.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۱۱هزار مازندرانی مقرری بیکاری دریافت می کنند
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران شمار دریافت کنندگان مقرری بیمه بیکاری را در استان ۱۱ هزار نفر اعلام کرد. (ادامه)
شمخانی: وقایع ترکیه را بدقت و با نگرانی تحت نظر داریم
«علی شمخانی» نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به رخدادهای ترکیه، تصریح کرد: بدقت و با نگرانی وقایع ترکیه را تحت نظر داریم و بی ثباتی در این کشور را مخل امنیت و آرامش مردم می دانیم. (ادامه)
رقیب بهداد سلیمی المپیک را از دست داد
فرجام خواهی «آلکسی لوچف» برای حضور در بازی های المپیک ریو دو ژانیرو به جایی نرسید و چهار سال محرومیت این وزنه بردار روسی تایید شد. (ادامه)
در اتفاقی که شاید کمتر ناظر و تحلیلگری انتظار آن را داشت یا پیش بینی آن را می کرد، ارتش ترکیه علیه دولت این کشور کودتا و اعلام کرده که قدرت را در دست گرفته است. در این میان، از یک نام به عنوان پشت پرده این کودتا نام برده می شود: فتح الله گولن؛ مردی که زمانی به عنوان پدر معنوی حزب عدالت و توسعه شناخته می شد. رسانه‌های سعودی به نقل از فتح‌الله گولن نوشته‌اند که او کودتا را محکوم کرده و خواستار بازگشت آرامش به کشور شده است.
مردی که پشت پرده کودتای ترکیه معرفی می‌شود، کیست؟
در اتفاقی که شاید کمتر ناظر و تحلیلگری انتظار آن را داشت یا پیش بینی آن را می کرد، ارتش ترکیه علیه دولت این کشور کودتا و اعلام کرده که قدرت را در دست گرفته است. در این میان، از یک نام به عنوان پشت پرده این کودتا نام برده می شود: فتح الله گولن؛ مردی که زمانی به عنوان پدر معنوی حزب عدالت و توسعه شناخته می شد. رسانه‌های سعودی به نقل از فتح‌الله گولن نوشته‌اند که او کودتا را محکوم کرده و خواستار بازگشت آرامش به کشور شده است. (ادامه)
کودتا در ترکیه؛ پایکوبی و نورافشانی در سوریه
نیروهای های نظامی و انتظامی سوریه در حال نورافشانی آسمان پایتخت این کشور هستند. (ادامه)
امضاء 4 تفاهمنامه در نشست پاياني استانداران مازندران و ماركه ايتاليا(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: اين تفاهم نامه با حضور استانداران مازندران و ماركه ايتاليا و نيز جمعي از مقامات استان و هيات پنجاه و سه نفره كشور ميهمان به امضا رسيد سر آغاز تعاملات جديد اقتصادي خواهد بود.


امضای تفاهم نامه مشترک صنعتی ،معدنی مازندران و ماركه ايتاليا
شمال نیوز: اين تفاهم نامه با حضور استانداران مازندران و ماركه ايتاليا و نيز جمعي از مقامات استان و هيات پنجاه و سه نفره كشور ميهمان به امضا رسيد سر آغاز تعاملات جديد اقتصادي خواهد بود. (ادامه)
حمیدرضا سلطانی مقدم فرانسه از میزبانی تروریست‌ها تا قربانی تروریست‌ها(يادداشت)
حمیدرضا سلطانی مقدم(ادامه)
ولین تصویر منتشر شده از عامل عملیات تروریستی نیس فرانسه
منابع خبری در فرانسه عکسی را منتشر کرده و اعلام کرده اند متعلق به راننده کامیونی است که شب گذشته در نیس مردم را زیر گرفت.(ادامه)
امام جمعه ساری گفت: بعضی از مسئولان با دریافت حقوق های چندین برابر به مردم خیانت کردند و موجب بدنامی بسیاری دیگر از مسئولان پاکدست نظام شدند که باید با آن دسته از متخلفان برخورد شود.
