.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهریور مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل
مهلت معرفی کلیه مشمولان فارغ التحصیل در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور پارسال، ۳۱ شهریورماه امسال اعلام شد.(ادامه)
جزئیات حذف یارانه متولدین ۹۹ اعلام شد
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت یارانه موالید جدید مشروط به شناسایی وزارت رفاه شده است.(ادامه)
زمان واریز "حقوق بیمه بیکاری فروردین" ناشی از کرونا مشخص شد
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، زمان واریز مقرری بیمه بیکاری فروردین ماه ناشی از ویروس کرونا را اعلام کرد.(ادامه)
مشمولان دریافت وام ۱۶ میلیون تومان وام کرونایی اعلام شدند
کسب و کارهای مشمول دریافت تسهیلات دوره کرونا در گروه مراکز و مجتمع های فرهنگی آموزشی, هنری و رسانه ای تسهیلات به ازای هر شاغل ۱۶ میلیون تومان دریافت می کنند.(ادامه)
دلیل متفاوت بودن مبالغ واریزی بیمه بیکاری کرونا
رییس کانون شورای اسلامی کار البرز گفت: بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا بر اساس معیار کارشناس برنامه‌ریزی بودجه به حساب مشمولان واریز شده که علی الحساب یک ماهه است.(ادامه)
مبلغ بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا آب رفت؟
واریز بیمه بیکاری به حساب افرادی که در جریان بحران کرونا بیکار شده‌اند،‌در حالی آغاز شده است که برخی مشمولان مدعی شده‌اند مبلغ واریزی به حساب آنها به شدت ناچیز و کمتر از میزانی است که طبق قانون باید انجام می‌شده است.(ادامه)
همزمان با آغاز پرداخت مقرری بیمه بیکاری کرونا و واریز آن به حساب ۱۰۳ هزار نفر از مشمولان توسط سازمان برنامه و بودجه، میزان و مبلغ این مقرری مورد سوال و پیگیری بسیاری از متقاضیان و مشمولان دریافت بیمه بیکاری کروناست. مبلغ بیمه بیکاری کرونا چقدر است؟
همزمان با آغاز پرداخت مقرری بیمه بیکاری کرونا و واریز آن به حساب ۱۰۳ هزار نفر از مشمولان توسط سازمان برنامه و بودجه، میزان و مبلغ این مقرری مورد سوال و پیگیری بسیاری از متقاضیان و مشمولان دریافت بیمه بیکاری کروناست.(ادامه)
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: دو میلیون و ۵۰۰هزار نفر از وراث متوفیان سهام عدالت باید منتظر اطلاعیه‌های این شرکت در خصوص انتقال سهام عدالت اموات باشند. وراث متوفیان سهام عدالت بخوانند
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: دو میلیون و ۵۰۰هزار نفر از وراث متوفیان سهام عدالت باید منتظر اطلاعیه‌های این شرکت در خصوص انتقال سهام عدالت اموات باشند.(ادامه)


روند ثبت‌نام این افراد تا سال ۹۴ تکمیل شد، اما بعد از واریز سود در سال ۹۶، این لیست بسته شد.
تکلیف جاماندگان سهام عدالت چیست؟
روند ثبت‌نام این افراد تا سال ۹۴ تکمیل شد، اما بعد از واریز سود در سال ۹۶، این لیست بسته شد. (ادامه)
تکلیف سود سالانه سهام عدالت پس از فروش آن چه می‌شود؟
شمال نیوز: مشمولین سهام عدالت این فرصت را دارند تا با آزادسازی این سهام نسبت به فروش 30 درصد آن اقدام کنند اما باید توجه کنند درصورت ...(ادامه)
اطلاعیه شماره 4 سهام عدالت/ وراث منتظر باشند
شمال نیوز: شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد : 2 میلیون و 500 هزار نفر از وراث متوفیان سهام عدالت باید منتظر ...(ادامه)
شمال نیوز: بانک مرکزی تاکید کرد که بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی نباید بیش از یک قسط از مشمولان طرح امهال اقساط وام های قرض الحسنه ماه های اسفند ۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ دریافت کنند. دارندگان وام قرض‌الحسنه، در خرداد فقط یک قسط پرداخت کنند
شمال نیوز: بانک مرکزی تاکید کرد که بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی نباید بیش از یک قسط از مشمولان طرح امهال اقساط وام های قرض الحسنه ماه های اسفند ۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ دریافت کنند.(ادامه)
مبلغ بیمه بیکاری کرونا مشخص شد
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده است که مشمولان بیمه بیکاری کرونا از این هفته به حساب آنها واریز می‌شود اما روایت‌های مختلفی از مبلغ وجود دارد. شنیده‌ها حاکی از این است که ماهانه ۸۲۵ هزار تومان به مشمولان بیمه بیکاری کرونا پرداخت می‌شود.(ادامه)
جزئیات نحوه فروش سهام عدالت اعلام شد
سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد: افراد برای فروش سهام عدالت در کارگزاری‌ها می‌توانند سهام هر یک از شرکت‌ها را تا ۳۰ درصد انتخاب و بفروشند اما افراد در بانک نیازی به کد بورسی ندارند و با کد ملی سهام می‌فروشند.(ادامه)
شمال نیوز: آزادسازی سهام عدالت سرانجام پس از گذشت بیش از یک دهه انتظار، وارد فاز اجرایی شد. به‌طوری‌که از روز گذشته (10 خردادماه) مشمولانی که ... صف فروش 200 هزار نفری برای سهام عدالت
