.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ با کمک هوادارانش خبر داد. آمریکا با بایدن به سوی جهنم و جنگ جهانی سوم پیش می‌رود!
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ با کمک هوادارانش خبر داد.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
شاید رازی در زنده ماندنم نهفته باشد که خودم از اسرار آن بی خبرم اما از این موضوع خوشحالم چرا که من تنها بازمانده ای هستم که باید پیگیر پرونده مرگ گروهی اعضای خانواده ام باشم. راز تنها بازمانده خودکشی خانوادگی
شاید رازی در زنده ماندنم نهفته باشد که خودم از اسرار آن بی خبرم اما از این موضوع خوشحالم چرا که من تنها بازمانده ای هستم که باید پیگیر پرونده مرگ گروهی اعضای خانواده ام باشم.(ادامه)
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه روز طبیعت هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد. هشدارهای پلیس راهور به رانندگان و عابران در روز طبیعت
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه روز طبیعت هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.(ادامه)
 ۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی (ره) یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود. ۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود(خبر)
۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی (ره) یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود.(ادامه)
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند. موج جدید ناآرامی/ فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب تعطیل می‌شود
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند.(ادامه)
مرجع تقلید شیعیان با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت که مقارن با بهار قرآن شده خطاب به مومنان گفت: باید قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید و در مسیر بندگی بیشتر کوشش کنیم. قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید
مرجع تقلید شیعیان با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت که مقارن با بهار قرآن شده خطاب به مومنان گفت: باید قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید و در مسیر بندگی بیشتر کوشش کنیم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
"مارمه" یا "مادرمه" سنت و آیین خاص در مازندران که در لحظه تحویل سال نو اجرا می شود که تداوم برکت و شادابی در سال پیش رو به عنوان هدف "مارمه لینگ" (کسی که رسم مارمه را اجرا می کند) است. "مادر مِه" سنت دیرینه آغاز بهار در مازندران(يادداشت)
"مارمه" یا "مادرمه" سنت و آیین خاص در مازندران که در لحظه تحویل سال نو اجرا می شود که تداوم برکت و شادابی در سال پیش رو به عنوان هدف "مارمه لینگ" (کسی که رسم مارمه را اجرا می کند) است.(ادامه)
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت اسباب‌کشی در پایتخت در ایام نوروز خبر داد. اسباب‌کشی بدون مجوز پلیس در ایام عید ممنوع شد
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت اسباب‌کشی در پایتخت در ایام نوروز خبر داد.(ادامه)
مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استرس علت اصلی مرگ ماهی قرمز است، گفت: با رعایت چند نکته این ماهی‌ها حتی تا چند سال هم زنده می‌مانند. این کارها عمر ماهی قرمز را کم می‌کنند!
مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استرس علت اصلی مرگ ماهی قرمز است، گفت: با رعایت چند نکته این ماهی‌ها حتی تا چند سال هم زنده می‌مانند.(ادامه)
کشف کپی پاسپورت حاج قاسم سلیمانی از منزل یکی از افراد نزدیک به الکاظمی+عکس
تصویری از پاسپورت حاج قاسم سلیمانی با نام مستعار حسین محمودی و یکی از همراهان او منتشر شد.(ادامه)
یک زن و شوهر بی رحم که با تبر از یک راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند، درباره ماجرای آن شب ترسناک اعتراف کردند. اعترافات یک زوج بی‌رحم که از راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند
یک زن و شوهر بی رحم که با تبر از یک راننده تاکسی اینترنتی زورگیری کردند، درباره ماجرای آن شب ترسناک اعتراف کردند.(ادامه)
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد. روایت جدید از قتل پسر و عروس پزشک شهیر ایرانی در آمریکا
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد.(ادامه)
زن و مردی که از افراد مسن و بی سواد کلاهبرداری می‌کردند، در بهشهر دستگیر شدند. کلاهبرداری از افراد مسن و بی سواد
زن و مردی که از افراد مسن و بی سواد کلاهبرداری می‌کردند، در بهشهر دستگیر شدند.(ادامه)
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی همه زینبهای این شهر!
