.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه اول خرداد
روزنامه‌های امروز به شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراهش در سانحه هوایی پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۳۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به وقوع سانحه هوایی برای رئیس‌جمهور و هیئت همراهش پرداخته‌اند.(ادامه)
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است. تعطیلی شنبه با چه استدلالی توجیه شده است؟ 
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان محترم باید بپذیرند که اشتباه کردند، آن هم اشتباهی استراتژیک و شایسته است که مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند و نگذارند که تاریخ، با این همه مصوبات و نقش آفرینی های مششع، از آنها قضاوت تلخ داشته باشد! تعطیلی شنبه ها در برنامه فرهنگی ۲۰۳۰ یونسکو برای آموزش و پرورش و سایر نهادهای فرهنگی ایران است / نمایندگان مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند / معلوم نیست که این خوش رقصی ها با کدام توجیه و چشم انداز روشن اقتصادی انجام می گیرد!؟
شمال نیوز : نمایندگان محترم باید بپذیرند که اشتباه کردند، آن هم اشتباهی استراتژیک و شایسته است که مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند و نگذارند که تاریخ، با این همه مصوبات و نقش آفرینی های مششع، از آنها قضاوت تلخ داشته باشد!(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - يكشنبه ۳۰ اردیبهشت
روزنامه های امروز به موضوعاتی مانند رقم بالای تولید نفت ایران و فروپاشی شورای جنگ اسرائیل پرداختند.(ادامه)
پرداخت وام بانکی در بانک‌های استان گیلان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، خوزستان، همدان، کرمان، آذربایجان شرقی، مرکزی و قم کمتر از میزان استاندارد بوده است ....(خبر)
(ادامه)
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم. واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید «خزر»
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم.(ادامه)
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه .... خزر استان می‌شود؟+واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید در غرب مازندران
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه ....(ادامه)
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود.
انتقاد رئیس‌جمهور از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی استان مازندران
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
شمال نیوز : در این جلسه ولی داداشی و رحمت الله نوروزی بعنوان نواب، اسلام زاده بعنوان سخنگو و علی کشوری بعنوان دبیر فراکسیون انتخاب شدند.... سید شمس الدین حسینی رییس فراکسیون نمایندگان شمال کشور شد/ کشوری دبیر شد
شمال نیوز : در این جلسه ولی داداشی و رحمت الله نوروزی بعنوان نواب، اسلام زاده بعنوان سخنگو و علی کشوری بعنوان دبیر فراکسیون انتخاب شدند....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به جزئیات جدید عملیات وعده صادق از زبان سردار قاآنی، تعطیلی شنبه‌ها در کشور و بارش سیل‌آسا در مشهد پرداخته‌اند.(ادامه)
دیدار‌های مردمی رئیس جمهور روز‌های پنج شنبه و جمعه در شهر‌های ساری و نوشهر انجام خواهد شد. برگزاری ۲ دیدار مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به استان
دیدار‌های مردمی رئیس جمهور روز‌های پنج شنبه و جمعه در شهر‌های ساری و نوشهر انجام خواهد شد.(ادامه)
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است. برنامه‌های سفر دو روزه رییس جمهور و هیات دولت به مازندران تشریح شد
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
«بنابراین باید مجلس بر تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد و روز گذشته نیز در رای‌گیری‌ها شاهد بودیم که اکثریت مجلس موافق تعطیلی شنبه‌ها به عنوان دومین روز تعطیلات آخر هفته هستند؛ بنابراین فضا به این سمت است که تعطیلات آخر هفته جمعه و شنبه باشد.» رشیدی کوچی: مجلس پشت تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد
«بنابراین باید مجلس بر تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد و روز گذشته نیز در رای‌گیری‌ها شاهد بودیم که اکثریت مجلس موافق تعطیلی شنبه‌ها به عنوان دومین روز تعطیلات آخر هفته هستند؛ بنابراین فضا به این سمت است که تعطیلات آخر هفته جمعه و شنبه باشد.»(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و توسعه بندر شهید بهشتی با مشارکت هندی‌ها پرداخته‌اند.(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر .... نظر دفتر آیت الله خامنه ای و ۳ تن از مراجع تقلید درباره تعطیلی شنبه / آیا تعطیلی شنبه تشبه با یهودیت محسوب می شود؟
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر ....(ادامه)
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد. سردار حسنی آهنگر عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی شد
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد. چرا دولت و مجلس بی‌خیال واردات خودرو شده‌اند؟
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد.(ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار خانواده شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب و جهانی شدن حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رئیس‌جمهور از نمایشگاه کتاب و مشخص شدن ۲۹۰ نماینده مجلس و پایان رقابت‌های انتخاباتی در کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
بایدن کیم را رئیس‌جمهور کره جنوبی کرد!
رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در یک نشست جمع آوری کمک مالی برای انتخابات ریاست جمهوری در کالیفرنیا، رهبر کره شمالی را رئیس‌جمهور کره جنوبی خواند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
مدیر «موسسه خاورمیانه» معتقد است که واکنش ایران صرف نظر از میزان خسارت‌ها، برای اسرائیل دراماتیک بود و به طور قطع نگرانی همیشگی این رژیم از ایران را افزایش خواهد داد. وحشت مداوم اسرائیل از ایران
مدیر «موسسه خاورمیانه» معتقد است که واکنش ایران صرف نظر از میزان خسارت‌ها، برای اسرائیل دراماتیک بود و به طور قطع نگرانی همیشگی این رژیم از ایران را افزایش خواهد داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت
برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در روز جمعه و دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بازار مسکن در استان پس از رکود یک ساله در آستانه جهش قرار گرفته است. بازار مسکن مازندران در خواب و بیدار/ خرید و فروش راکد است
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بازار مسکن در استان پس از رکود یک ساله در آستانه جهش قرار گرفته است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 481 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.