شمال نیوز: آزادسازی سهام عدالت سرانجام پس از گذشت بیش از یک دهه انتظار، وارد فاز اجرایی شد. به‌طوری‌که از روز گذشته (10 خردادماه) مشمولانی که ...(ادامه)
چرا ارزش برگه‌های یک میلیونی سهام عدالت، کم‌تر از یک میلیون است؟
قرار بود برگه‌های اولیه از محل سهم سود سنوات قبل پر شود. در سال ۱۳۹۴ اعلام شد ۵۳ درصد ارزش سهم از محل مطالبات سود سنوات قبل پر شده است و برای پر کردن مابقی، دو سال به مشمولان فرصت دادند که با آورده نقدی، ۴۷ درصد مابقی را به قیمت اسمی واریز کنند. در این راستا فقط تعداد کمی از مشمولان واریز کردند و اکثریت واریز نکردند؛ بنابراین ارزش واقعی سهم ان‌ها در سبد سهام عدالت یک میلیون تومان نیست و حدود ۵۳۰ هزار تومان است. (ادامه)
احراز هویت الکترونیک مشمولان سهام عدالت از ۸ خرداد
(ادامه)
زمان ثبت نام اینترنتی تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری
(ادامه)
احتمال واریز بیمه بیکاری کرونا تا قبل از عید فطر
(ادامه)
حکم اعدام برای سلطان طلا و خودرو و همسرش/ صدور حکم 2 نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا /رأی دادگاه ۲۱ نفر از متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد / حکم تخلیه برای تمامی قراردادهای اجاره‌ای که موعدشان گذشته صادر نمی‌شود.... (خبر)
(ادامه)
فروش وکالتی سهام عدالت صحت ندارد/ دستور رییس جمهور امکان فروش سهام از طریق بانک‌ها است/ فروش سهام عدالت نیمه اول سال امکان‌پذیر می‌شود
(ادامه)
شمال نیوز: رییس سازمان بورس گفت: هم اکنون کد بورسی 35 میلیون‌سهام دار عدالت صادر شده است. کد بورسی برای 35 میلیون مشمول سهام عدالت صادر شد
شمال نیوز: رییس سازمان بورس گفت: هم اکنون کد بورسی 35 میلیون‌سهام دار عدالت صادر شده است.(ادامه)
یارانه اردیبهشت شنبه شب واریز می‌شود
(ادامه)
چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم؟
این روزها بحث سهام عدالت پس از آزادسازی آن باز هم داغ شده است. در حال حاضر حدود ۵۰ میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند و همواره این سوال برای برخی افراد مطرح است که چگونه می توانند مشمول سهام عدالت شوند. این درحالی است که پرونده ثبت نام سهام عدالت بسته شده است و امکان اینکه مشمول جدیدی پذیرفته شود وجود ندارد.(ادامه)
ارزش دقیق و به روز سهام عدالت دقیقا چقدر است؟
شمال نیوز: سهام عدالت که در سال 1385 در راستای سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی و درخواست رئیس جمهور وقت و با اذن رهبری و مصوبه دولت وقت، طراحی شد، در آن طرح سهام حدود 49 شرکت، شامل 36 شرکت بورسی و 13 شرکت غیربورسی به تعداد 49 میلیون و 152 هزار و 741 نفر واگذار شد.(ادامه)
شمال نیوز : فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ارزش اولین عرضه سهام شرکت‌های دولتی را ۲۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و از مردم خواست از این فرصت نوین به خوبی استفاده کنند..... دعوت دژپسند از مردم برای انتفاع از عرضه «سهام دولتی» در بورس
شمال نیوز : فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ارزش اولین عرضه سهام شرکت‌های دولتی را ۲۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و از مردم خواست از این فرصت نوین به خوبی استفاده کنند.....(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۱۴ اردیبهشت
(ادامه)
اگر وضعیت متقاضیان بورس به ثبات برسد و با برنامه دولت مبنی بر واگذاری سهام شرکت‌ها ازطریق صندوق‌های قابل معامله بورسی ای‌تی‌اف قرار است 60 تا 70 درصد از افراد جامعه کد سهامداری بگیرند....(خبر)
(ادامه)
کدام شرکت‌ها در سبد سهام عدالت هستند؟
شمال نیوز: سازمان خصوصی سازی 49 شرکت را به ارزش حدودی 26 هزار میلیارد تومان در سبد سهام عدالت خود انتخاب کرد که مطابق گزارش این سازمان در اسفندماه ۱۳۹۸، ارزش روز شرکت‌های حاضر در پورتفوی سهام عدالت بیش از ۲۳۹۷ هزار میلیارد ریال است.(ادامه)
شمال نیوز: مجوز مقام معظم رهبری درمورد آزادسازی سهام عدالت سه شنبه هفته گذشته ابلاغ شد. بر اساس این ابلاغیه مشمولان اجازه پیدا کردند سهام خود را خرید و فروش کنند. در این راستا مشمولان باید توجه داشته باشند که خرید و فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی و فاقد وجاهت است. خرید و فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی است
شمال نیوز: مجوز مقام معظم رهبری درمورد آزادسازی سهام عدالت سه شنبه هفته گذشته ابلاغ شد. بر اساس این ابلاغیه مشمولان اجازه پیدا کردند سهام خود را خرید و فروش کنند. در این راستا مشمولان باید توجه داشته باشند که خرید و فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی و فاقد وجاهت است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.