.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکسی از خودرو 10 میلیارد تومانی رونالدو
ورزش > فوتبال جهان - رونالدو خودرو جدید خود را از کمپانی بوگاتی تحویل می‌گیرد.(ادامه)
دعوت از مسؤولان استان مازندران به ایتالیا
استاندار مارکه ایتالیا با بیان اینکه از شهردار، مدیران دانشگاه و مدیران بازرگانی مازندران دعوت می‌کنیم به استان ما سفر کنند، گفت: متاسفم به‌خاطر 80 شرکتی از ایتالیا که تصمیم خود را برای سفر در مازندران کنسل کردند. (ادامه)
مدیرکل دفتر امور روستایی مازندران از وجود 2 هزار و 151 دهیار در استان خبر داد و گفت: اعتبار پروژه‌های روستایی در نسبت به گذشته چهار برابر افزایش داشت.
افزایش 4 برابری اعتبار پروژه‌های روستایی
مدیرکل دفتر امور روستایی مازندران از وجود 2 هزار و 151 دهیار در استان خبر داد و گفت: اعتبار پروژه‌های روستایی در نسبت به گذشته چهار برابر افزایش داشت. (ادامه)
استقبال ویژه از محمود احمدی نژاد با شعار «یوزارسیف زمانه خوشامد»+ تصاویر
احمدی نژاد این بار شهرستان ملارد را برای سخنرانی انتخاب کرد، اتفاقی که مثل همیشه حواشی متفاوتی را به دنبال داشت.(ادامه)
209 کشته و زخمی در حمله تروریستی با کامیون در نیس فرانسه
(ادامه)
شمال نیوز: استانداران مازندران و مارکه ایتالیا در پایان سفر سه روزه هیات اقتصادی ، تجاری و علمی ایتالیان به این استان چهار تفاهم نامه همکاری دو جانبه امضاء کردند.
استانداران مازندران و مارکه ایتالیا چهار تفاهمنامه همکاری امضا کردند
شمال نیوز: استانداران مازندران و مارکه ایتالیا در پایان سفر سه روزه هیات اقتصادی ، تجاری و علمی ایتالیان به این استان چهار تفاهم نامه همکاری دو جانبه امضاء کردند. (ادامه)
شمال نیوز: گردشگر پذير محسوب شدن ساري و آنكونا از ديگر ويژگي هاي مشترك اين دو شهر هستند كه در نهايت مي تواند صنعت گردشگري اين شهرها و حتي كشورهاي ما را شكوفاتر كند. "ساری" و "آنكونا ایتالیا" خواهرخوانده شدند+ تصاویر
شمال نیوز: گردشگر پذير محسوب شدن ساري و آنكونا از ديگر ويژگي هاي مشترك اين دو شهر هستند كه در نهايت مي تواند صنعت گردشگري اين شهرها و حتي كشورهاي ما را شكوفاتر كند.(ادامه)
آیا شما افسرده هستید؟
امروزه وجود تستهای روانشناسی مختلف در فضای مجازی به افراد کمک می کند که به راحتی خود را محک زده و نسبت به ویژگی هایشان آگاه سازد. (ادامه)
زنی با چشمان خاص +عکس
شمان سارا بسیار خاص است. یکی آبی و دیگری قهوه ای روشن، او به علت چشمان دو رنگش چه از طرف کاربران شبکه های اجتماعی چه دنیای مد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آنهم با سن کم، سارا تنها بیست سال دارد.(ادامه)
آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن تشریح روند شکل گیری روحانیون مبارز در قبل از انقلاب گفت: روحانیون در دوران تبعید امام(ره) نگذاشتند چراغ مبارزه خاموش شود.
