.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد. وزیر صمت برخلاف دستور رئیس جمهور با گران شدن خودروهای مونتاژی موافق است!
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد.(ادامه)
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است. یکسال حبس برای نماینده افشاگر ماجرای شاسی بلندها
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد. لغو افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است. تایید واردات خودرو های کارکرده در شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است.(ادامه)
متقاضیان خرید خودرو بخوانند
مدیرسامانه یکپارچه تخصیص خودرو با بیان اینکه طبق وعده داده شده، سایت سامانه یکپارچه برای سه درصد باقی‌مانده از مرحله دوم که با ظرفیت جذب نشده خودروسازان خصوصی مواجه شده بودند، در شهریور ماه بازگشایی خواهد شد گفت: این بازگشایی مربوط به مرحله سوم نبوده و ادامه مرحله دوم است؛ ضمن اینکه هنوز تاریخ دقیق بازگشایی سایت سامانه و خودروهای قابل عرضه مشخص نیست.(ادامه)
برخی گزارش‌های محلی در مرز سوریه و عراق فاش ساختند که در اقدامی مشکوک، ۲ کاروان آمریکایی شامل ۱۰۰ خودروی حامل تسلیحات، مهمات و سوخت از پایگاه‌های آمریکا در عراق به شرق سوریه منتقل شده‌اند. ورود مشکوک یک کاروان نظامی بزرگ آمریکا از عراق به سوریه!
برخی گزارش‌های محلی در مرز سوریه و عراق فاش ساختند که در اقدامی مشکوک، ۲ کاروان آمریکایی شامل ۱۰۰ خودروی حامل تسلیحات، مهمات و سوخت از پایگاه‌های آمریکا در عراق به شرق سوریه منتقل شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد. پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.(ادامه)
سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت
سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت(ادامه)
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ کدام خودروهای وارداتی کارکرده به ایران می‌آیند؟
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟ (ادامه)
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی ابهامات در مورد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی در بندر بوشهر گفت: خودروهای مذکور طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارند. واردات خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی در قالب مسافری
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی ابهامات در مورد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی در بندر بوشهر گفت: خودروهای مذکور طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارند.(ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست. تایید ‌مصوبه واردات خودروهای کارکرده در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست.(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
رسانه‌های فرانسه از اعمال منع آمدوشد شبانه در برخی شهرهای این کشور به دلیل تشدید تنش‌ها بین شهروندان و پلیس در پی کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست ژاندارم‌های فرانسوی خبر داد. اعلام منع آمدوشد در فرانسه/ بالگردها به پرواز درآمدند
رسانه‌های فرانسه از اعمال منع آمدوشد شبانه در برخی شهرهای این کشور به دلیل تشدید تنش‌ها بین شهروندان و پلیس در پی کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست ژاندارم‌های فرانسوی خبر داد.(ادامه)
لیست جدید خودروهای وارداتی به‌روز شد/ چه خودروهایی اضافه شد؟
با ممنوعیت واردات خودرو از سال ۱۳۹۷، اخبار ضدو نقیض درمورد لغو این قانون همواره مطرح بود. اما از سال ۱۴۰۰ به‌طور پیوسته، اخبار مربوط به آزادسازی واردات مخابره شد. اما حال به‌نظر می‌رسد که موضوع واردات نهایی شد و حداقل ۲۳ محصول در لیست خودروهای وارداتی قرار گرفته‌اند.(ادامه)
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، به دنبال تحولات ناشی از ادعای رئیس گروه واگنر مبنی بر هدف قرار دادن نیروهای این گروه از طرف ارتش روسیه، پوتین شخصا تحولات در این‌باره را پیگیری می‌کند. پوتین شخصا تحولات را پیگیری می‌کند / تدابیر امنیتی تشدید شده‌اند
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، به دنبال تحولات ناشی از ادعای رئیس گروه واگنر مبنی بر هدف قرار دادن نیروهای این گروه از طرف ارتش روسیه، پوتین شخصا تحولات در این‌باره را پیگیری می‌کند.(ادامه)
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید. خیالتان راحت؛ خودرو ارزانتر می‌شود و به قیمت واقعی خواهد رسید / خودروی ۷۰۰ میلیونی را به ۳ میلیارد رساندیم!
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
اجزای داخلی کابین خودرو بر اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید می کنند. استفاده از کولر خودرو در این وضعیت خطرناک است
اجزای داخلی کابین خودرو بر اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید می کنند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ماده واحده لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده با عمر حداکثر پنج سال از زمان ترخیص از گمرک، موافقت کردند. لایحه واردات خودرو‌های کارکرده با عمر حداکثر ۵ سال، تصویب شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ماده واحده لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده با عمر حداکثر پنج سال از زمان ترخیص از گمرک، موافقت کردند.(ادامه)
قیمت جدید محصولات مدیران خودرو / فونیکس و تیگو چند؟
قیمت محصولات مدیران خوردو امروز بین ۱۰ الی ۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.(ادامه)
 توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید. نامه انتقادی «افشاگر شاسی‌بلندها» / آقای رئیس مجلس! از ملت «عذرخواهی» کنید
توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
قیمت جدید مدیران خودرو + لیست قیمت کامل (۲۲ خرداد)
قیمت خودروهای مختلف شرکت مدیران خودرو امروز کاهش ۱۱ الی ۹۰ میلیونی داشت.(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته‌ام. دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد اما من نگرفتم !
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته‌ام.(ادامه)
مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است. کاهش عجیب قیمت خودرو طی چند ساعت
مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در نامه‌ای به هیئت رئیسه اعلام کرده است که احمد علیرضابگی اجازه نطق ندارد. نماینده افشاگر خودروهای شاسی بلند ممنوع النطق شد !
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در نامه‌ای به هیئت رئیسه اعلام کرده است که احمد علیرضابگی اجازه نطق ندارد.(ادامه)
معاون سازمان راهداری گفت: با توجه به وقوع سیل و تخریب برخی از محورها، جاده چالوس بین یک هفته تا ۱۰ روز بسته خواهد بود. جاده چالوس یک هفته تا ۱۰ روز بسته خواهد بود
معاون سازمان راهداری گفت: با توجه به وقوع سیل و تخریب برخی از محورها، جاده چالوس بین یک هفته تا ۱۰ روز بسته خواهد بود.(ادامه)

معاون سازمان راهداری با بیان اینکه بازسازی کامل چالوس اعتبار هزار میلیاردی نیاز دارد و عملیات اجرایی آن تا مهر سال جاری به طول خواهد انجامید، گفت: برای خاکریزی دره ۵۰ متری که در سیلاب روز پنجشنبه ایجاد شده تا ۱۰ روز تردد از چالوس امکان پذیر نخواهد بود. جاده چالوس یک هفته تا ۱۰ روز بسته خواهد بود
معاون سازمان راهداری با بیان اینکه بازسازی کامل چالوس اعتبار هزار میلیاردی نیاز دارد و عملیات اجرایی آن تا مهر سال جاری به طول خواهد انجامید، گفت: برای خاکریزی دره ۵۰ متری که در سیلاب روز پنجشنبه ایجاد شده تا ۱۰ روز تردد از چالوس امکان پذیر نخواهد بود.(ادامه)
قیمت همه محصولات بهمن موتور + لیست بازار و کارخانه (۱۶ خرداد)
با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای بهمن موتور در بازار به دست خواهید آورد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.725 seconds.