.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: سفراي آفريقايي روز يكشنبه با حضور در شهرستان قائم شهر، زادگاه پزشك بدون مرز و نام آشناي مردم آفريقا (دكتر سيد ناصر عمادي) از مردم و مسئولين اين شهر براي خدمات ارزنده پزشكي فرزند قائم شهر و شهرشان  كه بارها دور از شهر و ديار و خانواده، خدمتگزار نيازمندان كشورشان (آفريقا) بوده قدرداني خواهد نمود. ..... حضور همزمان سفرای 6 کشور آفریقایی در ساری و قائم شهر+برنامه ها
شمال نیوز: سفراي آفريقايي روز يكشنبه با حضور در شهرستان قائم شهر، زادگاه پزشك بدون مرز و نام آشناي مردم آفريقا (دكتر سيد ناصر عمادي) از مردم و مسئولين اين شهر براي خدمات ارزنده پزشكي فرزند قائم شهر و شهرشان كه بارها دور از شهر و ديار و خانواده، خدمتگزار نيازمندان كشورشان (آفريقا) بوده قدرداني خواهد نمود. .....(ادامه)
اصلاح طلبان از جان ناطق چه مي‌خواهند؟!
در چند سال اخير اصلاح‌طلبان – خصوصاً در رسانه - زياد به ناطق نوري مي‌پردازند. اگر يك نفس عميق بكشد يا يك سرفه بكند عكس يك مي‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: رای «دکتر» از روحانی بیشتر بود اما انصراف داد! / تصمیم دارم یک مدت از فضای سیاسی دور باشم! / با اینکه می دانستم اگر برای شورای شهر بیایم، رای خوبی می آورم، نیامدم / پدرم در مجلس سکوت کرده، چون نفر دویستم است

فرزند عارف: رای بابا از روحانی بیشتر بود | پدرم در مجلس سکوت کرده، چون نفر دویستم است!
شمال نیوز: رای «دکتر» از روحانی بیشتر بود اما انصراف داد! / تصمیم دارم یک مدت از فضای سیاسی دور باشم! / با اینکه می دانستم اگر برای شورای شهر بیایم، رای خوبی می آورم، نیامدم / پدرم در مجلس سکوت کرده، چون نفر دویستم است (ادامه)
سه هفته ديگر چنين روزي وقتي كه حسن روحاني در صحن علني مجلس براي يك دوره چهار ساله سوگند ياد كند، به سمت رييس مجلس باز مي‌گردد و پاكتي را به او مي‌دهد؛ پاكتي كه اسامي وزراي پيشنهادي دولت براي چهار سال بعدي را علني خواهد كرد.
حسن روحاني كدام اسامي را تحويل علي لاريجاني مي دهد؟/ رونمايي از وزرا در ساعت پنج عصر(خبر)
سه هفته ديگر چنين روزي وقتي كه حسن روحاني در صحن علني مجلس براي يك دوره چهار ساله سوگند ياد كند، به سمت رييس مجلس باز مي‌گردد و پاكتي را به او مي‌دهد؛ پاكتي كه اسامي وزراي پيشنهادي دولت براي چهار سال بعدي را علني خواهد كرد. (ادامه)
                                                                             نگاهي به انتخابات شوراي اسلامي شهر نكا(يادداشت)
(ادامه)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود. از استیضاح‎هاي عبدالله نوري و کردان تا عزل پورمحمدي | وزارتخانه ای که سیاسی‌ترین است(خبر)
وزارت کشور سیاسی‌ترین وزارتخانه اجرایی دولت محسوب می‌شود که انتخاب وزیر برای آن، با لحاظ معیارهایی سیاسی، اجتماعی، امنیتی و توسعه‌ای انجام می‌شود.(ادامه)

عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد اگر قرار باشد از ظرفیت باهنر در دولت روحانی استفاده شود شان او معاون اولی است نه نشستن بر صندلی وزارت. باهنر را معاون اول کنید /نمره توانمندی او بالاتر از جهانگیری است /کسی نمی‌تواند سر باهنر کلاه بگذارد
عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد اگر قرار باشد از ظرفیت باهنر در دولت روحانی استفاده شود شان او معاون اولی است نه نشستن بر صندلی وزارت.(ادامه)
جانشين قاليباف كيست؟/ آخرین گزینه های مطرح شده برای شهرداری تهران
محسن‌هاشمي شهردارنمي‌شود ، محمدعلي نجفي در صف‌گزينه‌ها قرار گرفت حجتي همچنان شانس نخست‌است(ادامه)
صحت انتخابات شوراهاي اسلامي تبريز تایید شد
(ادامه)
شمال نیوز : اولین جلسه مجلس بعد از انتخابات فرصت مناسبی بود تا نمایندگان در کنار تبریک پیروزی، درخواست بازنگری در قانون اساسی و پیگیری نظام پارلمانی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را مطرح کنند..... پیشنهاد تغییر نظام از ریاستی به پارلمانی و حذف انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : اولین جلسه مجلس بعد از انتخابات فرصت مناسبی بود تا نمایندگان در کنار تبریک پیروزی، درخواست بازنگری در قانون اساسی و پیگیری نظام پارلمانی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی را مطرح کنند.....(ادامه)
شمال نیوز : مردم در ساری هم مانند سراسر کشور با مشارکتی حداکثری در انتخابات در گام نخست رای اعتماد به نظام را به صندوقها انداختند و در ثاني برگزيدگان خود در انتخابات رييس جمهوري و انجمن شهر را  برگزیدند. كه البته در.... انتخابات شوراي شهر ساري و چند نكته قابل تامل ....
شمال نیوز : مردم در ساری هم مانند سراسر کشور با مشارکتی حداکثری در انتخابات در گام نخست رای اعتماد به نظام را به صندوقها انداختند و در ثاني برگزيدگان خود در انتخابات رييس جمهوري و انجمن شهر را برگزیدند. كه البته در....(ادامه)
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد.....


نتایج نهایی آرای نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساری + تعداد آرا
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد..... (ادامه)
قالیباف در راه مجمع تشخیص یا قرارگاه سازندگی سپاه؟
(ادامه)
شمال نیوز: معاون استاندار و فرماندارويژه شهرستان بابل خبر ازنتايج رسمي انتخابات شوراي اسلامي شهر بابل را داد.

نتايج رسمي انتخابات شوراي اسلامي شهر بابل
شمال نیوز: معاون استاندار و فرماندارويژه شهرستان بابل خبر ازنتايج رسمي انتخابات شوراي اسلامي شهر بابل را داد. (ادامه)
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط اخذ رای هستند، گفت: ۴ هزارو۳۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراها و ۳ هزار و ۸۹۶ شعبه اخذ رأی ویژه ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است....
استقرار ۸هزار شعبه اخذ رأی در مازندران
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط اخذ رای هستند، گفت: ۴ هزارو۳۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراها و ۳ هزار و ۸۹۶ شعبه اخذ رأی ویژه ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است.... (ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ...... اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ......(ادامه)
جبهه «ناطق» پشت سر روحانی
(ادامه)
مرتضي ناصحي بر انجام پژوهش هاي تحقيقاتي در زمينه مسائل فرهنگي در استانداري و فرمانداريها و واحدهاي تابعه تأكيد كرد و گفت: برخي از رفتارها در سيستم اداري در آينده خود را به صورت آسيب نشان خواهد داد...

