.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گروه‌های معاند از تاکتیک‌های مختلفی از جمله وعده زندگی و کار در اروپا اقدام به جذب نوجوانان و جوانان می‌کنند. ترفند‌های جذب نیرو در گروه‌های معاند
گروه‌های معاند از تاکتیک‌های مختلفی از جمله وعده زندگی و کار در اروپا اقدام به جذب نوجوانان و جوانان می‌کنند.(ادامه)
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد. ماجرای فرار ساسی مانکن از عمان چیست؟
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد.(ادامه)
مرد معتاد که هنگام درگیری خانوادگی در اقدامی جنون‌آمیز با ریختن بنزین روی خودش، همسر و پسر ۷ ساله‌اش را به آتش کشیده بود، باعث مرگ زن جوان شد. زن جوان در آتش شوهر معتادش سوخت
مرد معتاد که هنگام درگیری خانوادگی در اقدامی جنون‌آمیز با ریختن بنزین روی خودش، همسر و پسر ۷ ساله‌اش را به آتش کشیده بود، باعث مرگ زن جوان شد.(ادامه)
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد. مرتکب بی حجابی ۳ میلیون تومان جریمه خواهد شد
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد.(ادامه)
 هنوز آتش چهارشنبه سوری روشن نشده شش نفر در جریان حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری جان باخته و ۱۸۱ نفر زخمی شده‌اند که میان مصدومان ۱۵ نفر دچار قطع عضو، ۸۵ نفر دچار سوختگی هم و ۶۷ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. ۷۴ درصد از مصدومان یعنی ۱۳۳ نفر زیر ۱۸ سال داشته‌اند و ۲۳ درصد مصدومان هم عابران پیاده بودند. هیجان‌آتشین چهارشنبه‌سوری(يادداشت)
هنوز آتش چهارشنبه سوری روشن نشده شش نفر در جریان حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری جان باخته و ۱۸۱ نفر زخمی شده‌اند که میان مصدومان ۱۵ نفر دچار قطع عضو، ۸۵ نفر دچار سوختگی هم و ۶۷ نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند. ۷۴ درصد از مصدومان یعنی ۱۳۳ نفر زیر ۱۸ سال داشته‌اند و ۲۳ درصد مصدومان هم عابران پیاده بودند. (ادامه)
عضو کمیته دستمزد شورایعالی کار گفت: ساختار دستمزدها باید به‌صورت اساسی اصلاح شود. هدف از اجرای تعیین مزد این است که مزد تعیین شده بتواند معاش خانواده کارگر را پوشش دهد، درصورتی که دستمزد فعلی نمی تواند اقلام خوراکی خانوار کارگران را هم پوشش دهد . دستمزد فعلی پاسخگوی تامین غذای کارگران هم نیست/ ساختار دستمزدها به‌صورت اساسی اصلاح شود
عضو کمیته دستمزد شورایعالی کار گفت: ساختار دستمزدها باید به‌صورت اساسی اصلاح شود. هدف از اجرای تعیین مزد این است که مزد تعیین شده بتواند معاش خانواده کارگر را پوشش دهد، درصورتی که دستمزد فعلی نمی تواند اقلام خوراکی خانوار کارگران را هم پوشش دهد .(ادامه)
درحالی روز به روز تمایل زنان ایرانی به قلیان از مردان پیشی می‌گیرد که اثرات مخرب قلیان در زنان بسیار بیشتر است. قلیان بکشید و برای همیشه از مادری محروم شوید!
درحالی روز به روز تمایل زنان ایرانی به قلیان از مردان پیشی می‌گیرد که اثرات مخرب قلیان در زنان بسیار بیشتر است.(ادامه)
وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز پنجشنبه اعلام کرد اگر آمریکا بیش از حد در مهار چین وسواس داشته باشد، به خود آسیب می رساند. هشدار چین به آمریکا: واشنگتن آسیب می‌بیند
وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز پنجشنبه اعلام کرد اگر آمریکا بیش از حد در مهار چین وسواس داشته باشد، به خود آسیب می رساند.(ادامه)
متهمانی که در جریان زورگیری از یک خانواده باعث سقط جنین یک زن جوان شده بودند، با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شدند. سقط جنین زن جوان پس از زورگیری وحشیانه سارقان در تهرانپاس!
