.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باهنر: احمدی‌نژاد از کاندیداتوری در انتخابات نهی نشده
«در این دوره چون خیالم راحت‌تر است که اصولگرایان پیروز می‌شوند، احساس کردم ضرورت ندارد بیایم.» اين بخشي از سخنان محمدرضا باهنر، چند هفته مانده به انتخابات سال ۹۴ است.(ادامه)

حمید بقايي در حالي اخیرا اعلام كانديداتوري كرد كه هنوز اصولگرايان كانديداي خود را براي انتخابات معرفي نكردند. او همچنين زمانی خود را وارد اين گود كرد كه نزديكان احمدي‌نژاد پيشتر معتقد بودند نبايد وارد نقشه B (يا همان معرفي نامزدي غير احمدي‌نژاد) شد.
هدف احمدی نژاد از طرح بقایی برای انتخابات 96 چیست؟ / آیا پیش از ثبت نام یا اعلام صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان، از رقابت ها کنار می کشد؟
حمید بقايي در حالي اخیرا اعلام كانديداتوري كرد كه هنوز اصولگرايان كانديداي خود را براي انتخابات معرفي نكردند. او همچنين زمانی خود را وارد اين گود كرد كه نزديكان احمدي‌نژاد پيشتر معتقد بودند نبايد وارد نقشه B (يا همان معرفي نامزدي غير احمدي‌نژاد) شد. (ادامه)
دست رد علی لاریجانی به سینه اصولگرایان
جليلي اولين كانديداي مستقل اصولگرا خواهد بود كه سازوكار وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یا جمنا را نپذيرفته است. اين را پيش از اين نيز مي‌توانستيم حدس بزنيم، اما حالا مرضيه وحيد دستجردي لزومي به كتمان آن نمي‌بيند و ضمن بيان شفاف آن، با يك عقب‌نشيني بزرگ اعلام کرد که جليلي را در ليست ده نفر كانديداهاي نهايي اين جبهه قرار خواهد داد. (ادامه)
مشاركت شهروندان ساروی در پاكيزگي شهر
(ادامه)
در سال آينده ۱۲۴ پروژه در ساری احداث مي شود
(ادامه)
شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر ساري از تصویب بودجه 583 میلیارد تومانی این نهاد توسط شورای اسلامی شهر ساری خبر داد. بودجه 584 ميليارد تومانی شهرداری ساری تصويب شد
شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر ساري از تصویب بودجه 583 میلیارد تومانی این نهاد توسط شورای اسلامی شهر ساری خبر داد.(ادامه)
واکنش کدخدایی به تذکر بی‌سابقه آیت‌الله مکارم شیرازی به شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود با ارائه مستنداتی به تذکر روز گذشته آیت‌الله مکارم درباره شرکت‌های هرمی پاسخ داده است. (ادامه)
برای شکایت از پزشکان متخلف باید به کجا و چگونه شکایت کنیم؟
شمال نیوز: در کنار اخبار مرتبط با پیشرفت های پزشکی و نوآوری های جدید این عرصه، اخبار مرتبط با تخلفات و جرایم پزشکی هم از آن گونه مطالبی هستند که همیشه مورد اقبال افکار عمومی قرار داشته و این پرسش مطرح بوده که تخلفات و جرایم پزشکی به چه رفتارهایی اطلاق می شود و نحوه شکایت و پیگیری آن ها چگونه است؟ (ادامه)
خبري جديد درباره گزينه قطعي اصلاح طلبان براي انتخابات سياسي(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : من نیازی به لیست امید نداشتم. من برای لیست امید از سوی شورای اصلاح طلبان و اعتدال دعوت شدم؛ پیش از این در «صدای ملت» و لیست آقای مطهری بودم از من دعوت شد که به لیست امید بیایم من هم قبول کردم و وارد لیست امید شدم..... نماینده شمالی : نمی‌شود خیلی به ناطق امیدوار بود
شمال نیوز : من نیازی به لیست امید نداشتم. من برای لیست امید از سوی شورای اصلاح طلبان و اعتدال دعوت شدم؛ پیش از این در «صدای ملت» و لیست آقای مطهری بودم از من دعوت شد که به لیست امید بیایم من هم قبول کردم و وارد لیست امید شدم.....(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت ..... لاریجانی خطاب به قالیباف: برج‌سازی‌های وسیع در تهران قطعا برای آینده شما مشکلاتی ایجاد می‌کند
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت .....(ادامه)
واکنش آیت الله جنتی به تشییع آیت‌الله هاشمی
دبیر شورای نگهبان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و ختم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تجلیل کرد.(ادامه)
شمال نیوز: در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران، از مهندس شاکری مدیرعامل شرکت نرم افزاری جادوی فکر به عنوان کارآفرین برتر در حوزه خدمات تقدیر شد.

