.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سکوت برای رضا که عاشق زندگی بود
مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
آیت‌الله سیستانی نسبت به ناتوانی جهانیان در توقف جنگ غزه ابراز تاسف کرد. ابراز تاسف آیت‌الله سیستانی نسبت به ناتوانی جهانیان در توقف جنگ غزه
آیت‌الله سیستانی نسبت به ناتوانی جهانیان در توقف جنگ غزه ابراز تاسف کرد.(ادامه)
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم در راسک و چابهار خبر داد. ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم به هلاکت رسیدند
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم در راسک و چابهار خبر داد.(ادامه)
علی لاریجانی در پیامی شهادت سردار زاهدی و همراهان وی در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت. پیام تسلیت علی لاریجانی در پی شهادت سردار زاهدی
علی لاریجانی در پیامی شهادت سردار زاهدی و همراهان وی در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت.(ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دست مقاومت فلسطین، جلسه کنست را برهم زدند. خانواده‌های اسرای اسرائیلی جلسه کنست را برهم زدند
خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دست مقاومت فلسطین، جلسه کنست را برهم زدند.(ادامه)
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد. بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.(ادامه)
پیرترین مرد جهان و از اهالی ونزوئلا دیروز در ۱۱۴ سالگی از دنیا رفت. پیرترین مرد جهان در ۱۱۴ سالگی درگذشت
پیرترین مرد جهان و از اهالی ونزوئلا دیروز در ۱۱۴ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت نسبت به عوارض خطرناک مسمومیت با قارچ های سمی هشدار داد. شیوع مسمومیت با قارچ‌های سمی در فصل بهار
کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت نسبت به عوارض خطرناک مسمومیت با قارچ های سمی هشدار داد.(ادامه)
پیام رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت حمعی از مستشاران نظامی کشورمان ، رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی این جنایت آشکار بین المللی را محکوم کرد .(ادامه)
اعضای یک باند تبهکار و آدم ربا افغانستانی دستگیر شدند. آدم‌ربایان افغانستانی در رباط کریم دستگیر شدند
اعضای یک باند تبهکار و آدم ربا افغانستانی دستگیر شدند.(ادامه)
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
رییس صداوسیما با اشاره به درگذشت رضا داوودنژاد پیام تسلیتی صادر و نوشت که درگذشت او کام‌ها را تلخ کرد. درگذشت رضا داوودنژاد کام‌ها را تلخ کرد/ همه با رفتنش ناراحتیم
رییس صداوسیما با اشاره به درگذشت رضا داوودنژاد پیام تسلیتی صادر و نوشت که درگذشت او کام‌ها را تلخ کرد.(ادامه)
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.» اعمال شب ۲۳ رمضان/ امشب چه سوره‌هایی بخوانیم؟
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.»(ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت. واکنش قالیباف به شهادت سردار زاهدی
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت.(ادامه)
حال و هوای منزل سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در اصفهان
فارس: سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با حضور و در منزل سردار شهید زاهدی و عرض تسلیت به خانواده وی، گفت: زمان و نحوه برگزاری مراسم تشییع پیکر آن شهید بزرگوار متعاقبا اعلام می‌شود. وی افزود: امشب درب بهشت حاج احمد و حاج حسین به حاج علی زاهدی خوش‌آمد می‌گویند.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد.

اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق/اعلام شهادت هفت مستشار نظامی ایرانی در اطلاعیه سپاه پاسداران
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد. (ادامه)
دقایقی پیش منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر داده‌اند.
حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق/ شهادت سردار زاهدی از فرماندهان سپاه قدس به همراه معاون او / ۶ موشک به کنسولگری برخورد کرد / ۷ نفر شهید شدند
دقایقی پیش منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر داده‌اند. (ادامه)
محصول محبوب ایران خودرو امسال از بازار خارج می شود تا از این به بعد متقاضیان تنها امکان خرید مدل دست دوم آن را داشته باشند. وداع خودروی محبوب ایرانی‌ها با بازار در ۱۴۰۳/ گزینه جایگزین ایران‌خودرو برای متقاضیان چیست؟+ نمودار
محصول محبوب ایران خودرو امسال از بازار خارج می شود تا از این به بعد متقاضیان تنها امکان خرید مدل دست دوم آن را داشته باشند.(ادامه)
برنامه‌ریزی برای «سیزده‌بِه‌دَر» و گذراندن این روز در طبیعت دغدغه بعضی از خانواده‌هاست؛ دغدغه‌ای که البته با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان شاید کمرنگ‌تر شده باشد. با این وجود،‌ اما برخی معتقدند اگر در خانه بمانند، نحسیِ سیزدهم فروردین دامن‌گیرشان می‌شود بنابراین حتی برای یک پیاده‌روی کوتاه از منزل خارج می‌شوند. اما واقعا این روز نحس است؟ آیا «سیزده‌ به‌در» واقعا نحس است؟
برنامه‌ریزی برای «سیزده‌بِه‌دَر» و گذراندن این روز در طبیعت دغدغه بعضی از خانواده‌هاست؛ دغدغه‌ای که البته با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان شاید کمرنگ‌تر شده باشد. با این وجود،‌ اما برخی معتقدند اگر در خانه بمانند، نحسیِ سیزدهم فروردین دامن‌گیرشان می‌شود بنابراین حتی برای یک پیاده‌روی کوتاه از منزل خارج می‌شوند. اما واقعا این روز نحس است؟(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد. وجود ۶۰۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی ساری
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد.(ادامه)
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد. یارانه این افراد در سال 1403 قطع می شود
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد.(ادامه)
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟ چگونه دهک خود را تغییر دهید؟
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟(ادامه)
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند.

طنین نوای «الغوث» مردم دیارعلویان در شب تقدیرها
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند. (ادامه)
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر. جزئیات فوری از تغییرات یارانه ۱۴۰۳؛ آیا مبلغ یارانه نقدی افزایش می‌یابد؟
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر.(ادامه)
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟ در ماجرای اختلافات منوچهر هادی و یکتا ناصر چه کسی مجازات می‌شود؟
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.481 seconds.