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی(ادامه)
کالابرگ الکترونیک بر اساس میزان یارانه استفاده نشده هر یک از مشمولین یارانه قابل استفاده خواهد بود. برای دریافت کالابرگ الکترونیکی چه کنیم؟
کالابرگ الکترونیک بر اساس میزان یارانه استفاده نشده هر یک از مشمولین یارانه قابل استفاده خواهد بود.(ادامه)
انفجار در تبریز باعث تخریب ۳ منزل مسکونی شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: حادثه انفجار در تبریز باعث تخریب سه منزل مسکونی و جان باختن پنج نفر و مصدوم شدن چهار نفر شد.(ادامه)
انفجار گاز در یک منزل مسکونی در رامسر هفت مصدوم برجای گذاشت هفت زخمی در پی انفجار گاز
انفجار گاز در یک منزل مسکونی در رامسر هفت مصدوم برجای گذاشت(ادامه)
برای آنان تفاوتی ندارد کجای این مرز و بوم خدمت می‌کنند؛ چراکه لباس سربازی به تن کردند و به دو از چشم همگان آماده خدمت هستند و عملکردشان نشان از قدرتی دارد که توجه همگان را به خود معطوف کرده است. سربازان امام زمان (عج)؛ گمنام‌های خوش‌نام
برای آنان تفاوتی ندارد کجای این مرز و بوم خدمت می‌کنند؛ چراکه لباس سربازی به تن کردند و به دو از چشم همگان آماده خدمت هستند و عملکردشان نشان از قدرتی دارد که توجه همگان را به خود معطوف کرده است.(ادامه)
پاسخ خانواده شهید عجمیان به وساطت شهاب حسینی و رامبد جوان
شهاب حسینی و رامبد جوان، چهار ماه بعد از واقعه شهادت جانسوز روح‌الله عجمیان، تصمیم گرفتند برای بخشش قاتلان جانی و آدمکشان اغتشاشگر از خانواده او رضایت بگیرند.(ادامه)

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما امروز نقشی در اقتصاد ندارند و حدود ۸۰ درصد اقتصاد ما دولتی است. منظور فقط این دولت نیست کلا اینطور بوده و این اشتباه می‌باشد، اقتصاد تا دولتی باشد نه رشد می‌کند و نه فسادش تمام می‌شود. قالیباف: ۸۰ درصد اقتصاد ما دولتی است
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما امروز نقشی در اقتصاد ندارند و حدود ۸۰ درصد اقتصاد ما دولتی است. منظور فقط این دولت نیست کلا اینطور بوده و این اشتباه می‌باشد، اقتصاد تا دولتی باشد نه رشد می‌کند و نه فسادش تمام می‌شود.(ادامه)
در پی متهم شدن مدافع مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به تجاوز جنسی، همسرش مراحل قانونی برای جدایی از این بازیکن ملی‌پوش را آغاز کرد. همسر اشرف حکیمی برای طلاق اقدام کرد
در پی متهم شدن مدافع مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به تجاوز جنسی، همسرش مراحل قانونی برای جدایی از این بازیکن ملی‌پوش را آغاز کرد.(ادامه)
یک مرد و زنی که توانسته بودند به قصد اخاذی با مقاصد شیطانی با مرد پولدار ارتباط برقرارکنند، در مازندران دستگیر شدند. دستگیری اخاذان اینترنتی فرد پولدار در مازندران
یک مرد و زنی که توانسته بودند به قصد اخاذی با مقاصد شیطانی با مرد پولدار ارتباط برقرارکنند، در مازندران دستگیر شدند.(ادامه)
مراسم تشییع و تدفین همسر استاد شهید مرتضی مطهری فردا شنبه 6 اسفندماه در قم برگزار می‌شود. جزئیات مراسم تشییع و تدفین همسر شهید مطهری اعلام شد
مراسم تشییع و تدفین همسر استاد شهید مرتضی مطهری فردا شنبه 6 اسفندماه در قم برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : تاسیس خانه یاریگران زندگی در مرکز استان یکی از اتفاقات خوب در این حوزه بود و در این مراکز دانش‌آموزانی که به برخی آسیب‌ها یا در معرض این آسیب‌ها هستند، می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و با کمک گرفتن از کارشناسان به شناسایی دقیق مشکل و رفع آن بپردازند. باید مدارسی را شکل دهیم که هم "نقدپذیر" باشند و هم "منتقد" / خانه یاریگران زندگی در مرکز استان تاسیس شد
شمال نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : تاسیس خانه یاریگران زندگی در مرکز استان یکی از اتفاقات خوب در این حوزه بود و در این مراکز دانش‌آموزانی که به برخی آسیب‌ها یا در معرض این آسیب‌ها هستند، می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و با کمک گرفتن از کارشناسان به شناسایی دقیق مشکل و رفع آن بپردازند.(ادامه)
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید. جزئیات کمتر شنیده شده از عملیات تروریستی شاهچراغ
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد. نحوه سازماندهی و پشتیبانی عناصر داعش در ایران / در دادگاه عاملین حادثه شاهچراغ چه گذشت؟
شمال نیوز : سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی گلوگاه از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی عمدی یک ویلای مسکونی در آن شهرستان خبر داد. بازداشت عامل آتش سوزی عمدی ویلای مسکونی در گلوگاه
فرمانده انتظامی گلوگاه از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی عمدی یک ویلای مسکونی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 194 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.