شرکت نرم افزاری جادوی فکر در لیست کارآفرینان برتر استان
شمال نیوز: در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران، از مهندس شاکری مدیرعامل شرکت نرم افزاری جادوی فکر به عنوان کارآفرین برتر در حوزه خدمات تقدیر شد. (ادامه)
کاش موسوي مثل هيلاري رفتار مي‌کرد
آخوندي که مسئول ستاد انتخاباتي موسوي است، در جلسه با رهبري از روند برگزاري انتخابات به شدت انتقاد مي‌کند اما تصريح مي‌کند که قبول دارد در شمارش آرا تقلب نشده است.(ادامه)
 شیخ معروف اصولگرا هنوز به بازنشستگی سیاسی نرسیده است، او گرچه از گعده‌های اصولگرایانه دور شده اما کیست که نداند یک راه انتخابات در چند سال اخیر از اتاق فکری که او برپا کرده است گذشته است. راز تغییر فاز سیاست ورزی شیخ نور / آیا دوری اصولگرایان از ناطق‌نوری او را در سطح سیاسی بی اثر کرد؟
شیخ معروف اصولگرا هنوز به بازنشستگی سیاسی نرسیده است، او گرچه از گعده‌های اصولگرایانه دور شده اما کیست که نداند یک راه انتخابات در چند سال اخیر از اتاق فکری که او برپا کرده است گذشته است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: با توجه به خارج شدن ۹ نفر از اعضای شورای استان از جلسه انتخابات هیئت رئیسه، رای گیری فاقد وجاهت قانونی است و باید مجددا برگزار شود. انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی مازندران فاقد وجاهت قانونی است و بايد مجددا برگزار شود
شمال نیوز: مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: با توجه به خارج شدن ۹ نفر از اعضای شورای استان از جلسه انتخابات هیئت رئیسه، رای گیری فاقد وجاهت قانونی است و باید مجددا برگزار شود.(ادامه)
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ... مراسم تودیع و معارفه رييس دفتر نظات و بازرسي انتخابات مازندران برگزار شد
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ...(ادامه)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند  تقدیر و تشکر کردند ..... پیام تقدیر و سپاس خانواده شهیدان طوسی (خبر)
شمال نیوز : خانواده شهیدان طوسی با انتشار پیامی از همه عزیزانی که در غم ارتحال ابوالشهدا حاج محمدعلی طوسی با انان ابراز همدردی نمودند تقدیر و تشکر کردند .....(ادامه)
 سخنگوی وزارت کشور گفت: با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی از اخذ رای تکراری و رأی دادن با شناسنامه دیگران و به طور کلی از هر گونه تخلف انتخاباتی از این حیث به طور کامل پیشگیری می‌شود.

​بساط رای دادن با شناسنامه دیگران جمع می‌شود
سخنگوی وزارت کشور گفت: با دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی از اخذ رای تکراری و رأی دادن با شناسنامه دیگران و به طور کلی از هر گونه تخلف انتخاباتی از این حیث به طور کامل پیشگیری می‌شود. (ادامه)
اگر به بار و دار نبود درخواست وقت اضطراري از رئيس جمهوري و رساندن پيام مهم مردم غرب مازندران به رئيس جمهوري كه جلوي اينكار گرفته شود براي چه بود .
