.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زمان مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان
براساس پیگیری‌های انجام شده مقرر شده است تا مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان از روز یکشنبه دوم مردادماه آغاز شود.(ادامه)
فراخوان مشمولان اعزامی مرداد ۱۴۰۱
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد تمام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت مرداد ۱۴۰۱ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه حضور یابند.(ادامه)
در روزهای گذشته خبری منتشر شد، مبنی براینکه از مجموع ۲٫۵ میلیون تقاضای بررسی شده برای دریافت یارانه جدید، درخواست ۲٫۳ میلیون شهروند مورد موافقت قرار گرفت و حدود ۳۰۰ هزار نفر ... واریز یارانه معیشتی جدید به حساب یارانه بگیران
در روزهای گذشته خبری منتشر شد، مبنی براینکه از مجموع ۲٫۵ میلیون تقاضای بررسی شده برای دریافت یارانه جدید، درخواست ۲٫۳ میلیون شهروند مورد موافقت قرار گرفت و حدود ۳۰۰ هزار نفر ...(ادامه)
معافیت‌های جدید سربازی در راه است؟/ توضیح عضو کمیسیون امنیت ملی
مهر نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر به کل خدمت سربازی را حذف کنیم یا اینکه معافیت‌های سربازی را بیش از اندازه افزایش دهیم، دست نیروهای نظامی خالی می‌شود.(ادامه)
موسوی:صرف ۸۰۰ میلیارد تومان برای درمان ۳۰۰ هزار بیمار کرونایی در کشور
رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در دوران کرونا ۸۰۰ میلیارد تومان برای درمان ۳۰۰ هزار بیمار کرونایی در کشور صرف شده است.(ادامه)
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه نتیجه بررسی گروه اول ثبت‌نام کنندگان یارانه‌ها مشخص شده است، گفت: این گروه شامل دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بودند که از این تعداد حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه شناخته شدند ....(خبر)
(ادامه)
۲.۳ میلیون خانوار جدید تیرماه یارانه می‌گیرند
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه نتیجه بررسی گروه اول ثبت‌نام کنندگان یارانه‌ها مشخص شده است، گفت: این گروه شامل دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بودند که از این تعداد حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه شناخته شدند.(ادامه)
ورود مجلس به موضوع دریافت مالیات از تراکنش‌های صنفی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به موضوع دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی اصناف و بنگاه های اقتصادی ورود می‌کنند.(ادامه)
زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت جاماندگان
معاون فناوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: مرحله سوم واریز سود سهام جاماندگان سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را ارائه و ثبت کرده اند، اواخر ماه جاری پرداخت می‌شود.(ادامه)
مدیر کل دفتر حسابرسی مالیاتی گفت: کلیه مبالغ واریزی به دستگاه‌های کارتخوان اصناف، ملاک عمل سازمان امور مالیاتی در محاسبه مالیات مقطوع است. البته، اگر پول به حساب متصل به کارتخوان اصناف واریز شده باشد، در محاسبه مالیات آن‌ها لحاظ نشده است. خبر جدید سازمان امور مالیاتی برای اصناف/ اعلام جزییات مالیات از کارتخوان‌ها
مدیر کل دفتر حسابرسی مالیاتی گفت: کلیه مبالغ واریزی به دستگاه‌های کارتخوان اصناف، ملاک عمل سازمان امور مالیاتی در محاسبه مالیات مقطوع است. البته، اگر پول به حساب متصل به کارتخوان اصناف واریز شده باشد، در محاسبه مالیات آن‌ها لحاظ نشده است.(ادامه)
بکارگیری مشمولان غایب ممنوع
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از ممنوعیت بکارگیری مشمولان غایب توسط موسسات دولتی و غیر دولتی خبر داد.(ادامه)
اعزام مشمولان پایه خدمتی تیر ماه ۱۴۰۱
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام همزمان مشمولان پایه خدمتی تیر ماه ۱۴۰۱ در روز چهار شنبه اول تیر ماه از شهرستان‌های معین خبر داد.(ادامه)
شرایط وام مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۱
مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران شرایط اعطای وام مسکن ایثارگران را اعلام کرد.(ادامه)
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ... از پیشنهاد تنفس یک ساله مالیاتی به اصناف تا انتقاد از مالیات ستانی بر مبنای تراکنش‌ بانکی/ وزیر اقتصاد: بنای دولت، فشار مضاعف به مؤدیان خوش حساب نیست
خاندوزی گفت: اگرچه نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، اما تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ساله مالیاتی ...(ادامه)
واریز یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: برداشت یارانه مسدودی به متقاضیان منوط به پایش اطلاعات در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و بلافاصله پس از اعلام این وزارتخانه افراد می‌توانند برداشت کنند.(ادامه)