انتقاد تند آيت الله طبرسي به دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی
امام جمعه ساری گفت: بعضی از مسئولان با دریافت حقوق های چندین برابر به مردم خیانت کردند و موجب بدنامی بسیاری دیگر از مسئولان پاکدست نظام شدند که باید با آن دسته از متخلفان برخورد شود. (ادامه)
۶ میوه تابستانی با ۶ درد و ۶ درمان
خوردن یک انبه کامل که حدود 650 گرم وزن دارد، می تواند 33 درصد از نیاز روزانه به پتاسیم را تامین کند، به همین دلیل خوردن این میوه به فشارخونی ها توصیه می شود(ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی + جدول
پژو 206 تیپ 5 با دو ایر بگ در بازار با قیمت 37 میلیون تومان به فروش می‌رسد.(ادامه)
کادرفنی سپاهان بر مزار اولادی +عکس
عبداله ویسی به همراه سایر مربیان تیم سپاهان امروز بر سر ملی پوش سابق فوتبال ایران حاضر شدند.(ادامه)
شهادت مدافع حرم مازندرانی
شهید ابوالفضل نیکزاد مدافع حرم مازندرانی در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت رسید.(ادامه)
افتتاح مرکز ضایعات نخاعی مازندران در ساری
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: نخستین مرکز ضایعات نخاعی استان در ساری در هفته بهزیستی افتتاح می‌شود.(ادامه)
توصیه انتخاباتی فتاح به احمدی نژاد
سید پرویز فتاح با رد احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده، به محمود احمدی نژاد توصیه کرد اگر می‌خواهد باز هم در انتخابات شرکت کند ابتدا اوضاع را خوب رصد و تحلیل کند. (ادامه)
انتقاد کواکبیان از پیگیری‌ استیضاح‌ ربیعی
عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با انتقاد از طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در صورتی که این استیضاح ۶۰ امضا داشته باشد، به صورت مخفیانه و بدون اطلاع فراکسیون امید جمع‌آوری شده است. (ادامه)
شمال نیوز :در حالی نام 7  استان برای ایجاد منطقه آزاد تجاری به تصویب نمایندگان مجلس دهم رسید که در میان فهرست هفت گانه نامی از مازندران برده نشده است و این مصوبه مهم را باید ناکامی مجمع نمایندگان استان در گام نخست در مجلس دهم به شمار آورد .... موافقت مجلس با یک فوریت لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد تجاری / از مازندران خبری نیست !
شمال نیوز :در حالی نام 7 استان برای ایجاد منطقه آزاد تجاری به تصویب نمایندگان مجلس دهم رسید که در میان فهرست هفت گانه نامی از مازندران برده نشده است و این مصوبه مهم را باید ناکامی مجمع نمایندگان استان در گام نخست در مجلس دهم به شمار آورد ....(ادامه)
برخورد دلخراش پراید با قطار +عکس
برخورد قطار با خودروی پراید در قائمشهر 4 مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
مراقبت های خوردنی از پوست در تابستان
از برخی خوردنی های تابستانی می توانید برای پیشگیری از خشکی پوستتان کمک بگیرید و اجازه ندهید پوستتان دچار مشکلاتی از این قبیل شود میوه ها و خوردنی های موثری در این زمینه به شما معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.(ادامه)
عکس: اولین تلفن همراه در سال ۱۹۷۳
اولین تلفن همراه در سال ۱۹۷۳ ساخت شرکت موتورلا با وزن حدود یک کیلوگرم که قیمت هر گوشی در ان زمان حدود ۴هزار دلار بود!(ادامه)
عکس کمتردیده‌شده از رهبری در رویان
خط حزب الله نوشت: «مؤسسه‌ی رویان، یک مؤسسه‌ی موفق و یک نمونه‌ی کامل از آن چیزی بود و هست که انسان آرزویش را دارد. علت اینکه من به مرحوم سعید کاظمی اینقدر علاقه داشتم و برای آن جوان عزیز، ارزش و جایگاه قائلم، همین است.(ادامه)
اعتراض به قطع درختان در ساری+ تصاویر
تعدادی از شهروندان ساروی در اعتراض به قطع درختان در خیابان مازیار تجمع کردند.(ادامه)
منیزیم کلید درمان فشار خون
فشار خون مهمترین علت حمله قلبی و سکته مغزی است و این دو مورد عمده ترین عامل مرگ و میر در سراسر جهان محسوب می شوند؛ بنابراین لزوم کنترل فشار خون به عنوان قاتل خاموش یکی از مهمترین دغدغه های حوزه بهداشت و سلامت است.(ادامه)
یک طرفه شدن جاده چالوس
جاده چالوس ساعت 14 امروز یک طرفه می شود.(ادامه)
گرما مهمان آخرین جمعه تیر
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری است.(ادامه)
بچه‌داری یکی از داوطلبین سرجلسه کنکور/عکس
یکی از داوطلبان کنکور، رشته علوم انسانی در حال بچه داری در یاسوج. خانمی که روی صندلی نشسته از مراقبان است.(ادامه)
پسری که دست و پا ندارد+تصاویر
تصاویری از زندگی پسری که هیچ دست و پایی ندارد در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. (ادامه)
درگیری بین مخالفان و موافقان احمدی نژاد در ملارد
در حاشیه حضور محمود احمدی نژاد در شهرستان ملارد و انجام سخنرانی، میان طرفداران و برخی مخالفان رئیس جمهور سابق درگیری ایجاد شد.(ادامه)
قهرمان المپیکی که راننده تاکسی شد
قهرمان پرافتخار شوروی با یک اشتباه زندگی خود را تباه کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 52 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.