.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز در حالی آغاز می‌شود که مشمولان در ۵ گروه اولویتی و کاروان‌ها با ۵ گروه قیمتی اقدام به اعزام زائران به این سفر معنوی خواهند کرد.

جزئیات ثبت‌نام و اولویت‌های اعزام به حج تمتع ۱۴۰۲ / هزینه کاروان‌ در ۵ گروه قیمتی؛ حداقل قیمت ۱۳۰ میلیون تومان / هزینه‌ها با دلار چند تومانی است؟(خبر)
ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز در حالی آغاز می‌شود که مشمولان در ۵ گروه اولویتی و کاروان‌ها با ۵ گروه قیمتی اقدام به اعزام زائران به این سفر معنوی خواهند کرد. (ادامه)
به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی اگر جلسه دوم شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ تشکیل شود، امکان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تا پایان امسال وجود دارد. چرا اعطای سهام عدالت به جاماندگان زمان‌بر شد؟
به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی اگر جلسه دوم شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ تشکیل شود، امکان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تا پایان امسال وجود دارد.(ادامه)
عیدی کارگران در سال ۱۴۰۱ چگونه محاسبه می شود؟+اینفوگرافیک
تمام کارکنان مشمول قانون کار که طبق تعریف این قانون «کارگر» شناخته می‌شوند، مشمول عیدی و پاداش پایان سال هستند. مبنای پرداخت عیدی کارگران با یک سال کامل پرداخت حق بیمه در محل کار خود، حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان و حداقل ۸ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.(ادامه)
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد. ۲۰ پرسش و پاسخ درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد.(ادامه)
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عفو عمومی محکومان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آزادی محکومان و متهمان حوادث اخیر فرصتی را به‌دست می‌آورد که می‌تواند آتش زیر خاکستری هم اگر باقی‌مانده را به‌نوعی خاموش کند. محسن هاشمی: اگر فائزه هم عفو شود، خوشحال می‌شویم
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عفو عمومی محکومان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آزادی محکومان و متهمان حوادث اخیر فرصتی را به‌دست می‌آورد که می‌تواند آتش زیر خاکستری هم اگر باقی‌مانده را به‌نوعی خاموش کند.(ادامه)
به گفته رئیس سازمان بورس در خصوص جاماندگان سهام عدالت هنوز لیست اسامی نهایی به سازمان بورس داده نشده، اما در حال انجام است. اعطای سهام عدالت به جاماندگان در چه مرحله‌ای است؟
به گفته رئیس سازمان بورس در خصوص جاماندگان سهام عدالت هنوز لیست اسامی نهایی به سازمان بورس داده نشده، اما در حال انجام است.(ادامه)
رای دیوان عدالت اداری درباره محاسبه خدمت سربازی در سابقه بازنشستگی
ایرنا نوشت: هیئت عمومی دیوان عدالت اداری یک مصوبه غیرقانونی که مقرر می‌کرد «مدت خدمت نظام وظیفه مشمولان قانون کار به عنوان سابقه کارگاهی کارگر برای دریافت مزایای پایان کار لحاظ نخواهد شد» را ابطال کرد.(ادامه)
به گفته سخنگوی کانون سهامداران عدالت، هیچ گاه در رابطه با تخصیص سهام عدالت چه در گذشته و چه حال ثبت نام عمومی و اینترنتی وجود نداشته است. مردم مراقب کلاهبرداری سودجویان برای ثبت نام سهام عدالت باشند
به گفته سخنگوی کانون سهامداران عدالت، هیچ گاه در رابطه با تخصیص سهام عدالت چه در گذشته و چه حال ثبت نام عمومی و اینترنتی وجود نداشته است.(ادامه)
سازمان حج و زیارت در پیش اطلاعیه‌ای با مشخص کردن اولویت‌های تشرف به حج تمتع ۱۴۰۲ اعلام کرد: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع با مراجعه به سامانه این سازمان، اطلاعات خود را به روزرسانی و مدارک خود را هم تکمیل کنند. دارندگان قبض حج اطلاعاتشان را به‌روز کنند
سازمان حج و زیارت در پیش اطلاعیه‌ای با مشخص کردن اولویت‌های تشرف به حج تمتع ۱۴۰۲ اعلام کرد: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع با مراجعه به سامانه این سازمان، اطلاعات خود را به روزرسانی و مدارک خود را هم تکمیل کنند.(ادامه)
زیرساخت‌های فنی و اداری و مالی اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان طی چندماه اخیر فراهم شده و عملا وارد فاز عملیاتی شده است؛ سرعت دهی در صدور احکام جدید معلمان بر اساس قانون رتبه بندی یکی از اقدامات مثبت در همین حوزه است آخرین اخبار درباره اجرای رتبه بندی معلمان و صدور احکام جدید فرهنگیان
زیرساخت‌های فنی و اداری و مالی اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان طی چندماه اخیر فراهم شده و عملا وارد فاز عملیاتی شده است؛ سرعت دهی در صدور احکام جدید معلمان بر اساس قانون رتبه بندی یکی از اقدامات مثبت در همین حوزه است(ادامه)
سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز نمی شود؟
به گفته رئیس سازمان بورس، سهامداران عدالت برای دریافت سود، حتما باید اطلاعات خود را در سامانه سجام تکمیل کرده باشند.(ادامه)
سربازان غایب از کسرخدمت ایثارگری بهره مند می‌شوند
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از امکان بهره‌مندی سربازان غایب حین خدمت از کسرخدمت ایثارگری والدین خبرداد.(ادامه)
نکاتی که متقاضیان «بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد» باید بدانند
