.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه گفت: زمانی که کوله پشتی سنگین باشد حجم باری بر شانه و کمر کودک تحمیل می‌شود که هنوز بدن وی آمادگی کافی برای تحمل آن را ندارد. کوله پشتی استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه گفت: زمانی که کوله پشتی سنگین باشد حجم باری بر شانه و کمر کودک تحمیل می‌شود که هنوز بدن وی آمادگی کافی برای تحمل آن را ندارد.(ادامه)
فرماندهی انتظامی تهران در خصوص ویدئوی درگیری راننده اسنپ با زن جوان که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، توضیح داد. ماجرای درگیری راننده اسنپ با زن جوان
فرماندهی انتظامی تهران در خصوص ویدئوی درگیری راننده اسنپ با زن جوان که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، توضیح داد.(ادامه)
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد. اخاذی از مرد خانواده‌دار با تصاویر زننده!
باند مخوف زورگیری از رانندگان در بزرگراه هنگامی متلاشی شد که «زنگ رسوایی» برای تعدادی از طعمه‌های اعضای این باند به صدا درآمد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من از شما خواهش می‌کنم که از سال دوم به بعد به محض این که سال سوم شد نگویید «دولت مردمی»؛ دولت مردمی دولت ملغمه است یک نماینده مجلس : «رفیق بازی» از مشکلات دولت رئیسی است !
شمال نیوز : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من از شما خواهش می‌کنم که از سال دوم به بعد به محض این که سال سوم شد نگویید «دولت مردمی»؛ دولت مردمی دولت ملغمه است(ادامه)
زائران مازندرانی برای دریافت گذرنامه اربعین علاوه بر استفاده از نرم افزار پلیس من می‌توانند به مراکز پلیس در ۸ شهرستان مراجعه کنند. مازندرانی‌ها چگونه گذرنامه اربعین دریافت کنند؟
زائران مازندرانی برای دریافت گذرنامه اربعین علاوه بر استفاده از نرم افزار پلیس من می‌توانند به مراکز پلیس در ۸ شهرستان مراجعه کنند.(ادامه)
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۴۰ میلیارد ریالی اموال سرقتی در آن شهرستان خبر داد. دستگیری سارق و کشف میلیاردی اموال سرقتی در آمل
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۴۰ میلیارد ریالی اموال سرقتی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
پس از دریافت جواب ایران، رئیس‌جمهور عراق طی نامه دیگری در ۲۹/۲/۱۳۶۹ با پیشنهاد ایران مبنی بر مذاکره بدون واسطه سفیران دو کشور در ژنو (مقر اروپایی سازمان ملل) موافقت کرد. از نامه‌های محرمانه صدام به ایران چه می‌دانید؟
پس از دریافت جواب ایران، رئیس‌جمهور عراق طی نامه دیگری در ۲۹/۲/۱۳۶۹ با پیشنهاد ایران مبنی بر مذاکره بدون واسطه سفیران دو کشور در ژنو (مقر اروپایی سازمان ملل) موافقت کرد.(ادامه)
آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است. لاریجانی سرمایه ملی است/ اگر در انتخابات شرکت کند ایثار کرده!/ نظام باید شرایط حضور این افراد را فراهم کند
آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است.(ادامه)
درپی انتشار تصاویری از باراک اوباما، گمانه زنی‌ها درباره احتمال دست داشتن او در قتل سرآشپزش قوت گرفته است. گمانه زنی‌ها درباره دخالت اوباما در قتل سرآشپزش+ عکس
درپی انتشار تصاویری از باراک اوباما، گمانه زنی‌ها درباره احتمال دست داشتن او در قتل سرآشپزش قوت گرفته است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: یک نفر از سارقان منزل دستگیر و نفر دوم با سقوط از ارتفاع کشته شد. جزئیات مرگ یک سارق در ایذه
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: یک نفر از سارقان منزل دستگیر و نفر دوم با سقوط از ارتفاع کشته شد.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:۲ تن از کسانی که دستگیر شده بودند به عنوان همدستان قاتل شناسایی شدند. کری خوانی منجر به قتل جوان ۳۱ ساله شد
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:۲ تن از کسانی که دستگیر شده بودند به عنوان همدستان قاتل شناسایی شدند.(ادامه)
(ویدئو) سعید مرتضوی پای دیگ آش نذری شب تاسوعا
پس از تبرئه قاضی سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب اسبق تهران از اتهامات وارده و آزادی از زندان، خبری از او نبود تا فیلم نذری شبِ تاسوعای حسینی هرساله در منزل پدری‌اش در تفت یزد در هشتم محرم ۱۴۰۲ منتشر شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی لنگرود گیلان علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد. ماجرای کتک کاری یک روحانی با یک زن چه بود؟
فرمانده انتظامی لنگرود گیلان علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.(ادامه)
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود. ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در قاب تلویزیون و رادیوی شبکه استانی
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود.(ادامه)
محمد صادقی ، بازیگر  دیروز با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را تهدید کرده بود که صبح امروز توسط ماموران اطلاعات دستگیر شد. دستگیری محمد صادقی / بازیگر تهدید کننده پلیس
محمد صادقی ، بازیگر  دیروز با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را تهدید کرده بود که صبح امروز توسط ماموران اطلاعات دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا … ماجرای زنی که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرد / جنایت در مسیر دادگاه!