متهمانی که در جریان زورگیری از یک خانواده باعث سقط جنین یک زن جوان شده بودند، با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شدند.(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
زوج جوان برای آنکه پدرخانواده شاهد ازدواج تنها فرزندش باشد، آئین عقد خود را در زندان قزلحصار برگزار کردند. ازدواج یک زوج در زندان قزلحصار +عکس
زوج جوان برای آنکه پدرخانواده شاهد ازدواج تنها فرزندش باشد، آئین عقد خود را در زندان قزلحصار برگزار کردند.(ادامه)
مرد شرور که با انگیزه انتقامجویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد. حکم اعدام برای دایی شیطان صفت
مرد شرور که با انگیزه انتقامجویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود. کدام مادران روستایی رایگان بیمه می‌شوند؟
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود.(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
غذای نوزادان سر از فروشگاه های مواد غذایی در می آورد؟! / اگر مابه تفاوت نرخ ارز شیرخشک در قالب یارانه به خانواده ها به جای داروخانه ها پرداخت می شد هم چالش نقدینگی داروخانه ها و هم معضل در دسترس بودن این محصول برطرف می شد ....(خبر)
(ادامه)
درگیری مرگبار بر سر پارو کردن برف؛ کشف جسد دختر ۹ ساله گمشده و همچنین کشف یک جسد سوخته در بیابان، سه پرونده تازه مقابل تیم جنایی قرار داد. کشف جسد دختر ۹ ساله دو ساعت بعد از گم‌شدن
درگیری مرگبار بر سر پارو کردن برف؛ کشف جسد دختر ۹ ساله گمشده و همچنین کشف یک جسد سوخته در بیابان، سه پرونده تازه مقابل تیم جنایی قرار داد.(ادامه)
آزادی دختر ایزدی پس از ده سال از اسارت داعش
(ادامه)
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند. طلاق برای زندگی در فضای مجازی
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند.(ادامه)
فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. سریع و خشن ۱۰ را از شبکه تهران ببینید
فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.(ادامه)
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات در مقاطع مختلف انتخاباتی را از نظر می‌گذرانید. انتخابات عمل صالح است مراقب باشید از دست نرود
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات در مقاطع مختلف انتخاباتی را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
محمد توکل رئیس اسبق فدراسیون کشتی، عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی دار فانی را وداع گفت. رئیس اسبق فدراسیون کشتی درگذشت
محمد توکل رئیس اسبق فدراسیون کشتی، عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند / اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد؛ همه ضربه می‌خورند/ انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است / من احدی را متهم نمی‌کنم اما..(خبر)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند.(ادامه)
با توجه به ضعف گلزنی در جمع مهاجمان تیم استقلال طی هفته‌های اخیر موضوع بازگشت احتمالی مهدی قایدی و شاگردی جواد نکونام نقل محافل هواداری استقلال است. تصمیم نهایی مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال
با توجه به ضعف گلزنی در جمع مهاجمان تیم استقلال طی هفته‌های اخیر موضوع بازگشت احتمالی مهدی قایدی و شاگردی جواد نکونام نقل محافل هواداری استقلال است.(ادامه)
مرد زندانی که پس از قتل همسایه‌اش انگیزه خود را مزاحمت مقتول برای همسرش عنوان کرده بود درحالی در شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پزشکی قانونی سلامت روان وی را تأیید کرد. قتل مرد همسایه به علت مزاحمت برای همسر
مرد زندانی که پس از قتل همسایه‌اش انگیزه خود را مزاحمت مقتول برای همسرش عنوان کرده بود درحالی در شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پزشکی قانونی سلامت روان وی را تأیید کرد.(ادامه)
خزعلی گفت: طبق مصوبه امروز هیات دولت، تمامی بانک‌ها موظف هستند که ضمانت زنان سرپرست خانوار را اعمال و به آن‌ها تسهیلات پرداخت کنند. اعطای وام به زنان سرپرست خانوار در دهک‌های پایین درآمدی
خزعلی گفت: طبق مصوبه امروز هیات دولت، تمامی بانک‌ها موظف هستند که ضمانت زنان سرپرست خانوار را اعمال و به آن‌ها تسهیلات پرداخت کنند.(ادامه)
اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند/ رای‌ندادن هیچ فایده‌ای ندارد/ باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی / اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند ....(خبر)
(ادامه)
جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا امروز چهارشنبه ۹ اسفند با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند. جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا امروز چهارشنبه ۹ اسفند با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری قاتلی که ۲ نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. قاتل ۲ عضو یک خانواده در نور مازندران دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری قاتلی که ۲ نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 717 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.8 seconds.