.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر برانکو بتواند خانواده اش را متقاعد کند سرمربی پرسپولیس می‌شود. درویش: برانکو در صورت رضایت خانواده اش به پرسپولیس می آید
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر برانکو بتواند خانواده اش را متقاعد کند سرمربی پرسپولیس می‌شود.(ادامه)
نماینده کارگران در شورای عالی کار میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران اعلام شد
نماینده کارگران در شورای عالی کار میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.(ادامه)
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود. متولدین سال ۱۴۰۲ سهامدار می‌شوند
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۷ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پیام رهبر انقلاب به متصدیان اجلاس نماز و الحاق ناو و صد شناور موشک‌انداز به نیروی دریایی سپاه پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۶ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تایید صلاحیت ۱۱ هزار نفر برای انتخابات مجلس و تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی کرمان پرداخته‌اند.(ادامه)
وزیر خارجه انگلیس، از نیروهای یمنی خواست تا حملات به کشتی‌های دریای سرخ را متوقف کنند. درخواست وزیرخارجه انگلیس از نیروهای یمنی
وزیر خارجه انگلیس، از نیروهای یمنی خواست تا حملات به کشتی‌های دریای سرخ را متوقف کنند.(ادامه)
کشور‌های اروپایی در نخستین ماه زمستان با جهش بهای گاز مواجه شده‌اند. جهش ۳ درصدی بهای گاز اروپا به دلیل شرایط دریای سرخ
کشور‌های اروپایی در نخستین ماه زمستان با جهش بهای گاز مواجه شده‌اند.(ادامه)
با آغاز سال جدید میلادی، عربستان آغاز رسمی عضویت کامل خود در گروه بریکس را اعلام کرد. عربستان رسما به بریکس پیوست
با آغاز سال جدید میلادی، عربستان آغاز رسمی عضویت کامل خود در گروه بریکس را اعلام کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۳ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر نشست رئیس‌جمهور با نمایندگان احزاب و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته‌اند.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۲ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر مهمترین دلیل کم‌بارشی‌های زمستان امسال و صحبت‌های رئیس جمهور در نشست مشترک با با استانداران پرداخته‌اند.(ادامه)
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
گرانی اینترنت؟ نباید گلایه کنید!(يادداشت)
(ادامه)
تصاویر/ عطر نرگس؛ فرصت خوشبوی اقتصاد استان
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۰ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه بررسی گرانی اینترنت و تحرکات انتخاباتی احزاب سیاسی پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۹ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بدرقه با شکوه پیکر مطهر شهید سید رضی موسوی و گران شدن تعرفه‌های اینترنت پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه ما اکنون در کشور از آن رنج می‌بریم، چالش مدیریتی در سطوح مختلف و عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌ها است و این دو موضوع همه ما را اذیت می‌کند / برای هر یک از صنف‌ها و صنعت‌ها می‌توانیم نسخه خاص خود را در نظر بگیریم و حتی می‌توانیم نسخه هر طرح را استانی تعیین تکلیف کنیم ....(خبر)
(ادامه)
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد. قدرت دریایی انصارالله یمن کابوس جدید آمریکا و اسرائیل
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد.(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است. انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه: جدال چهره‌های جدید و سیاستمداران کهنه‌کار
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است.(ادامه)
امیدرضا نجفی چمازکتی * بیمه شاخصی کلیدی در افزایش رفاه زندگی(يادداشت)
امیدرضا نجفی چمازکتی *(ادامه)
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک .... خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران/ دهک‌بندی‌ها تغییر کرد؛ یارانه این افراد قطع می‌شود
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۳ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند  موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد.  تهدیدی خزنده برای واحدهای صنعتی / کارهست ، کارخانه هست ، کارگر نیست!
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد. (ادامه)
مجلس با تکلیف دولت به توسعه جزایر سه گانه در برنامه هفتم، پاسخ عملی به ادعاهای امارات داده است/ روسیه مراقب سوء استفاده غرب از اشتباهاتش باشد ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رئیس‌جمهور در استان گلستان و انتقاد علی‌اکبر ولایتی از روسیه پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۳۰ آذر
روزنامه‌های امروز به فرا رسیدن شب یلدا و تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 481 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.388 seconds.