.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند. تریبون عبدالحمید چند نفر را عزادار می‌کند؟
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند.(ادامه)
وزیر صمت گفت: مردم تا آخر امسال تعداد قابل توجهی اتوبوس برقی در شهر مشاهده خواهند کرد. عرضه خودروهای برقی به صورت انبوه تا سال آینده
وزیر صمت گفت: مردم تا آخر امسال تعداد قابل توجهی اتوبوس برقی در شهر مشاهده خواهند کرد.(ادامه)
اورژانس روسیه اعلام کرد که جستجو برای یافتن اجساد مسافران هواپیمای فرمانده واگنر به پایان رسیده است. آخرین خبر از شناسایی اجساد سقوط هواپیمای واگنر
اورژانس روسیه اعلام کرد که جستجو برای یافتن اجساد مسافران هواپیمای فرمانده واگنر به پایان رسیده است.(ادامه)
۶۰ لیتر سهمیه بنزین شهریور خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم شهریورماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود سهمیه سوخت شهریور امشب شارژ می‌شود
۶۰ لیتر سهمیه بنزین شهریور خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم شهریورماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود(ادامه)
رییس پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که خودرو آن‌ها خراب شده اولین اقدامی که انجام می‌دهند این است که خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و مثلث شبرنگ را در فاصله ۷۰ متری از خودروی خود قرار دهند. چگونه از مجاز بودن امداد خودرو مطلع شویم؟
رییس پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که خودرو آن‌ها خراب شده اولین اقدامی که انجام می‌دهند این است که خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و مثلث شبرنگ را در فاصله ۷۰ متری از خودروی خود قرار دهند.(ادامه)
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و از آبان هم مردم خودرو‌های برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد. تردد خودرو‌های برقی در پایتخت از آبان‌ماه
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و از آبان هم مردم خودرو‌های برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.(ادامه)
روسیه از سیستم دفاعی جدید خود رونمایی کرد +عکس
در جنگ جاری روسیه و اوکراین، هواپیماهای بدون سرنشین FPV به طور قابل توجهی توسط هر دو طرف مورد استفاده قرار گرفته اند، این پهپاد مجهز به کلاهک های دست ساز برای هدف قرار دادن خودروهای زرهی، استحکامات و اپراتور درون آنها است.(ادامه)
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ را در بازار مشاهده می‌کنید. ریزش سنگین قیمت پژو ۲۰۷ +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)
طبق اعلام شرکت سایپا، امکان واریز وجه برای منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، فراهم شد. آغاز زمان واریز وجه برای مادران متقاضی خودروهای شاهین و ساینا اس
طبق اعلام شرکت سایپا، امکان واریز وجه برای منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، فراهم شد.(ادامه)
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است. سفر زائران اربعین با خودروهای شخصی تسهیل می‌شود
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است.(ادامه)
شرکت خودروسازی سایپا از آغاز واریز وجه متقاضیان سایپا در سامانه یکپارچه خودرو خبر داد. واریز وجه متقاضیان سایپا در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد
شرکت خودروسازی سایپا از آغاز واریز وجه متقاضیان سایپا در سامانه یکپارچه خودرو خبر داد.(ادامه)
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود! مازندران قربانی کج اندیشی ها در ایجاد منطقه آزاد تجاری
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود!(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مردم در مجلس با کلیات و جزئیات لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعتی مازندران با ۱۲۴ رأی موافق موافقت کردند. لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعتی مازندران به تصویب رسید
شمال نیوز : نمایندگان مردم در مجلس با کلیات و جزئیات لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعتی مازندران با ۱۲۴ رأی موافق موافقت کردند.(ادامه)
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد. دیدار چهره به چهره رئیس جمهور با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد. بهادری جهرمی: گلایه مردم از صنعت خودرو، چندده ساله است !
