.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سيد حسن خميني درگذشت والده محمدباقر نوبخت را تسليت گفت
سيدحسن خميني با صدور پيامي درگذشت والده محمدباقر نوبخت معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي را تسليت گفت.(ادامه)
آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات
قائمشهر- استاندار مازندران از آمادگی برای برگزاری باشكوه مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه این استان خبر داد.(ادامه)
فرماندار بابل : تبليغات انتخاباتي در خارج از مكان هاي تعيين شده ممنوع!
(ادامه)
شمال نیوز: رئيس بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء از افتتاح دفتر ارتباطات مردمي آيت الله عبدالله جوادي آملي در زادگاهش شهرستان آمل خبر داد .
راه انداز دفتر ارتباطات مردمي آيت الله جوادي آملي در آمل
شمال نیوز: رئيس بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء از افتتاح دفتر ارتباطات مردمي آيت الله عبدالله جوادي آملي در زادگاهش شهرستان آمل خبر داد . (ادامه)
خبر خوش دولت برای 49 ميليون ايرانی
با تصويب لايحه ساماندهي سهام عدالت، پس از ١٠ سال برگه‌ها به پول نقد تبديل مي‌شوند.(ادامه)
يك رئيس شوراي شهر كشته شد
شنیده شد که مهدي درستي رئيس شوراي جوان شهر را كه به اتفاق خانواده به تفريح رفته بود با عده‌اي جوان مزاحم درگير شد و به‌طور ناجوانمردانه به قتل رسيد. (ادامه)
هشدار وزارت کشور درباره خرید رای در دور دوم انتخابات
مردم هم عموما به افرادي تحصيل كرده و متخصص راي دادند كه تركيب منتخبان به طور نسبي خوب است (ادامه)
روی برگه‌ رفراندوم 12 فروردین 58 چه نوشته شده بود؟ + تصاویر
طبق اعلاميه دولت موقت، در رفراندم 20 ميليون و 288 هزار تن (98 و دو دهم درصد آراء) به حذف سلطنت و برقراري نظامي اسلامي «بله» و 241 هزار تن «نه» گفته بودند.(ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمين شيخ عبدالحسين بابايي، متولد 1320 در شهرستان ساري است كه بعد از تحصيل در حوزه علميه نجف، از ابتداي دهه پنجاه به درخواست علما و مردم بابل در اين شهر ساكن شده است..... معرفی نماینده تام الاختیار آیت الله هاشمی شاهرودی درمازندران
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمين شيخ عبدالحسين بابايي، متولد 1320 در شهرستان ساري است كه بعد از تحصيل در حوزه علميه نجف، از ابتداي دهه پنجاه به درخواست علما و مردم بابل در اين شهر ساكن شده است.....(ادامه)
مجوز فعاليت موسسه اعتباري کاسپين صادر شد
موسسه اعتباري کاسپين در چارچوب فرآيند ساماندهي بازارغيرمتشکل پولي و پس از طي مراحل قانوني، مجوز فعاليت خود را از بانک مرکزي دريافت کرد و در فهرست موسسات اعتباري مجاز قرار گرفت. (ادامه)
صحت انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري تاييد شد
(ادامه)
تأييد نتايج 50 حوزه انتخابيه در شوراي نگهبان
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان از تأیید نتایج 50 حوزه انتخابیه در این شورا خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: دستگاه های دولتی و عمومی خدمات و سرویس های خود را برون سپاری کنند و با واگذاری پروژه ها به شرکت های استان، رونق اقتصادی بازار مازندران را در اولویت قرار دهند.

پیش بینی درآمد 90 هزار ميلياردی درحوزه ICT / سهم 5هزار و 600 میلیاردی مازندران از اين درآمد
شمال نیوز: دستگاه های دولتی و عمومی خدمات و سرویس های خود را برون سپاری کنند و با واگذاری پروژه ها به شرکت های استان، رونق اقتصادی بازار مازندران را در اولویت قرار دهند. (ادامه)
شمال نيوز: حجت السلام والمسلمين عباسعلي ابراهيمي كانديداي انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه شهرستانهاي ساري و مياندرود طی پیامی از مردم این دو شهرستان تقدیر کرد.
