.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری مادر و دختر سارق برنج در این شهرستان خبر داد. دستگیری مادر و دختر سارق برنج در ساری
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری مادر و دختر سارق برنج در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
هانیه رستمیان ملی‌پوش المپیکی تیراندازی ایران که صبح امروز به فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان در جام‌جهانی باکو صعود کرده بوود، نخستین مدال جهانی این رشته را برای ایران کسب کرد. کسب نخستین مدال جهانی تپانچه بانوان توسط بانوی مازندرانی/ رستمیان نقره‌ای شد
هانیه رستمیان ملی‌پوش المپیکی تیراندازی ایران که صبح امروز به فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان در جام‌جهانی باکو صعود کرده بوود، نخستین مدال جهانی این رشته را برای ایران کسب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : تماشا آن‌ چنانکه باید و شاید احساس درد را منتقل نمی‌کند؛ دردکشیده و درد چشیده می‌داند و می‌فهمد که درد چیست و طبیعتا وقتی دردی درک نشود، توقع پیگیری برای درمان هم منطقی نیست. از پارکینگ خانه به پارکینگ وزارتخانه می‌روید، نه تورم را می‌فهمید، نه می‌دانید قسط و وام چیست!
شمال نیوز : تماشا آن‌ چنانکه باید و شاید احساس درد را منتقل نمی‌کند؛ دردکشیده و درد چشیده می‌داند و می‌فهمد که درد چیست و طبیعتا وقتی دردی درک نشود، توقع پیگیری برای درمان هم منطقی نیست.(ادامه)
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: فرزند ۱۶ ساله مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد الخلیل اهل سنت خاش به وسیله اسلحه‌ای که در منزل آن‌ها بوده فوت کرده است. مرگ فرزند امام جمعه در حین بازی با اسلحه
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: فرزند ۱۶ ساله مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد الخلیل اهل سنت خاش به وسیله اسلحه‌ای که در منزل آن‌ها بوده فوت کرده است.(ادامه)
محمد سهیمی سه سال پیش یادداشت مفصلی در مورد کارنامه رضا پهلوی نوشته که در آن مقاله، نکات قابل تأملی در خصوص فرزند شاه مخلوع وجود دارد. چرا رضاپهلوی خواستار حمله و بمباران ایران است؟
محمد سهیمی سه سال پیش یادداشت مفصلی در مورد کارنامه رضا پهلوی نوشته که در آن مقاله، نکات قابل تأملی در خصوص فرزند شاه مخلوع وجود دارد.(ادامه)
محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بهبودی نسبی حالش از بیمارستان مرخص شد. بازیگر پیشکسوت از بیمارستان مرخص شد
محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بهبودی نسبی حالش از بیمارستان مرخص شد.(ادامه)
برادر حجت الاسلام فاضل گفت: همه شواهد و مدارک قبل و بعد از حادثه نشان می‌دهد برادرم به دلیل غرق شدن در دریا جان خود را از دست داد. همه شواهد حکایت از غرق شدن حجت الاسلام فاضل دارد
برادر حجت الاسلام فاضل گفت: همه شواهد و مدارک قبل و بعد از حادثه نشان می‌دهد برادرم به دلیل غرق شدن در دریا جان خود را از دست داد.(ادامه)
چند دستگاه خودرو در مازندران به دلیل کشف حجاب سرنشین و ادامه این اقدام غیرقانونی توقیف شدند. توقیف خودرو‌ها در مازندران به دلیل کشف حجاب
چند دستگاه خودرو در مازندران به دلیل کشف حجاب سرنشین و ادامه این اقدام غیرقانونی توقیف شدند.(ادامه)
شمال نیوز: عبدالرضا داوری از بیماری دوماهه احمدی‌نژاد خبر داد. ابتلای احمدی نژاد به یک بیماری/ علت غیبت ۷ ماهه فاش شد
شمال نیوز: عبدالرضا داوری از بیماری دوماهه احمدی‌نژاد خبر داد.(ادامه)
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت. شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس درگذشت
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.» ده خاطره از شهید شیرودی؛ عقاب تیزپرواز ارتش
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.»(ادامه)
سخنگوی دولت در منزل دو شهید مدافع حرم بابل حاضر شد
سخنگوی دولت با حضور در منزل شهیدان سیدرضا طاهر و حسن رجایی فر از شهدای مدافع حرم شهرستان بابل یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و از مقام آنان تجلیل کرد.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از عزل فرمانده انتظامی عباس آباد به دستور سردار میرزایی فرمانده فراجای استان در پی حادثه روستای دانیال آن شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد برکنار شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از عزل فرمانده انتظامی عباس آباد به دستور سردار میرزایی فرمانده فراجای استان در پی حادثه روستای دانیال آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
حضور سید حسن خمینی در منزل مرحوم عماد افروغ
(ادامه)
اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال سلمانشهر با صدورِ قرارِ تامینِ کیفری بازداشت و روانه‌ زندان شدند.