آقاي نماينده به بار بود كه به دار كشيديد!!
اگر به بار و دار نبود درخواست وقت اضطراري از رئيس جمهوري و رساندن پيام مهم مردم غرب مازندران به رئيس جمهوري كه جلوي اينكار گرفته شود براي چه بود . (ادامه)
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
خودزنی مسئولین مازنی، مهمترین عامل عقب ماندگی استان(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: بررسی عملکرد چندین ساله شوراها نیز نشان می‌دهد که در پاره‌ای از موارد (هرچند اندک)، شوراهای اسلامی به دکانی برای کسب و کار افراد فرصت‌طلب تبدیل شده اند. شوراهای اسلامی شهر و روستا، تجربه‌ای موفق یا ناموفق
شمال نیوز: بررسی عملکرد چندین ساله شوراها نیز نشان می‌دهد که در پاره‌ای از موارد (هرچند اندک)، شوراهای اسلامی به دکانی برای کسب و کار افراد فرصت‌طلب تبدیل شده اند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران از اجرای ۶۵۳ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

۶۵۳ برنامه در هفته پدافند غیرعامل در مازندران اجرا می‌شود
شمال نیوز: مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران از اجرای ۶۵۳ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد. (ادامه)
عبوری:تا به تمامي مطالبات شهروندان پاسخ عملي ندهيم آرام نمي گيريم
شهردار ساري كه پس از افتتاح زير گذر فرح آباد با تمام توش و توان خود تلاش مي كند به وعده اش براي افتتاح چند پروژه عظيم در هفدهم ربيع الاول عمل كند در بازديد از بوستان ولايت گفت : ما خود را مسئول تحقق مطالبات شهروندي مردم ساري ميدانيم و تا انجام آنها از هيچ تلاشي كوتاهي نمي كنيم.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قرار است شرکت‎ها برند در حوزه آی‎تی و آی‎سی‎تی کشور، در تفاهم‎نامه‎ای، ظرف یک‎سال آینده 2 هزار میلیارد تومان در مازندران سرمایه‎گذاری و 4 هزار شغل مستقیم ایجاد کنند. پروژه ایجاد 4000 شغل در حوزه آی‎تی در مازندران کلید خورد
شمال نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قرار است شرکت‎ها برند در حوزه آی‎تی و آی‎سی‎تی کشور، در تفاهم‎نامه‎ای، ظرف یک‎سال آینده 2 هزار میلیارد تومان در مازندران سرمایه‎گذاری و 4 هزار شغل مستقیم ایجاد کنند.(ادامه)
مدیر کل اوقاف، هاشمی رفسنجانی را منافق خواند
د‌و شب پیش تجمعی با عنوان «اعتراض به اظهارات رفسنجانی پیرامون حذف بنیه د‌فاعی کشور و قرارد‌اد‌ ننگینFATF » د‌ر مسجد‌ توحید‌ بوشهر برگزار شد‌.(ادامه)
علي پيرفلك قاچاق پديده شوم(يادداشت)
علي پيرفلك(ادامه)
 مهندس روح اله یوسفی کیاسری با رای قاطع اعضای شورا به عنوان رئیس جدید شورای شهر کیاسر انتخاب شد. رئیس جدید شورای شهر کیاسر انتخاب شد
مهندس روح اله یوسفی کیاسری با رای قاطع اعضای شورا به عنوان رئیس جدید شورای شهر کیاسر انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز: شمشیربند تنها نامزد ریاست شورای اسلامی شهر ساری در این نشست بود که با 10 رای اعضای حاضر به عنوان رئیس انتخاب شد. سكان شوراي شهر ساري باز هم در دستان سردار
شمال نیوز: شمشیربند تنها نامزد ریاست شورای اسلامی شهر ساری در این نشست بود که با 10 رای اعضای حاضر به عنوان رئیس انتخاب شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.345 seconds.