تبيين فرهنگ سازماني مبتني بر صداقت و پاكي در دستگاهای اجرایی
مرتضي ناصحي بر انجام پژوهش هاي تحقيقاتي در زمينه مسائل فرهنگي در استانداري و فرمانداريها و واحدهاي تابعه تأكيد كرد و گفت: برخي از رفتارها در سيستم اداري در آينده خود را به صورت آسيب نشان خواهد داد... (ادامه)
مرتضي ناصحي بر انجام پژوهش هاي تحقيقاتي در زمينه مسائل فرهنگي در استانداري و فرمانداريها و واحدهاي تابعه تأكيد كرد و گفت: برخي از رفتارها در سيستم اداري در آينده خود را به صورت آسيب نشان خواهد داد...
مديركل اداري و مالي بر تبيين فرهنگ سازماني مبتني بر صداقت و پاكي تأكيد كرد
مرتضي ناصحي بر انجام پژوهش هاي تحقيقاتي در زمينه مسائل فرهنگي در استانداري و فرمانداريها و واحدهاي تابعه تأكيد كرد و گفت: برخي از رفتارها در سيستم اداري در آينده خود را به صورت آسيب نشان خواهد داد... (ادامه)
استاندار اسبق مازندران رييس ستاد روحانى در تهران شد
(ادامه)
"در این احتمال همه مسائل میان آقایان جهانگیری و قالیباف خواهد بود و نه روحانی و نه رئیسی درگیر نمی‌شوند. حضور آقایان هاشمی و میرسلیم هم تاثیر چندانی در نتیجه ندارد زیرا حضور میرسلیم که صرفا برای بیان دیدگاه های حزبی است و آقای هاشمی صرفا برای این در انتخابات نام نویسی کرده اند که مشخص کند مرحوم هاشمی تاکید بر حمایت از روحانی داشته است. همه احتمالات انتخابات ۹۶ / شانس چه کسی بیشتر است
"در این احتمال همه مسائل میان آقایان جهانگیری و قالیباف خواهد بود و نه روحانی و نه رئیسی درگیر نمی‌شوند. حضور آقایان هاشمی و میرسلیم هم تاثیر چندانی در نتیجه ندارد زیرا حضور میرسلیم که صرفا برای بیان دیدگاه های حزبی است و آقای هاشمی صرفا برای این در انتخابات نام نویسی کرده اند که مشخص کند مرحوم هاشمی تاکید بر حمایت از روحانی داشته است.(ادامه)
پیغام محمود احمدی‌نژاد به شورای نگهبان
شمال نیوز: روزنامه اعتماد چهار سناریوی کاندیداتوری احمدی نژاد را بررسی کرده است.(ادامه)
هدف احمدی‌نژاد از ثبت‌نام چیست؟
(ادامه)
حدادعادل: مشخص نيست رييسي نامزد نهايي اصولگرايان باشد
عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب گفت: هنوز مشخص نيست که حجت‌الاسلام رييسي نامزد نهايي اصولگرايان در انتخابات باشد.(ادامه)
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟.... صلاحيت‌ ها در انتخابات شوراها چگونه «تاييد» يا « رد» مي‌شوند؟
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟....(ادامه)
شمال نيوز : سخنگوی وزارت کشور در رابطه با محدود بودن مشاغل و مقاماتی که برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به استعفا دارند توضیحاتی ارائه داد. کساني که بايد براي انتخابات از سمت خود استعفا دهند
شمال نيوز : سخنگوی وزارت کشور در رابطه با محدود بودن مشاغل و مقاماتی که برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به استعفا دارند توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه از 4 طرح حمله به مراکز حساس
(ادامه)
عکس/ ثبت نام وکیل خانواده هاشمی در انتخابات شورا
حضور علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده هاشمی در فرمانداري تهران و ثبت نام در پنجمين دوره انتخابات شوراي شهر تهران،ري و تجريش(ادامه)
 با تصميم شوراي نظارت بر صداوسيما، کميته‌اي تشکيل شد تا بر ويژه‌برنامه‌هاي انتخاباتي صداوسيما نظارت کند. 
برگزاری مناظرات انتخاباتی قطعی شد/ برگزاری سه مناظره 180 دقيقه‌اي بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 96(خبر)
با تصميم شوراي نظارت بر صداوسيما، کميته‌اي تشکيل شد تا بر ويژه‌برنامه‌هاي انتخاباتي صداوسيما نظارت کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.381 seconds.