.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
(۱۶+) لحظه وحشتناک غرق شدن کودک در سیل گلستان+فیلم
کودک ۷ ساله آزادشهری که چند روز پیش در رودخانه پاقلعه غرق شده بود به زندگی بازگشت(ادامه)
واکنش قوه قضائیه به یکتا ناصر
خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال ۱۴۰۳ خورشیدی که به تدبیر رهبر معظّم انقلاب و فرمانده کلّ قوا، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است را به معظّم‌له، خانواده معظّم شهدا، جانبازان صبور، آحاد مردم شریف ایران، بخصوص همرزمان دلاورم در نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت می‌گویم. واکنش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال ۱۴۰۳ خورشیدی که به تدبیر رهبر معظّم انقلاب و فرمانده کلّ قوا، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است را به معظّم‌له، خانواده معظّم شهدا، جانبازان صبور، آحاد مردم شریف ایران، بخصوص همرزمان دلاورم در نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت می‌گویم.(ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
دولت سیزدهم باید ثابت کند به طبقه کارگر  هم چشم دارد؛ طبقه‌ای که وفادارترین قشر به نظام سیاسی محسوب شده و توجه به آنان مصادف است.... آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی(يادداشت)
دولت سیزدهم باید ثابت کند به طبقه کارگر هم چشم دارد؛ طبقه‌ای که وفادارترین قشر به نظام سیاسی محسوب شده و توجه به آنان مصادف است....(ادامه)
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران خبر داد و گفت: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت. نجات دوقلوهای ۶ ماهه از آتش
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران خبر داد و گفت: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان جنگهای هوایی، دریایی ،سرلشگر خلبان شهید حسین خلعتبری و به منظور تجدید ...
مراسم گرامیداشت «امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری» در رامسر برگزار می شود
شمال نیوز: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت قهرمان جنگهای هوایی، دریایی ،سرلشگر خلبان شهید حسین خلعتبری و به منظور تجدید ... (ادامه)
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که با شمارش ۹۹ درصد آراء، ولادیمیر پوتین با کسب بیش از ۸۷ درصد نفر اول و مجدد رئیس جمهور این کشور است. پیروزی پوتین در انتخابات روسیه با کسب بیش از ۸۷ درصد آرا
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که با شمارش ۹۹ درصد آراء، ولادیمیر پوتین با کسب بیش از ۸۷ درصد نفر اول و مجدد رئیس جمهور این کشور است.(ادامه)
در حمله راکتی پاکستان به افغانستان ۵ عضو یک خانواده جان باختند. حمله‌ راکتی پاکستان به افغانستان
در حمله راکتی پاکستان به افغانستان ۵ عضو یک خانواده جان باختند.(ادامه)
مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در استان
مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
 آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است. فرهنگ رمضان درمازندران(يادداشت)
آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر بختیاری رئیس  کمیته امداد امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد +جزئیات
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.(ادامه)
قصه سارا؛ پلیس انگلیس چه بر سر زنان می‌آورد؟
(ادامه)
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند. «پروین» را خانواده‌اش پروراند
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند.(ادامه)
بازپرس پرونده تتلو بیان کرد: تتلو توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. وی می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد. بازپرس پرونده تتلو: تتلو توبه نامه نوشته و میخواهد تشکیل خانواده بدهد
بازپرس پرونده تتلو بیان کرد: تتلو توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. وی می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد.(ادامه)
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در تماس تلفنی، پیام تشکر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به همکار بخش ارتباطات اورژانس بابل ابلاغ کرد. قدردانی مقام معظم رهبری از اپراتور اورژانس ۱۱۵ بابل
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در تماس تلفنی، پیام تشکر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به همکار بخش ارتباطات اورژانس بابل ابلاغ کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عباس گودرزی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بحثی بر روی کاهش ساعت کار ادارات به میزان ۴۰ ساعت در هفته وجود ندارد و عمده بحث بر سر تعیین روز تعطیلی بین پنج‌شنبه و شنبه است که نظر ما بر روی تعطیلی پنج‌شنبه است. نظر ما تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه است / کاهش ساعت کاری از ۴۴ ساعت به ۴۰ ساعت در هفته
شمال نیوز : عباس گودرزی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بحثی بر روی کاهش ساعت کار ادارات به میزان ۴۰ ساعت در هفته وجود ندارد و عمده بحث بر سر تعیین روز تعطیلی بین پنج‌شنبه و شنبه است که نظر ما بر روی تعطیلی پنج‌شنبه است.(ادامه)
دختر ۵ ساله‌ای که توسط سرنشینان خودرو پراید ربوده شده بود، درحالی پیدا شد که در نزدیکی یک مجتمع تجاری تفریحی رها شده بود. پلیس دختربچه ربوده شده را پیدا کرد
دختر ۵ ساله‌ای که توسط سرنشینان خودرو پراید ربوده شده بود، درحالی پیدا شد که در نزدیکی یک مجتمع تجاری تفریحی رها شده بود.(ادامه)
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است. جادوی دخترخاله‌ام مرا قاتل کرد
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است.(ادامه)
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند. محکومیت بیش از ۲ میلیارد دلاری گروهک تروریستی تندر و دولت آمریکا
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند.(ادامه)
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم  به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است.... رأی به « دکتر زارعی » رأی به مسئولیت پذیری اجتماعی و روحیه خدمتگذاری
شمال نیوز : دکترزارعی، بدون اسپانسر وارد رقابتهای انتخاباتی شده تا بر خلاف رسم مألوف، وامدار هیچ حزب وجریان وگروه خاصی نباشد و این منش، برای بیرون آمدن از فضای مفسده انگیز بوجود آمده توسط مدیران ناکارامدو ناسالم به مثابه دارویی است که به وسیله شما مردم تجویز شده و مطمئنا” شفابخش است....(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت:پس از راه‌اندازی اینترنت کودک و نوجوان، والدین می‌توانند با خیالت راحت تنظیماتی را به اختیار در شیوه استفاده از فضای مجازی توسط کودکان انجام دهند. تعداد کاربران اینترنت کودک از یک میلیون عبور کرد
وزیر ارتباطات گفت:پس از راه‌اندازی اینترنت کودک و نوجوان، والدین می‌توانند با خیالت راحت تنظیماتی را به اختیار در شیوه استفاده از فضای مجازی توسط کودکان انجام دهند.(ادامه)
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد. ۹ مزیت باورنکردنی خانه تکانی‌های عید که احتمالا نمی‌دانید
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند. کلیات لایحه ۲ روز تعطیلی در هفته و کاهش ساعات کاری ادارات تصویب شد
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند. بلاگر فرزند‌آوری به همراه خانواده‌اش از ایران به عمان مهاجرت کرد!
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 717 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.612 seconds.