اعلام آخرین مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل
معاون وظیفه عمومی مازندران گفت: همه مشمولان فارغ التحصیل خرداد، تیر و شهریور ۱۴۰۰ تا پایان شهریور امسال مهلت معرفی دارند.(ادامه)
دهک پُردرآمد از لیست یارانه نقدی حذف شد
با اقدام برای تغییر نرخ یارانه و پرداخت آن به ۹ دهک، عملا دهک دهم به عنوان دهک پردرآمد از لیست یارانه نقدی حذف شد.(ادامه)
سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یکصد و سی و پنجمین و یکصد و سی و ششمین مرحله یارانه نقدی براساس دهک‌های شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مبالغ تعیین شده به حساب ۲۳ میلیون سرپرست خانوار واریز شد. جزئیات جدید از واریز یارانه‌ حمایتی برای ۷۲ میلیون نفر ایرانی | این دو یارانه دیگر پرداخت نمی‌شود
سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یکصد و سی و پنجمین و یکصد و سی و ششمین مرحله یارانه نقدی براساس دهک‌های شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مبالغ تعیین شده به حساب ۲۳ میلیون سرپرست خانوار واریز شد.(ادامه)
زمان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت اعلام شد
۱۸ میلیون نفر جامانده از سهام عدالت در کشور شناسایی شده است که این دسته از مشمولان می‌توانند از خردادماه سال جاری، اقدام به ثبت‌نام برای دریافت سهام عدالت کنند.(ادامه)
اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی اردیبهشت
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام همزمان مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ماه در روز پنج شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خبر داد.(ادامه)
۴۰۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در مازندران وجود دارند
قائم مقام ستاد دیه مازندران گفت: ۴۰۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در استان بسر می برند که ۲۰۰ نفر مشمول کمک خیران و ستاد برای آزادی هستند.(ادامه)
در هفته آینده امسال واریز یک یارانه قطعی است و احتمال واریز یارانه ماه رمضان نیز وجود دارد. زمان واریز یارانه رمضان ۱۴۰۱ و مبلغ دقیق
در هفته آینده امسال واریز یک یارانه قطعی است و احتمال واریز یارانه ماه رمضان نیز وجود دارد.(ادامه)

امشب یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز به حساب ۱۲ میلیون نفر واریز می‌شود. مشمولان یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز چه کسانی هستند؟ چه کسانی یارانه ۱۵۰ هزار تومانی می‌گیرند؟
امشب یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز به حساب ۱۲ میلیون نفر واریز می‌شود. مشمولان یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز چه کسانی هستند؟(ادامه)
مدیر سامانه های اطلاعاتی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه روش جدید استعلام سود سهام عدالت را اعلام کرد. روش جدید استعلام سود سهام عدالت اعلام شد
مدیر سامانه های اطلاعاتی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه روش جدید استعلام سود سهام عدالت را اعلام کرد.(ادامه)
شرایط معافیت مشمولان سربازی متاهل مشخص شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط معافیت مشمولان سربازی متاهل بالای ۳۰ سال سن را تعیین کردند.(ادامه)
وعده واریز سود سهام عدالت در این هفته!
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور از واریز سود سهام عدالت در این هفته خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مشمولان طرح «بازتوزیع یارانه بنزین» می‌توانند تحت شرایط تعیین شده، سهمیه یارانه‌ای خود را در سامانه بفروش برسانند یا آن را تا سقف ۴۰۰ لیتر حفظ کنند ولی بعد از آن سهمیه به طور خودکار تبدیل به ریال و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود. جزئیات فروش و حفظ سهمیه جدید بنزین یارانه‌ای / منابع فروش یکبار در ماه تسویه می‌شود
شمال نیوز: مشمولان طرح «بازتوزیع یارانه بنزین» می‌توانند تحت شرایط تعیین شده، سهمیه یارانه‌ای خود را در سامانه بفروش برسانند یا آن را تا سقف ۴۰۰ لیتر حفظ کنند ولی بعد از آن سهمیه به طور خودکار تبدیل به ریال و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
تعیین تکلیف سهام عدالت درگذشتگان
رئیس هیت مدیره اتحادیه سهام عدالت کشور از تعیین سامانه ای برای واگذاری سهام عدالت متوفیان به وراث خبر داد.(ادامه)
فراخوان اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی در اسفند ماه
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام همزمان مشمولان پایه خدمتی اسفند ماه در روز یکشنبه اول اسفند از شهرستان‌های معین خبر داد.(ادامه)
آخرین مهلت معرفی دانش آموزان و دانشجویان مشمول سربازی
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از مهلت یکساله معرفی دانشجویان مشمول از تاریخ فراغت و یا انصراف از تحصیل خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.