شمال نیوز : تصور می کرد اگر پای شوهرش به جلسه دادگاه برسد، قانون مو را از ماست بیرون می کشد و این گونه شاید نتواند از رسوایی خود دفاع کند. به همین دلیل تصمیم وحشتناکی گرفت تا …(ادامه)
یک بهله عقاب میهمان حیاط یک منزل مسکونی در رشت
حضور عقاب در حیاط منزل مسکونی و رعب و وحشت ساکنین صبح امروز ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.(ادامه)
قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند. پشت‌پرده ممانعت از حضور خاتمی در مراسم عقد دختر شمخانی
قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری ۲ سارق منزل در این شهرستان خبر داد. دستگیری سارق منازل نوشهر
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری ۲ سارق منزل در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند. اعدام، عاقبت تجاوز و دست درازی به نوامیس مردم در مؤسسه زیبایی غیرمجاز
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل درخواست یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده اگر نیمی از پیشنهاد استقلال برای دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود، در تیم فعلی خود می‌ماند. بیرانوند: نصف استقلال بدهید، می‌مانم!
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل درخواست یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده اگر نیمی از پیشنهاد استقلال برای دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود، در تیم فعلی خود می‌ماند.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد. آدم ربایی در مازندران، رهایی در بلوچستان/ نجات گروگان میاندورودی در زابل از چنگ آدم ربایان
فرمانده انتظامی مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.(ادامه)
فرماندار بافت با تایید شهادت یکی از ماموران فراجا در درگیری با فرد شرور در این شهرستان توضیحاتی را درباره جزییات این رویداد ارائه داد. جزییات شهادت مامور فراجا در بافت +عکس
فرماندار بافت با تایید شهادت یکی از ماموران فراجا در درگیری با فرد شرور در این شهرستان توضیحاتی را درباره جزییات این رویداد ارائه داد.(ادامه)
فرد ۳۲ ساله‌ای که در شهرستان میاندورود در مازندران گروگان گرفته شده بود در شهرستان زابل از چنگ آدم ربایان نجات یافت. آدم ربایی در مازندران رهایی در زابل
فرد ۳۲ ساله‌ای که در شهرستان میاندورود در مازندران گروگان گرفته شده بود در شهرستان زابل از چنگ آدم ربایان نجات یافت.(ادامه)
سخنگوی پلیس از اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه خبر داد. درخواست صدور گذرنامه، اینترنتی شد
سخنگوی پلیس از اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه خبر داد.(ادامه)
باند ۱۵ نفره اراذل و اوباش و سارقان در مازندران متلاشی شد. پایان جولان اراذل و اوباش و سارقان در استان
باند ۱۵ نفره اراذل و اوباش و سارقان در مازندران متلاشی شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی رامسر از رازگشایی یک قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد. رازگشایی یک قتل و دستگیری قاتل در رامسر
فرمانده انتظامی رامسر از رازگشایی یک قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد به اتهام خرید و فروش اجساد بازداشت شد. کاسبی رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد با فروش اجساد!
رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد به اتهام خرید و فروش اجساد بازداشت شد.(ادامه)
ماموران پلیس آگاهی، سارقان به عنف در شهرستان کلاردشت را در کمتر از ۳ ساعت هنگام خروج از محور هراز دستگیر کردند. سارقان زورگیر کلاردشت در محور هراز زمینگیر شدند
ماموران پلیس آگاهی، سارقان به عنف در شهرستان کلاردشت را در کمتر از ۳ ساعت هنگام خروج از محور هراز دستگیر کردند.(ادامه)
شمال نیوز : سپیده بابایی نایب قهرمان  قائم شهری رقابت‌های کشتی آلیش آسیا مدال خود را به خانواده شهید طهرانی مقدم تقدیم کرد. سپیده بابایی مدال آسیایی خود را تقدیم شهید طهرانی‌مقدم کرد+ عکس
شمال نیوز : سپیده بابایی نایب قهرمان قائم شهری رقابت‌های کشتی آلیش آسیا مدال خود را به خانواده شهید طهرانی مقدم تقدیم کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.