمریکا مقایسه نمی‌کنم. (ادامه)
عکس: عروسی یک زوج ترک در کنار تانک کودتاچیان
در کنار همه اتفاقات تاخ کودتای ناموفق دیروز در ترکیه؛ این زوج جوان فرصت را برای ازدواج به غنیمت شمردند.(ادامه)
یارانه تیرماه واریز و قابل برداشت شد
شصت و پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به تیرماه، به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.(ادامه)
شمال نیوز: یک فعال سیاسی معتقد است که اصولگرایان باید به جمع بندی برای یک یا دو گزینه برسند تا مانند سال 92 با شکست مواجه نشوند. بیادی: بهترین گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات قالیباف و حدادعادل هستند/ بعید است احمدی نژاد در انتخابات شرکت کند
شمال نیوز: یک فعال سیاسی معتقد است که اصولگرایان باید به جمع بندی برای یک یا دو گزینه برسند تا مانند سال 92 با شکست مواجه نشوند.(ادامه)
بهترین و بدترین مواد غذایی برای کاهش وزن
بهترین و بدترین مواد غذایی برای کاهش وزن را با هم مرور می کنیم.(ادامه)
فندق بمب مواد معدنی و ویتامین
میوه فندق سرشار از ویتامین‌هایA،B1،B2،C،Eو املاح معدنی کلسیم، فسفر، آهن، گوگرد، منیزیم، روی و پتاسیم است.(ادامه)
وکیلی در حالی این سخنان را مطرح می‌کند که محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید بر این باور است که استیضاح ربیعی در دستور کار فراکسیون امید نیست. امید در بن‌بست/ عارف دلسرد از پارلمان دهم
وکیلی در حالی این سخنان را مطرح می‌کند که محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید بر این باور است که استیضاح ربیعی در دستور کار فراکسیون امید نیست.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان یکشنبه 27 تیر ماه
(ادامه)
عکس: ماشین جمع آوری زباله در قدیم
ماشین جمع آوری زباله 1910 میلادی(ادامه)
عکس: چراغ موشی دستگاه بخور قدیمی‌ها
چراغ موشی رطوبت ساز یا بخار ساز مخصوص حکیم ها و طبیب های اروپایی در معالجات بیماران ریوی و تنفسی(ادامه)
پیش بینی وضعیت هوای مازندران
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهر با افزایش ابر و کاهش دما همراه است.(ادامه)
تصویری از طارمی در حال بازگشت به ایران
مهدی طارمی برای بازگشت به پرسپولیس استانبول را به مقصد تهران ترک کرد.گاه پرسپولیس شود تا رسما فعالیت خود را از سر بگیرد.(ادامه)
با ۵ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ +جدول
خودروهای دست دومی که در بازار با قیمت 5 میلیون تومان یا پایین تر از آن فروخته می شوند را ببینید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های امروز 27 تیر
(ادامه)
کودتا علیه اردوغان یا کودتا برای اردوغان؟!(يادداشت)
(ادامه)
کشف سلاح و مهمات غیرمجاز از اشرار در بخش نشتا تنکابن
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان تنکابن نیز از کشف سلاح و مهمات غیرمجاز دریکی از مخفیگاه‌های اشرار در بخش نشتا طی هفته گذشته خبر داد. (ادامه)
وجود 150 پروژه نیمه تمام در سوادکوه
(ادامه)
افعی 3 متری قاتل جان گوسفندان + عکس
(ادامه)
اعلام زمان ثبت نام معترضان به حذف یارانه
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 52 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.