بیمه «صاحبان حرف و مشاغل آزاد» یکی از انواع بیمه‌های خاص سازمان تأمین‌اجتماعی است که از این طریق، متقاضیان می‌توانند با پرداخت حق بیمه مقرر از حمایت‌های قانونی مقرر برخوردار شوند.(ادامه)
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره موضوع پرداختی‌های فرهنگیان در ماه آبان و ماه آینده و همچنین موضوع کسورات حقوق آنان توضیحاتی ارائه داد / همکاران تابع صندوق بازنشستگان کشوری که دارای ۳۰ سال ....(خبر)
(ادامه)
اگرچه حدود سه میلیون نفر به لیست یارانه‌بگیران اضافه شده است، اما سازمان هدفمندی یارانه‌ها از معیار جدیدی برای حذف یارانه نقدی رونمایی کرده است و آن هم دریافت سهمیه دو هزار دلاری سالانه است. یارانه ۸ میلیونی به چه کسانی می‌رسد؟
اگرچه حدود سه میلیون نفر به لیست یارانه‌بگیران اضافه شده است، اما سازمان هدفمندی یارانه‌ها از معیار جدیدی برای حذف یارانه نقدی رونمایی کرده است و آن هم دریافت سهمیه دو هزار دلاری سالانه است.(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد. بخشنامه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جدول دریافتی‌ها
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.(ادامه)
بخشنامه اجرایی قانون ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.(ادامه)
رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه‌ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود.
ساعت کاری ادارات در سراسر کشور ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود/ روز‌های پنجشنبه در تمام شهرستانها هم مانند تهران، ادارات تعطیل خواهد بود
رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه‌ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود. (ادامه)
یارانه نقدی ومعیششتی آبان و آذر ماه یکجا واریز می شود
بر اساس برنامه‌های موجود پیش‌بینی می‌شود که یارانه آبان‌ماه هم بیستم همین ماه به حساب سرپرست خانوارها واریز شود.(ادامه)
شمال نیوز:

جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد. جزئیات کامل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان | جدول افزایش حقوق بر اساس نظرات دولت و مجلس
شمال نیوز: جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. تصویب متناسب‌سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان در مجلس / میزان افزایش حقوق‌ها اعلام شد
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.(ادامه)
نداشتن کارت پایان خدمت سد راه دریافت وام فرزندآوری
به گفته رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، فعلا به افرادی که مشمول غایب محسوب می‌شوند، یک سری خدمات در قانون همچون وام فرزندآوری تعلق نمی‌گیرد.(ادامه)
از سهام عدالت متوفیان چه خبر؟
تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان از مهم‌ترین موضوعاتی است که وراث این افراد مدت‌هاست چشم انتظار آن هستند، با این حال زمان نهایی آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.(ادامه)
ارزش واقعی سهام عدالت چند است؟
ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان همچنان در محدوده ۱۰ میلیون تومان است. البته امکان فروش این سهام هنوز هم وجود ندارد و به طور کلی زمزمه‌های اصلاح آیین‌نامه این سهام به گوش می‌رسد.(ادامه)
منیبان نوشت:با استفاده از قانون نقل‌وانتقال سوابق بیمه‌ای تمام افراد دارای سابقه بیمه در هر صندوق با میزان ۱۰ سال پرداخت حق بیمه امکان بهره‌مندی از خدمات بازنشستگی هر صندوق بیمه‌ای را خواهند داشت. بازنشستگی با ۱۰ سال بیمه در مجلس تصویب شد
منیبان نوشت:با استفاده از قانون نقل‌وانتقال سوابق بیمه‌ای تمام افراد دارای سابقه بیمه در هر صندوق با میزان ۱۰ سال پرداخت حق بیمه امکان بهره‌مندی از خدمات بازنشستگی هر صندوق بیمه‌ای را خواهند داشت.(ادامه)
 مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری خبر داد. واریز وام ۱۵ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری خبر داد.(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود. خبر خوش استخدامی/ برگزاری آزمون جذب ۷ هزار معلم تا قبل از مهرماه
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.(ادامه)
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: مهر اعتبار ۶ ماهه سفر به عراق روی گذرنامه‌ زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، زده می‌شود. تمدید ۶ ماهه گذرنامه‌های منقضی از شنبه
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: مهر اعتبار ۶ ماهه سفر به عراق روی گذرنامه‌ زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، زده می‌شود.(ادامه)
دولت بررسی الگوی جدید افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری را با هدف بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید آغاز کرد آخرین شنیده‌ها از جزئیات طرح دولت برای افزایش حقوق‌ها/افزایش 50درصدی حق عائله‌مند!
دولت بررسی الگوی جدید افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری را با هدف بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید آغاز کرد(ادامه)
اعلام شرایط ادامه تحصیل مشمولان قبولی مهرماه دانشگاه‌ها
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعلام شرایط ادامه تحصیل مشمولان قبولی مهرماه دانشگاه‌ها خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.