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.(ادامه)
قیمت ال ۹۰ صفر و کارکرده +جدول
با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای ال نود به دست خواهید آورد(ادامه)
اقتصادآنلاین نوشت،: بررسی قیمت خودروهای فرانسوی نشان می‌دهد که قیمت پژو ۲۰۰۸ حوالی ۵۵۰ میلیون تومان ارزان شده است. پژو ۲۰۰۸ نیم میلیارد تومان ارزان شد! + جدول
اقتصادآنلاین نوشت،: بررسی قیمت خودروهای فرانسوی نشان می‌دهد که قیمت پژو ۲۰۰۸ حوالی ۵۵۰ میلیون تومان ارزان شده است.(ادامه)
علاء‌الدین بروجردی رییس انجمن دوستی ایران-چین اظهار داشت: جریان چین هراسی در ایران خط آمریکا و از آمریکا نشات می‌گیرد چراکه آمریکایی‌ها به شدت نگران توسعه همکاری‌های ایران و چین هستند. به ویژه اینکه چینی‌ها تمام فناوری‌های دنیا در عرصه‌های مختلف را در اختیار گرفته‌اند به طوریکه امروز هواپیمای ایرباس، گوشی تلفن همراه آیفون، بنز و بی ام و در چین تولید می‌شوند و چین در تولید خودروهای برقی حرف اول را در دنیا می‌زند. جریان چین‌هراسی در ایران از آمریکا نشات می‌گیرد/ دولت گذشته دست رد به سینه پکن زد
علاء‌الدین بروجردی رییس انجمن دوستی ایران-چین اظهار داشت: جریان چین هراسی در ایران خط آمریکا و از آمریکا نشات می‌گیرد چراکه آمریکایی‌ها به شدت نگران توسعه همکاری‌های ایران و چین هستند. به ویژه اینکه چینی‌ها تمام فناوری‌های دنیا در عرصه‌های مختلف را در اختیار گرفته‌اند به طوریکه امروز هواپیمای ایرباس، گوشی تلفن همراه آیفون، بنز و بی ام و در چین تولید می‌شوند و چین در تولید خودروهای برقی حرف اول را در دنیا می‌زند.(ادامه)
عکس | ماکسیما 2023 هم‌قیمت ماکسیما 2012 در ایران!
نیسان ژاپن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سدان دوست‌داشتنی نیسان ماکسیما همانند بسیاری از سدان های مشهور دیگر با خط تولید خداحافظی خواهد کرد. این برند می‌گوید با پایان تولید نسل فعلی ماکسیما در اواسط سال ۲۰۲۳ شاهد بازنشستگی یکی از جذاب‌ترین محصولات نیسان خواهیم بود.(ادامه)
۵ خودروی چینی بازار ایران که بیشترین کاهش قیمت را داشتند
در ۱۰۰ روز اخیر، شاهد کاهش قیمت تدریجی خودروها در بازار بودیم که یکی از دلایل آن می‌تواند به پالس مثبت اخبار واردات خودروهای نو و دست دوم برگردد.البته با توجه کند بودن روند واردات، هنوز هم نمی‌توان با قطعیت از این موضوع سخن گفت.(ادامه)
هزینه پارک خودرو در حاشیه خیابان های تهران هر نیم ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است. یک خبر بد برای صاحبان خودرو در پایتخت
هزینه پارک خودرو در حاشیه خیابان های تهران هر نیم ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است.(ادامه)
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد. وزیر صمت برخلاف دستور رئیس جمهور با گران شدن خودروهای مونتاژی موافق است!
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد.(ادامه)
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است. یکسال حبس برای نماینده افشاگر ماجرای شاسی بلندها
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد. لغو افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت را مامور بررسی و اصلاح این روند کرد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است. تایید واردات خودرو های کارکرده در شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است.(ادامه)
متقاضیان خرید خودرو بخوانند
مدیرسامانه یکپارچه تخصیص خودرو با بیان اینکه طبق وعده داده شده، سایت سامانه یکپارچه برای سه درصد باقی‌مانده از مرحله دوم که با ظرفیت جذب نشده خودروسازان خصوصی مواجه شده بودند، در شهریور ماه بازگشایی خواهد شد گفت: این بازگشایی مربوط به مرحله سوم نبوده و ادامه مرحله دوم است؛ ضمن اینکه هنوز تاریخ دقیق بازگشایی سایت سامانه و خودروهای قابل عرضه مشخص نیست.(ادامه)
برخی گزارش‌های محلی در مرز سوریه و عراق فاش ساختند که در اقدامی مشکوک، ۲ کاروان آمریکایی شامل ۱۰۰ خودروی حامل تسلیحات، مهمات و سوخت از پایگاه‌های آمریکا در عراق به شرق سوریه منتقل شده‌اند. ورود مشکوک یک کاروان نظامی بزرگ آمریکا از عراق به سوریه!
برخی گزارش‌های محلی در مرز سوریه و عراق فاش ساختند که در اقدامی مشکوک، ۲ کاروان آمریکایی شامل ۱۰۰ خودروی حامل تسلیحات، مهمات و سوخت از پایگاه‌های آمریکا در عراق به شرق سوریه منتقل شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد. پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.(ادامه)
سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت
سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت(ادامه)
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ کدام خودروهای وارداتی کارکرده به ایران می‌آیند؟
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟ (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.