.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت در خصوص علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی چیست؟
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت در خصوص علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد(ادامه)
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند... فاطمی امین فرد مناسبی برای وزارتخانه نیست/ با تمام توان مقابل وزیر شدن دوباره فاطمی‌امین می‌ایستیم
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند...(ادامه)
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: زمان اعلام نوبت تحویل خودرو برای متقاضیانی که در مدت تعیین شده یعنی از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت نوع خودروی خود را تغییر دادند، یکشنبه هفته آینده خواهد بود. زمان‌بندی تحویل خودروهای ثبت‌نامی یکشنبه هفته آینده اعلام می‌شود
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: زمان اعلام نوبت تحویل خودرو برای متقاضیانی که در مدت تعیین شده یعنی از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت نوع خودروی خود را تغییر دادند، یکشنبه هفته آینده خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی تصریح کرد: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد. این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان ارزان شد
موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی تصریح کرد: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد.(ادامه)
دولت بهار به نقل از علیرضابیگی لیست نمایندگانی که خودرو شاسی بلند دریافت کرده‌‌اند منتشر کرده است. انتشار لیست اسامی برخی نمایندگان مجلس که دیگنیتی و فیدلیتی دریافت کرده‌اند
دولت بهار به نقل از علیرضابیگی لیست نمایندگانی که خودرو شاسی بلند دریافت کرده‌‌اند منتشر کرده است.(ادامه)
کاظمی طرقی گفت: طی این هفته ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می‌شود. تحویل ۲۵ هزار دستگاه از خودروهای سایپا طی این هفته
کاظمی طرقی گفت: طی این هفته ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می‌شود.(ادامه)
متقاضیان خرید خودرو می‌توانند ۵ اردیبهشت با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه به نشانی www.esalecar.ir نوع و زمان تحویل خودرو را انجام دهند. امکان تغییر نوع و زمان تحویل خودرو فراهم شد
متقاضیان خرید خودرو می‌توانند ۵ اردیبهشت با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه به نشانی www.esalecar.ir نوع و زمان تحویل خودرو را انجام دهند.(ادامه)
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد. سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد/ آخرین جزئیات از تغییر قیمت بنزین
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۳۱ فروردین
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان ، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: تحویل خودرو‌های ثبت نام شده در سامانه یکپارچه خودرو به مشتریان از هفته دوم اردیبهشت به بعد آغاز خواهد شد. تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا از هفته دوم ارديبهشت
معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: تحویل خودرو‌های ثبت نام شده در سامانه یکپارچه خودرو به مشتریان از هفته دوم اردیبهشت به بعد آغاز خواهد شد.(ادامه)
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند ریزش سنگ به «تهدید دائمی» مسافران شمال تبدیل شده است/ جزئیات سه علت احتمالی ریزش‌‌‌های سریالی
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند(ادامه)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود. قیمت‌های خودرو در بازار آزاد کاذب است/ تلاش می‌کنیم از نیمه دوم سال امکان فروش قسطی خودرو هم فراهم شود/ واردات خودروی کارکرده در دستور کار قرار دارد/ روایتی از خودروسازانی که جای پول سکه می‌گرفتند(خبر)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود.(ادامه)
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند. خبر مهم وزیر صمت: فروش قسطی خودرو از میانه سال
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند.(ادامه)
وزیر صمت از فروش اقساطی خودرو در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ خبر داد. فروش اقساطی خودرو از نیمه دوم سال
وزیر صمت از فروش اقساطی خودرو در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ خبر داد.(ادامه)
قیمت پایه خودروهای سواری تولید داخلی گروه سایپا ابلاغ شد. قیمت جدید خودروهای سایپا ابلاغ شد+ جدول قیمت
قیمت پایه خودروهای سواری تولید داخلی گروه سایپا ابلاغ شد.(ادامه)
همزمان با شرکت سایپا، ایران خودرو نیز لیست جدید خودروهای خود را ابلاغ کرد. ابلاغ قیمت جدید خودرو‌های ایران خودرو + جدول
همزمان با شرکت سایپا، ایران خودرو نیز لیست جدید خودروهای خود را ابلاغ کرد.(ادامه)
سخنگوی وزارت صمت گفت: در اواخر فروردین یا حداکثر اوایل اردیبهشت، نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو در طرح عرضه یکپارچه خودرو مشخص می‌شود. زمان تحویل خودروهای داخلی اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت مشخص می‌شود
سخنگوی وزارت صمت گفت: در اواخر فروردین یا حداکثر اوایل اردیبهشت، نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو در طرح عرضه یکپارچه خودرو مشخص می‌شود.(ادامه)
