.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر عامل تپسی با انتشار پستی در فضای مجازی از این سمت کناره گیری کرد. مدیر عامل تپسی استعفا داد
مدیر عامل تپسی با انتشار پستی در فضای مجازی از این سمت کناره گیری کرد.(ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود. واریزی مهم دولت تا روز جمعه/ چه کسانی یارانه جدید را دریافت می‌کنند؟
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود.(ادامه)
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » ....

 نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است / امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » .... (ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست. قالیباف رئیس می‌ماند یا استعفا می‌دهد؟
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست.(ادامه)
یک منبع مصری گفت: پیشنهاد واشنگتن یک آتش‌بس فراگیر نیست، بلکه توافقی برای کاهش میزان درگیری است. العربیه: حماس با طرح جدید آمریکا درباره آتش‌بس در غزه موافقت کرد
یک منبع مصری گفت: پیشنهاد واشنگتن یک آتش‌بس فراگیر نیست، بلکه توافقی برای کاهش میزان درگیری است.(ادامه)
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند. سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در مشهد لغو شد
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند.(ادامه)
با گذشت بیش از ۴۰ روز و ارسال چهار نامه از سوی حجت‌الاسلام‌  حسن روحانی، شورای نگهبان هفته گذشته در پاسخ، موارد ردصلاحیت او ... پاسخ شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیت روحانی، فاقد مستند است / روحانی در نامه‌‌ای جدید خواستار ارائه اسناد و دلایل ردصلاحیت و خودداری از کلی‌گویی شده است
با گذشت بیش از ۴۰ روز و ارسال چهار نامه از سوی حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی، شورای نگهبان هفته گذشته در پاسخ، موارد ردصلاحیت او ...(ادامه)
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند. محکومیت بیش از ۲ میلیارد دلاری گروهک تروریستی تندر و دولت آمریکا
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد. سرلشکر باقری پیام صادر کرد +جزئیات
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن روز ملی راهیان نور پیامی صادر کرد.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
به دنبال اعلام به نتیجه نرسیدن مذاکرات قاهره برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد با وجود مخالفت‌های بین‌المللی، ارتش این رژیم به عملیاتش علیه مقاومت فلسطین در سراسر نوار غزه ادامه خواهد داد. نتانیاهو: با وجود مخالفت‌های بین‌المللی عملیات علیه غزه را متوقف نخواهیم کرد
به دنبال اعلام به نتیجه نرسیدن مذاکرات قاهره برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد با وجود مخالفت‌های بین‌المللی، ارتش این رژیم به عملیاتش علیه مقاومت فلسطین در سراسر نوار غزه ادامه خواهد داد.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده گفت:همه بخش‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی کل کشور و وزارت اطلاعات فعال هستند و امنیت ما یک امنیت پایدار است. امنیت ایران یک امنیت پایدار است
سردار حاجی‌زاده گفت:همه بخش‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی کل کشور و وزارت اطلاعات فعال هستند و امنیت ما یک امنیت پایدار است.(ادامه)
علی آبادی از عرضه یک خودروی اقتصادی در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم یک مدل استاندارد، اما با آپشن‌های قابل قبول تولید کنیم. عرضه خودروی اقتصادی در سال آینده
علی آبادی از عرضه یک خودروی اقتصادی در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم یک مدل استاندارد، اما با آپشن‌های قابل قبول تولید کنیم.(ادامه)
جدایی احتمالی تگزاس از آمریکا
(ادامه)
رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مسکو همچنان به صورت بسیار فعال به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهد. پوتین در دیدار گروسی: به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهیم
رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مسکو همچنان به صورت بسیار فعال به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهد.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از روند موجود طلاق ابراز نگرانی کرد و گفت: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست . سلیلی : افزایش آمار طلاق ناشی از مشکلات اقتصادی نیست ! / ۹۰ هزار زن مطلقه در استان زندگی می‌کنند ! / هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش مراکز زنان در معرض ایدز و هپاتیت در ساری و آمل هستند!
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از روند موجود طلاق ابراز نگرانی کرد و گفت: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست . (ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
مردم با صندوق رای قهر نیستند اما انتظار کارآمدی بیشتر دارند/ اگر وضع اقتصادی رونق داشت و بداخلاقی‌های سیاسی نبود، نرخ مشارکت در انتخابات متفاوت می‌شد ....(خبر)
(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
نماینده جنبش حماس در بیروت گفت: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهان توافق نباشند ما نیز به دفاع از ملت خود ادامه می‌دهیم. حماس: از شروط خود کوتاه نمی‌آییم
نماینده جنبش حماس در بیروت گفت: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهان توافق نباشند ما نیز به دفاع از ملت خود ادامه می‌دهیم.(ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود. کدام مادران روستایی رایگان بیمه می‌شوند؟
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود.(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
نخستین جلسه جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» امروز صبح دوشنبه 14 اسفندماه 1402 برگزار شد. نخستین عکس از «تتلو» در دادگاه | تیپ تتلو مقابل قاضی | تصاویر
نخستین جلسه جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» امروز صبح دوشنبه 14 اسفندماه 1402 برگزار شد.(ادامه)
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در ارتباط با افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ توضیح داد. میزان وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا می‌کند
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در ارتباط با افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ توضیح داد.(ادامه)
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد. انتخابات در ۲۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد + جدول با جزئیات کامل شهرها و کاندیداها
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.(ادامه)
نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان تغییر می‌کند/ عکس
روزنامه اطلاعات در شماره 16 فروردین ماه سال ۱۳۵۵ درباره تغییر نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان نوشت.(ادامه)
نیروی اسراییلی در تلاش برای نفوذ به خاک لبنان با موشک حزب الله هدف قرار گرفت. تلاش ناموفق اسراییل برای نفوذ به خاک لبنان
نیروی اسراییلی در تلاش برای نفوذ به خاک لبنان با موشک حزب الله هدف قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : داوود منظور می‌گوید: آن‌چه مبنای پیشنهاد و تصمیم ما در دولت برای افزایش حقوق و دستمزد است، تورم انتظاری سال آینده است. ما امیدواریم در مذاکرات میان تشکل‌های کارگری و دولت بر همین مبنا به یک نرخ معقول افزایش دستمزد برسیم تا موضوع تورم انتظاری از کنترل خارج نشود. به خاطر تورم انتظاری در افزایش حقوق کارگران و کارمندان محدودیت داریم!
شمال نیوز : داوود منظور می‌گوید: آن‌چه مبنای پیشنهاد و تصمیم ما در دولت برای افزایش حقوق و دستمزد است، تورم انتظاری سال آینده است. ما امیدواریم در مذاکرات میان تشکل‌های کارگری و دولت بر همین مبنا به یک نرخ معقول افزایش دستمزد برسیم تا موضوع تورم انتظاری از کنترل خارج نشود.(ادامه)
شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه مدعی شد حماس تا ساعات آینده پاسخ نهایی خود برای آتش‌بس در غزه را به میانجیگران ارائه خواهد کرد. ادعای العربیه: حماس پاسخ نهایی خود را برای برقراری آتش‌بس تا ساعتی دیگر اعلام می‌کند
شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه مدعی شد حماس تا ساعات آینده پاسخ نهایی خود برای آتش‌بس در غزه را به میانجیگران ارائه خواهد کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 829 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.639 seconds.