تقدیر دكتر ابراهيمي از مردم ساری و میاندرود
شمال نيوز: حجت السلام والمسلمين عباسعلي ابراهيمي كانديداي انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه شهرستانهاي ساري و مياندرود طی پیامی از مردم این دو شهرستان تقدیر کرد. (ادامه)
خاطره ناطق نوری از جلسه ای که او و هاشمی از روحانی خواستند کاندیدای ریاست جمهوری شود
(ادامه)
محمدرضا عارف: نتيجه را ديدم شوكه شدم
(ادامه)
در برنامه ای که تقدیم مردم شریف بابل شده است، ایفای نقش نمایندگی در تراز ملی بعنوان اصلی ترین نگاه اینجانب مطرح بوده و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود شهرستان  و بهره گیری از نقطه نظرات و دیدگاههای همه گروههای سیاسی و. از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود شهرستان استفاده خواهیم کرد
در برنامه ای که تقدیم مردم شریف بابل شده است، ایفای نقش نمایندگی در تراز ملی بعنوان اصلی ترین نگاه اینجانب مطرح بوده و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود شهرستان و بهره گیری از نقطه نظرات و دیدگاههای همه گروههای سیاسی و.(ادامه)
شمال نیوز: اگرچه احمدی‌ نژاد چندین بار قبل از برگزاری انتخابات مجلس دهم اعلام کرده بود که در این انتخابات نقش آفرین نخواهد بود، اما برخی وزرای وی نامزد این انتخابات شدند. 
عاقبت کابینه احمدی‌نژاد در مجلس دهم/ وزرایی که به مجلس راه یافتند و آنها که بازماندند(خبر)
شمال نیوز: اگرچه احمدی‌ نژاد چندین بار قبل از برگزاری انتخابات مجلس دهم اعلام کرده بود که در این انتخابات نقش آفرین نخواهد بود، اما برخی وزرای وی نامزد این انتخابات شدند. (ادامه)
نتايج آرای نامزدهای انتخابات در ساری و میاندرود
نتايج نهايي انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود اعلام شد. (ادامه)
سوادكوه شمالي شهر اول كشور در انتخابات شد
مردم سوادكوه شمالي با حضور ۹۸.۳درصدي در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري شهر برتر در مشاركت براي برگزاري انتخابات پرشور را از آن خود كردند.(ادامه)
20 نکته‌ای که باید برای رای دادن رعايت كنيد(يادداشت)
(ادامه)
فهرست ائتلاف اصولگرایان تغییر کرد
با نزديك شدن به روز جمعه و برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، جريان اصولگرا كه پيش از اين با نام ائتلاف بزرگ اصولگرايان و سخنگويي حدادعادل و با شعار معيشت ، امنيت و پيشرفت ليستي ٣٠ نفره را براي تهران ارائه داده بود ظاهرا آرايش جديدي به خود گرفته است.(ادامه)

شمال نیوز: بودجه سال ۹۵ شهرداري مركز استان و سازمانهاي تابعه آن توسط شهرداري پيش بيني و تنظيم و بموقع به شوراي شهر ارسال شد و كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر نيز بودجه 452 میلیاردی شهرداری ساری به تصويب شورا رسيد
شمال نیوز: بودجه سال ۹۵ شهرداري مركز استان و سازمانهاي تابعه آن توسط شهرداري پيش بيني و تنظيم و بموقع به شوراي شهر ارسال شد و كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر نيز(ادامه)
كورش پرويزيان چالش‌های پیش روی نظام بانکی(يادداشت)
كورش پرويزيان(ادامه)
امكان بررسي مجدد صلاحيت در شوراي نگهبان وجود دارد
(ادامه)
در این ديدار وي بخشي از دلايل رد صلاحيت خود را از آيت الله يزدي جويا مي شود كه اين عضو شوراي نگهبان توضيحاتي به وي ارايه مي كند. اشک‌های سیدحسن خمینی نزد رئیس مجلس خبرگان!
در این ديدار وي بخشي از دلايل رد صلاحيت خود را از آيت الله يزدي جويا مي شود كه اين عضو شوراي نگهبان توضيحاتي به وي ارايه مي كند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های متمادی بر حضور همه مردم پای صندوق رای تاکید ویژه داشته و در آستانه هر انتخاباتی به مردم، کاندیداها و مجریان برگزاری انتخابات رهنمودهایی داشته اند. از مشخصات انتخاب نامزد اصلح تا "حق الناس" دانستن رای مردم(خبر)
رهبر معظم انقلاب در سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های متمادی بر حضور همه مردم پای صندوق رای تاکید ویژه داشته و در آستانه هر انتخاباتی به مردم، کاندیداها و مجریان برگزاری انتخابات رهنمودهایی داشته اند.(ادامه)
آيا تاييد صلاحيت سيدحسن خميني صحت دارد؟
بررسي فضاي اين روزها نشان مي دهد كه براي اصلاح طلبان و سيدحسن خميني امكان تاييد صلاحيت وجود دارد. (ادامه)
پیگیری محسن رضایی برای اعتراض بیش از دویست داوطلب رد صلاحیت شده
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشت کوتاهی در صفحه شخصی اش درباره رد صلاحیت ها اظهار نظری کوتاه داشت. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 253 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.281 seconds.