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد اعلام شد. قیمت جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد / پژو ۲۰۶ تیپ ۳، ۲۲۴ میلیون شد؛ پژو پارس ELX بیش از ۲۵۹ میلیون تومان و کوییک S بیش از ۲۲۵ میلیون تومان/ میانگین افزایش قیمت محصولات این دو شرکت ۲۹ درصد(خبر)
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد اعلام شد.(ادامه)
با گذشت ۱۹روز از آغاز سال جدید هنوز تکلیف قیمت جدید خودروهای داخلی مشخص نیست و ۹۰۰هزار نفر از متقاضیان خرید خودرو که در طرح فروش خودروهای داخلی نام‌نویسی کرده‌اند، سردرگم‌اند. اختلاف در قیمت‌گذاری خودرو؛ خریداران سردرگم شدند / آغاز مذاکرات وزارت صنعت با اعضای شورای رقابت برای تصمیم گیری دوباره قیمت خودرو(خبر)
با گذشت ۱۹روز از آغاز سال جدید هنوز تکلیف قیمت جدید خودروهای داخلی مشخص نیست و ۹۰۰هزار نفر از متقاضیان خرید خودرو که در طرح فروش خودروهای داخلی نام‌نویسی کرده‌اند، سردرگم‌اند.(ادامه)
سامانه یکپارچه عرضه خودرو از امروز صرفا برای افرادی که ۲۰ تا ۲۳ اسفند به نام سازمان حمایت، حساب وکالتی تعریف کرده اند باز شده و متقاضیان جدید باید تا پایان بهار و نوبت دوم عرضه منتظر بمانند. چه کسانی می توانند امروز در طرح یکپارچه عرضه خودرو ثبت نام کنند؟
سامانه یکپارچه عرضه خودرو از امروز صرفا برای افرادی که ۲۰ تا ۲۳ اسفند به نام سازمان حمایت، حساب وکالتی تعریف کرده اند باز شده و متقاضیان جدید باید تا پایان بهار و نوبت دوم عرضه منتظر بمانند.(ادامه)
سخنگوی وزارت صمت با بیان این که جزئیات قیمت جدید خودروها امروز اعلام می شود گفت: یا این کار را شورای رقابت انجام می دهد یا وزارت صنعت نامه شورای رقابت را اطلاع رسانی می کند. قیمت های جدید خودرو امروز اعلام می شود/ سامانه یکپارچه فعال شد
سخنگوی وزارت صمت با بیان این که جزئیات قیمت جدید خودروها امروز اعلام می شود گفت: یا این کار را شورای رقابت انجام می دهد یا وزارت صنعت نامه شورای رقابت را اطلاع رسانی می کند.(ادامه)
زوج کریستالی سابقه داری که با وحشت آفرینی با تبر و تهدید به اسیدپاشی، خودروی راننده تاکسی اینترنتی را زورگیری کرده بودند، با صدور رای قاطع از سوی قضات دادگاه کیفری محکوم شدند. مجازات سنگین برای زوج زورگیر +عکس
زوج کریستالی سابقه داری که با وحشت آفرینی با تبر و تهدید به اسیدپاشی، خودروی راننده تاکسی اینترنتی را زورگیری کرده بودند، با صدور رای قاطع از سوی قضات دادگاه کیفری محکوم شدند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۵ فروردین
واکنش‌ها به استعفای یوسف نوری تیتر امروز روزنامه‌های کشورمان است.(ادامه)
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا اقامتگاه خود در کالیفرنیا را ترک کرده و با کاروانی از همراهان و ماموران امنیتی در راه نیویورک است. ترامپ با کاروانی در راه نیویورک برای حضور در دادگاه
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا اقامتگاه خود در کالیفرنیا را ترک کرده و با کاروانی از همراهان و ماموران امنیتی در راه نیویورک است.(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس گزارش پژوهشکده بیمه مرکزی ایران در سال‌های قبل، در میان ۱۹۰ کشور جهان، ایران پس از کشور آفریقایی سیرالئون، بالاترین نرخ مرگ‌ومیر را در جاده‌ها داشته است .... این آمار وحشتناک کی کاهش می یابد؟!
شمال نیوز : بر اساس گزارش پژوهشکده بیمه مرکزی ایران در سال‌های قبل، در میان ۱۹۰ کشور جهان، ایران پس از کشور آفریقایی سیرالئون، بالاترین نرخ مرگ‌ومیر را در جاده‌ها داشته است ....(ادامه)
شاید رازی در زنده ماندنم نهفته باشد که خودم از اسرار آن بی خبرم اما از این موضوع خوشحالم چرا که من تنها بازمانده ای هستم که باید پیگیر پرونده مرگ گروهی اعضای خانواده ام باشم. راز تنها بازمانده خودکشی خانوادگی
شاید رازی در زنده ماندنم نهفته باشد که خودم از اسرار آن بی خبرم اما از این موضوع خوشحالم چرا که من تنها بازمانده ای هستم که باید پیگیر پرونده مرگ گروهی اعضای خانواده ام باشم.(ادامه)
پژو 206 جزو خودرو های پرطرفدار است. پژو 206 یک خودرو جوان پسند است. پژو 206 در 2نوع صندوقدار و هاچ بک ارائه می شود. پژو 206 چند وقتی است از چرخه تولید خارج شده است. در مطلب زیر جزئیات جایگزین پژو 206 را بخوانید. از جایگزین خودرو پژو ۲۰۶ رونمایی شد +عکس
پژو 206 جزو خودرو های پرطرفدار است. پژو 206 یک خودرو جوان پسند است. پژو 206 در 2نوع صندوقدار و هاچ بک ارائه می شود. پژو 206 چند وقتی است از چرخه تولید خارج شده است. در مطلب زیر جزئیات جایگزین پژو 206 را بخوانید.(ادامه)
رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گفت: سال گذشته پنج خودرو بی‌کیفیت از درجه اعتبار ساقط شده و تولید آن متوقف شد. تولید پنج خودروی داخلی متوقف شد
رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گفت: سال گذشته پنج خودرو بی‌کیفیت از درجه اعتبار ساقط شده و تولید آن متوقف شد.(ادامه)
برای جاماندگان ثبت‌نام خودروهای داخلی، سامانه عرضه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس esalecar.ir از دوشنبه به مدت دو روز (۷ و ۸ فروردین ماه) فعال می‌شود. آغار ثبت‌نام برای‌ خودروهای داخلی از دوشنبه
برای جاماندگان ثبت‌نام خودروهای داخلی، سامانه عرضه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس esalecar.ir از دوشنبه به مدت دو روز (۷ و ۸ فروردین ماه) فعال می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 158 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.