جزئیات جدید از ماجرای روستای دانیال سلمانشهر/ بازداشت اعضای شورا، دهیار روستا و عوامل تیراندازی
اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال سلمانشهر با صدورِ قرارِ تامینِ کیفری بازداشت و روانه‌ زندان شدند. (ادامه)
موقوفه دانیال سلمانشهر بر اساس نیت واقف و حکم دادگاه توسط شخص حقیقی اداره می‌شود و اداره کل اوقاف مازندران نقشی در مدیریت آن ندارد. روایت اوقاف مازندران از ماجرای درگیری در روستای دانیال سلمانشهر
موقوفه دانیال سلمانشهر بر اساس نیت واقف و حکم دادگاه توسط شخص حقیقی اداره می‌شود و اداره کل اوقاف مازندران نقشی در مدیریت آن ندارد.(ادامه)
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است. تخلف پزشکانی که کارت‌خوان ندارند را به کجا اعلام کنیم؟
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است.(ادامه)
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی افراد نقابدار که از اهالی‌روستای دانیال سلمانشهر نبودند با هدف ایجاد التهاب و اغتشاش بر آتش درگیری‌ دمیدند. ردپای چند فرد نقابدار در درگیری روستای دانیال سلمانشهر
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی افراد نقابدار که از اهالی‌روستای دانیال سلمانشهر نبودند با هدف ایجاد التهاب و اغتشاش بر آتش درگیری‌ دمیدند.(ادامه)
فرماندار شهرستان عباس آباد از دستگیری عوامل تیراندازی صبح دیروز در روستای دانیال سلمانشهر خبر داد. بازداشت عاملان تیراندازی در روستای دانیال سلمانشهر
فرماندار شهرستان عباس آباد از دستگیری عوامل تیراندازی صبح دیروز در روستای دانیال سلمانشهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند.

ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال سلمانشهر با متولیان موقوفه ملکی چه بود؟ /۲ کشته و ۳ مجروح در نزاع دسته جمعی/ ردپای چند فرد نقابدار در درگیری / به خودروی نیروی انتظامی حمله کردند | کمیته ویژه حقیقت یاب تشکیل شد(خبر)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند. (ادامه)
بانوان روستای درویش خیل بابل شب‌های احیا با پخت وعده سحری در سه شب میزبان همه روزه داران این روستا در مسجد هستند. سنت جالب سحری دادن در یک روستای بابل
بانوان روستای درویش خیل بابل شب‌های احیا با پخت وعده سحری در سه شب میزبان همه روزه داران این روستا در مسجد هستند.(ادامه)
«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند. دروغ جدید رسانه‌های ضدانقلاب
«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند.(ادامه)
دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان
دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان(ادامه)
آتش نشانان ساروی حریق ۲ دستگاه موتور را در پارکینگ یک منزل اطفا کردند. حریق ۲ دستگاه موتور در پارکینگ منزل
آتش نشانان ساروی حریق ۲ دستگاه موتور را در پارکینگ یک منزل اطفا کردند.(ادامه)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند. صیادی که همیشه سرباز بود(يادداشت)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند.(ادامه)
 باشگاه خبرنگاران:  منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود. سرانجام زنی که «مسئول عملیات ترور» سپهبد صیاد شیرازی بود + عکس‌
باشگاه خبرنگاران: منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.(ادامه)
انفجار شدید منزل مسکونی در خیابان فلاح تهران + تصاویر
در پی انفجاری که در یک منزل مسکونی در خیابان فلاح تهران رخ داد تاکنون ۳ زن، یک کودک و ۳ مرد مجروح شدند.(ادامه)
دستگیری سارق منزل با 11 فقره سرقت در نوشهر
(ادامه)
ایستاده در بهشت/ فرمانده‌ای که در تاریخ ماندگار شد
پس از گذشت ۴۱ سال از ربایش حاج احمد متوسلیان و هیئت همراهش هنوز خبر دقیقی از سرنوشت این ۴ تن منتشر نشده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 194 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.