مطمئن باشید کسی نزدیک‌تر از من به رهبری نیست/هرجا اختلاف نظر داشتم به ایشان گفته‌ام
آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن تشریح روند شکل گیری روحانیون مبارز در قبل از انقلاب گفت: روحانیون در دوران تبعید امام(ره) نگذاشتند چراغ مبارزه خاموش شود. (ادامه)
احتمال بازگشت مهدی طارمی قوت گرفت
مهدی طارمی، بازیکن جدید تیم ریزاسپور ترکیه در تمرینات امروز تیمش حاضر نشد. (ادامه)
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب در احکام جداگانه‌ای، آیت‌الله جنتی و حجج اسلام شب‌زنده‌دار و مدرسی یزدی را به‌عنوان فقهای شورای نگهبان ابقا کردند. سه تن از فقهای شورای نگهبان با حکم رهبر انقلاب ابقا شدند
شمال نيوز: رهبر معظم انقلاب در احکام جداگانه‌ای، آیت‌الله جنتی و حجج اسلام شب‌زنده‌دار و مدرسی یزدی را به‌عنوان فقهای شورای نگهبان ابقا کردند.(ادامه)
آب بخورید تا لاغر بمانید
(ادامه)
عکس: پارک شهر تهران در دهه ۵۰
(ادامه)
عکس/ بوسه پدر شهید بر پیشانی روحانی
در حاشیه دیدار روحانی با خانواده شهید حمید اسداللهی(ادامه)
عکس: وسایل ممنوعه برای جلسه کنکور
(ادامه)
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار گفت: امروز ما از مردم مطالبه‌گری می‎کنیم با وجود اینکه وارث جریانات و اتفاقات نامناسب گذشته هستیم ولی اقدامات خوبی در استان انجام شده است..... استاندار : اقدامات خوبی در استان انجام شده است !/ در مازندران چه کارهایی باید می‎شد که ما انجام ندادیم؟!
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار گفت: امروز ما از مردم مطالبه‌گری می‎کنیم با وجود اینکه وارث جریانات و اتفاقات نامناسب گذشته هستیم ولی اقدامات خوبی در استان انجام شده است.....(ادامه)
15 کشته و زخمی در تصادف جاده فیروزه جاه بابل
واژگونی یک دستگاه نیسان در جاده فیروزجای بابل 4 کشته و 11 زخمی برجای گذاشت .(ادامه)
سهام کارخانه شن و ماسه کیاسر پس از ۵ سال بازگردانده شد
شهردار کیاسر گفت: پس از 5 سال 51 درصد سهام کارخانه شن و ماسه شهرداری کیاسر که به سازمان همیاری مازندران واگذار شده بود به این شهرداری بازگردانده شد. (ادامه)
وزیر جنگ داعش کشته شد
گروه تروریستی داعش اعلام کرد که ابوعمر چچنی وزیر جنگ این گروه در شمال عراق کشته شده است.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، پنج شنبه 24 تیر ۱۳۹۵
(ادامه)
خواص ارزشمند لیموترش
روزنامه «ایندین‌تایمز» در یک مقاله جدید به معرفی برخی از فوائد لیموترش برای سلامت بدن پرداخته که احتمالا اکثر ما از این خواص ارزشمند بی‌اطلاع هستیم و البته دانستن و بهره گرفتن از آنها می‌تواند در بهبود حال جسمی و حتی روانی‌مان سودمند باشد(ادامه)
خاصیت حیرت انگیز انار در ترمیم عضلات
آنها کشف کردند که یک مولکول در انار وجود دارد، که توسط میکروب‌ها در روده تغییر یافته و سلول‌های عضلانی را برای محافظت از خود در مقابل یکی از علل عمده پیری قدرتمند می‌سازد.(ادامه)
امروز آغاز ماراتن کنکور
آزمون سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور از امروز همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می شود.(ادامه)
7ماده غذایی که شما را دچار اضطراب می‌کند
این نوع سس منبع پنهان فروکتوز بالا است که درست مانند کربوهیدرات‌های ساده منجر به افزایش سریع قند خون و کاهش ناگهانی آن می‌شود که خود اضطراب شدید را به همراه دارد. یک ضرر دیگر این نوع سس نیز ایجاد هوس دائمی مصرف آن و ابتلا به افزایش وزن است.(ادامه)
زمان اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۹۵
رئیس سازمان سنجش با اشاره به برگزاری کنکور سال ۹۵ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه گفت: نتایج اولیه نیمه دوم مرداد و نتایج نهایی تا آخر شهریور اعلام خواهد شد.(ادامه)
عکس: دیدار تصادفی ظریف و واعظی
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اینستاگرام از دیدار تصادفی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در فرودگاه مهرآباد خبر داد.(ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی + جدول
پژو 206 تیپ 2 با دو ایر بگ در بازار با قیمت 32 میلیون و 700هزار تومان به فروش می‌رسد.(ادامه)
عکس: مراسم عروسی در تبریز قدیم
مراسم عروسی در دوره قاجار - (محله ششگلان تبریز )(ادامه)
تصویری از شناسنامه رهبرانقلاب
به فرموده رهبر انقلاب تاریخ صحیح تولد ایشان ۲۹ فروردین ۱۳۱۸ است.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 52 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.