.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از کارت سوخت‌های ایرانی رونمایی کرد. کارت سوخت هوشمند، ایرانی شد
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از کارت سوخت‌های ایرانی رونمایی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است. کوروش کمپانی هم از اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مجوز داشته هم از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه اول اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر آخرین اخبار انتخاباتی کشور و الحاق ۲ ناو جدید و پیشرفته به نیروی دریایی سپاه پاسداران پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۳۰ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان شرقی و اعلام اسامی نهایی تاییدصلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس پرداخته‌اند.(ادامه)
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
طی روزهای اخیر اخبار شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» منتشر شده؛ شرکتی که با روش پانزی و وعده سرمایه گذاری با نرخ بازدهی بالا و ریسک پایین، اقدام به کلاهبرداری کرده است. مساله قابل توجه در رابطه با این موضوع، تبلیغات گسترده افراد و سلبریتی‌های شناخته شده برای کمپانی مذکور و حتی انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر بوده است. کدام سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی تبلیغ کردند؟ + تصاویر
طی روزهای اخیر اخبار شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» منتشر شده؛ شرکتی که با روش پانزی و وعده سرمایه گذاری با نرخ بازدهی بالا و ریسک پایین، اقدام به کلاهبرداری کرده است. مساله قابل توجه در رابطه با این موضوع، تبلیغات گسترده افراد و سلبریتی‌های شناخته شده برای کمپانی مذکور و حتی انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر بوده است.(ادامه)
دولت ‌سیزدهم و مجلس یازدهم موفق به کشیدن ترمز قطار تورم شدند و تغییر ریل سیاستگذاری با حضور مردم پای صندوق‌های رأی در شرایطی اتفاق افتاد که درآن مقطع نرخ تورم درحال ثبت رکوردهای تاریخی بود. رأی دادیم تورم چی شد؟
دولت ‌سیزدهم و مجلس یازدهم موفق به کشیدن ترمز قطار تورم شدند و تغییر ریل سیاستگذاری با حضور مردم پای صندوق‌های رأی در شرایطی اتفاق افتاد که درآن مقطع نرخ تورم درحال ثبت رکوردهای تاریخی بود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۸ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بررسی اولویت‌های اقتصادی مجلس آینده از منظر مردم پرداخته‌اند.(ادامه)
دشمن تلاش می‌کند تا فضای خوب را تیره و تار نشان دهد/ دیروز از روی ناو تماماً ایرانی با موفقیت موشک بالستیک شلیک کردیم/ جوانان کشورمان انواع ماهواره‌ را در مدار قرار می‌دهند ....(خبر)
(ادامه)
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. کدام کشور‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از ورود این پلیس به پرونده «کوروش کمپانی» خبر داد. ورود پلیس به پرونده «کوروش کمپانی»
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از ورود این پلیس به پرونده «کوروش کمپانی» خبر داد.(ادامه)
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزیر بهداشت و وزیر صمت، نمایشگاه دایمی تجهیزات پزشکی ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور گشایش یافت. اتاق عمل کاملا ایرانی رونمایی شد
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزیر بهداشت و وزیر صمت، نمایشگاه دایمی تجهیزات پزشکی ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور گشایش یافت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۵ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم روز جانباز و بیانیه ۱۱۰ فعال اصلاح‌طلب درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
درباره حقوق و دستمزد هم باید گفت که تایید شد و مصوبه مجلس برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد/ واکنش به ادعای هدایت الله خادمی ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۴ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر افزایش دو برابری نامزد‌های انتخابات مجلس و ادامه جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی پرداخته‌اند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد. موافقت شورای نگهبان با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی بود اما یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت اما پیش از انقلاب با یک تشر آمریکایی، بخشی از کشور را هدیه می‌دادند. اجازه نداده و نخواهیم داد که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار گیرد ...(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۱ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با کارگزاران نظام و افتتاح ۲۰۰ شبکه تبلیغاتی برای انتخابات پرداخته‌اند.(ادامه)
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد. ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) اعلام موجودیت کرد
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
بلایی که خرید اقساطی کالا بر سر مردم می آورد!
(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم. خبرهای جدید حداد عادل از لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم.(ادامه)
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده واکنش بازارها به سود ۳۰ درصدی
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده(ادامه)
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود.  ۱۲ بهمن ۱۳۵۷/ روزی تاریخی که تکراری نمی‌شود
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود. (ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۲ بهمن
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره ۲۴ هزار شهید تهران بزرگ و آغاز دهه فجر پرداخته‌اند.(ادامه)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند. بایسته‌های رونق کسب‌وکارها(يادداشت)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند.(ادامه)
یک نماینده مجلس، از افزایش ۱.۲ میلیونی حقوق کارمندان مازاد بر رشد ۲۰ درصدی خبر داده است. کارمندان دولت یک حقوق اضافه دریافت می‌کنند/ جزییات حقوق جدید کارمندان اعلام شد
یک نماینده مجلس، از افزایش ۱.۲ میلیونی حقوق کارمندان مازاد بر رشد ۲۰ درصدی خبر داده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.34 seconds.